作者: komui 時間: 2025-2-24 16:11 標題: 如果你有兩部電話
你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl)
作者: goalsp 時間: 2025-2-24 16:15
我用晒4間。
作者: 視帝 時間: 2025-2-24 16:26
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2025-2-24 16:31
邊間收得好D?
作者: 1個閒人 時間: 2025-2-24 16:34
全部唔同網,
香港兩間, 大陸一間
作者: 視帝 時間: 2025-2-24 16:36
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp 時間: 2025-2-24 16:39
CSL 1010 唔係最貴咩?
我就smartone 收得好D
作者: chpyeung 時間: 2025-2-24 16:47
正路當然係唔同公司啦. 同公司的話死位咪一齊死囉!
p.s. 大部份手機都雙卡啦, 哪要兩部電話?
作者: goalsp 時間: 2025-2-24 17:54
兩部電話先可以用晒四大。
作者: lolai 時間: 2025-2-24 19:10
一部電話已可以做你講嘅用法
作者: Thomascyk 時間: 2025-2-24 19:53
道理上兩部手機用4個不同台係可取的選擇,但實際上我就兩部手機各自配兩個不同的網絡商。
不過自從用CMHK 後,發覺普通話音通話都可以夾雜奇怪的撲撲聲,就今晚1915左右在欣澳站對出才出現過。
作者: komui 時間: 2025-2-24 21:32
我就係覺得CMHK有時怪怪地,所以唔想去佢地個台
但餘下嘅得返數瑪通 csl又唔多其他
作者: Miipp 時間: 2025-2-24 22:14
更係用 2 個網絡(或以上)啦, 點會同網
以前上大陸多時, 2 部手支用齊移動 + 聯通
作者: FT907 時間: 2025-2-25 08:12
邊間平 我用邊間
作者: Fifafever 時間: 2025-2-25 09:50
依加用緊CSL, 收得幾好, 屋企/公司同出街都收到
作者: 雯雯 時間: 2025-2-25 10:12
我出街用三部電話.
作者: 視帝 時間: 2025-2-25 10:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Thomascyk 時間: 2025-2-25 10:49
如果我慣常10個地方,有一半以上都接收不良,都係無意思。
作者: raylee 時間: 2025-2-25 11:11
本帖最後由 raylee 於 2025-2-25 11:12 編輯
x2
abc mysim5g 中國電信 3hk
作者: jk1399 時間: 2025-2-25 11:15
唔知有乜好討論
作者: xo_ox 時間: 2025-2-25 11:24
that is good
作者: 殺手之家 時間: 2025-2-25 22:37
呢兩間都OK既

