Board logo

標題: 如果你有兩部電話 [打印本頁]

作者: komui    時間: 2025-2-24 16:11     標題: 如果你有兩部電話

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl)
作者: goalsp    時間: 2025-2-24 16:15

我用晒4間。
作者: 視帝    時間: 2025-2-24 16:26

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2025-2-24 16:31

我都係
視帝 發表於 2025-2-24 16:26


邊間收得好D?
作者: 1個閒人    時間: 2025-2-24 16:34

全部唔同網,
香港兩間, 大陸一間
作者: 視帝    時間: 2025-2-24 16:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: goalsp    時間: 2025-2-24 16:39

咁又冇留意,
但以前用上台,最差一定係CSL,我仲要係1010
視帝 發表於 2025-2-24 16:36


CSL 1010 唔係最貴咩?

我就smartone 收得好D
作者: chpyeung    時間: 2025-2-24 16:47

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11


正路當然係唔同公司啦. 同公司的話死位咪一齊死囉!

p.s. 大部份手機都雙卡啦, 哪要兩部電話?
作者: goalsp    時間: 2025-2-24 17:54

兩部電話先可以用晒四大。
作者: lolai    時間: 2025-2-24 19:10

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11

一部電話已可以做你講嘅用法
作者: Thomascyk    時間: 2025-2-24 19:53

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11

道理上兩部手機用4個不同台係可取的選擇,但實際上我就兩部手機各自配兩個不同的網絡商。
不過自從用CMHK 後,發覺普通話音通話都可以夾雜奇怪的撲撲聲,就今晚1915左右在欣澳站對出才出現過。
作者: komui    時間: 2025-2-24 21:32

道理上兩部手機用4個不同台係可取的選擇,但實際上我就兩部手機各自配兩個不同的網絡商。
不過自從用CMHK  ...
Thomascyk 發表於 2025-2-24 19:53


我就係覺得CMHK有時怪怪地,所以唔想去佢地個台
但餘下嘅得返數瑪通 csl又唔多其他
作者: Miipp    時間: 2025-2-24 22:14

更係用 2 個網絡(或以上)啦, 點會同網

以前上大陸多時, 2 部手支用齊移動 + 聯通
作者: FT907    時間: 2025-2-25 08:12

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 16:11



    邊間平 我用邊間
作者: Fifafever    時間: 2025-2-25 09:50

咁又冇留意,
但以前用上台,最差一定係CSL,我仲要係1010
視帝 發表於 2025-2-24 16:36

依加用緊CSL, 收得幾好, 屋企/公司同出街都收到
作者: 雯雯    時間: 2025-2-25 10:12

正路當然係唔同公司啦. 同公司的話死位咪一齊死囉!

p.s. 大部份手機都雙卡啦, 哪要兩部電話? ...
chpyeung 發表於 2025-2-24 16:47


我出街用三部電話.
作者: 視帝    時間: 2025-2-25 10:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Thomascyk    時間: 2025-2-25 10:49

邊間平 我用邊間
FT907 發表於 2025-2-25 08:12

如果我慣常10個地方,有一半以上都接收不良,都係無意思。
作者: raylee    時間: 2025-2-25 11:11

本帖最後由 raylee 於 2025-2-25 11:12 編輯
我用晒4間。
goalsp 發表於 2025-2-24 16:15


x2
abc mysim5g 中國電信 3hk
作者: jk1399    時間: 2025-2-25 11:15

你地係會用兩間網絡公司
還是用同一網絡公司但兩間唔同排頭(例如中移+鴨聊/mobi+csl) ...
komui 發表於 2025-2-24 08:11



    唔知有乜好討論
作者: xo_ox    時間: 2025-2-25 11:24

我用晒4間。
goalsp 發表於 2025-2-24 08:15



    that is good
作者: 殺手之家    時間: 2025-2-25 22:37

我就係覺得CMHK有時怪怪地,所以唔想去佢地個台
但餘下嘅得返數瑪通 csl又唔多其他 ...
komui 發表於 2025-2-24 21:32

呢兩間都OK既





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2