Board logo

標題: 3萬過電話 number [打印本頁]

作者: mlyu    時間: 2025-1-7 18:09     標題: 3萬過電話 number

我有張 3 萬年卡就到期, 想 keep 返 number
我買另一張 3 萬有冇方法轉個 number 過去呢?
作者: 趙元暢    時間: 2025-1-7 18:15

增值$50咪得囉
做咩要轉?3萬轉3萬咁搞笑?
作者: mlyu    時間: 2025-1-7 20:29

增值$50咪得囉
做咩要轉?3萬轉3萬咁搞笑?
趙元暢 發表於 2025-1-7 18:15


我想 keep 返個 number 又用新年卡 plan, 但唔想增值, 有啲 plan 增值冇
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 20:53

我想 keep 返個 number 又用新年卡 plan, 但唔想增值, 有啲 plan 增值冇
mlyu 發表於 2025-1-7 20:29


用增值券增值50蚊 ,延期一年後,不用買plan
唔想增值?你另一張卡唔駛錢架?
作者: mlyu    時間: 2025-1-7 21:03

用增值券增值50蚊 ,延期一年後,不用買plan
唔想增值?你另一張卡唔駛錢架? ...
NeTZoO 發表於 2025-1-7 20:53



平過增值買年 plan
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 21:56

平過增值買年 plan
mlyu 發表於 2025-1-7 21:03


齋增值就可延長限期,同買plan完全2回事
好難明?
作者: mlyu    時間: 2025-1-7 22:06

齋增值就可延長限期,同買plan完全2回事
好難明?
NeTZoO 發表於 2025-1-7 21:56


我想用返而家個 number 又可以用到平年 plan, 我部機單卡, 冇得雙卡裝一張養 number, 一張上網
作者: NeTZoO    時間: 2025-1-7 22:16

我想用返而家個 number 又可以用到平年 plan, 我部機單卡, 冇得雙卡裝一張養 number, 一張上網 ...
mlyu 發表於 2025-1-7 22:06


無得直接轉回3萬,過冷河要預早開卡,過冷河卡一張最平要3x,40蚊
作者: mlyu    時間: 2025-1-7 22:52

無得直接轉回3萬,過冷河要預早開卡,過冷河卡一張最平要3x,40蚊
NeTZoO 發表於 2025-1-7 22:16



點樣叫過冷河?
作者: slt    時間: 2025-1-7 22:58

本帖最後由 slt 於 2025-1-7 23:01 編輯

回復 9 #mlyu

轉去另一個台一段時間,再轉返去
作者: FN6884    時間: 2025-1-8 09:48

我有張 3 萬年卡就到期, 想 keep 返 number
我買另一張 3 萬有冇方法轉個 number 過去呢? ...
mlyu 發表於 2025-1-7 18:09


齋增值就得,乜plan都唔洗開。
作者: 1個閒人    時間: 2025-1-8 11:21

我用過3萬幾年, 想抵用又要方便, 只能去搵特價增值券
作者: mlyu    時間: 2025-1-8 13:48

回復 mlyu

轉去另一個台一段時間,再轉返去
slt 發表於 2025-1-7 22:58



可以搵咩卡轉呢? 可以轉埋號碼過去?
作者: mlyu    時間: 2025-1-8 13:50

我用過3萬幾年, 想抵用又要方便, 只能去搵特價增值券
1個閒人 發表於 2025-1-8 11:21



我想用返佢個 80G data + 30GB social, 同時開埋佢個 4 地 11GB data + 5GB social
但 80GB local data plan 增值好貴
而佢好似開咗 80G local plan 再開 4 地 plan 係會 cut 咗 local plan
所以先煩要點搞
作者: slt    時間: 2025-1-8 13:52

回復 13 #mlyu

低數據量 (8GB一年) 而只需養號碼,一年3萬能卡、一年 ValueGB 咁輪流轉

如果係0數據、0通話,可以考慮 Club SIM
作者: 香蜜    時間: 2025-1-8 14:01

我想用返佢個 80G data + 30GB social, 同時開埋佢個 4 地 11GB data + 5GB social
但 80GB local data  ...
mlyu 發表於 2025-1-8 13:50

你需要用咁多數據
轉去HK Mobile 會平啲

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 1個閒人    時間: 2025-1-8 14:04

我想用返佢個 80G data + 30GB social, 同時開埋佢個 4 地 11GB data + 5GB social
但 80GB local data  ...
mlyu 發表於 2025-1-8 05:50



    你呢種情況呢~~~個個人處理方法都唔同.

我就好懶, 會用兩張SIM咭,
一張咭, 平平地養一世嘅號碼,
另一張咭係好抵用數據咭, 年年換都得
作者: mlyu    時間: 2025-1-8 21:24

你呢種情況呢~~~個個人處理方法都唔同.

我就好懶, 會用兩張SIM咭,
一張咭, 平平 ...
1個閒人 發表於 2025-1-8 14:04


我部機唔係單卡我都會整兩張卡
作者: mlyu    時間: 2025-1-8 21:25

你需要用咁多數據
轉去HK Mobile 會平啲

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
香蜜 發表於 2025-1-8 14:01



問題係佢幾個 plan 唔可以合埋數據量
作者: sm21    時間: 2025-1-9 09:56

本帖最後由 sm21 於 2025-1-9 09:58 編輯
問題係佢幾個 plan 唔可以合埋數據量
mlyu 發表於 2025-1-8 21:25

我已經中咗招
佢D電話同數據用量係會先扣到期日長D果堆再扣短
Club SIM都係
用HKM, Club SIM都係貪佢有VoWiFi
但聽講3萬都開始有VoWiFi, 咁小弟都會考慮轉
作者: kamchicken    時間: 2025-1-9 10:33

我想用返佢個 80G data + 30GB social, 同時開埋佢個 4 地 11GB data + 5GB social
但 80GB local data  ...
mlyu 發表於 2025-1-8 13:50


一張一百蚊增值券先$85~90, 成本就~$180 有$220 增值,夠開$198 plan
另外買多一張4地萬能卡就解決,因為好似不能重複年plan 一齊用
作者: mlyu    時間: 2025-1-9 13:06

我已經中咗招
佢D電話同數據用量係會先扣到期日長D果堆再扣短
Club SIM都係
用HKM, Club SIM都係貪佢有VoW ...
sm21 發表於 2025-1-9 09:56



就係, 所以我唔知一個 local plan 加一個 4 地 plan 佢會點計





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2