Board logo

標題: 想請問新開既CLUBSIM係咪最少一年有效? [打印本頁]

作者: osachub    時間: 2024-12-1 12:44     標題: 想請問新開既CLUBSIM係咪最少一年有效?

同上,因佢地又無寫有效期,我都唔知幾時增值佢好去KEEP返個NUMBER

謝謝
作者: jk1399    時間: 2024-12-1 13:04

同上,因佢地又無寫有效期,我都唔知幾時增值佢好去KEEP返個NUMBER

謝謝
osachub 發表於 2024-12-1 04:44


係, 無寫
作者: love2u    時間: 2024-12-1 13:41

同上,因佢地又無寫有效期,我都唔知幾時增值佢好去KEEP返個NUMBER

謝謝
osachub 發表於 2024-12-1 04:44



最少都有一年
作者: osachub    時間: 2024-12-1 14:18

最少都有一年
love2u 發表於 2024-12-1 05:41


即開卡起計一年內增就安全?(如第360日) 謝謝
作者: love2u    時間: 2024-12-1 17:05

即開卡起計一年內增就安全?(如第360日) 謝謝
osachub 發表於 2024-12-1 06:18



yeah
作者: osachub    時間: 2024-12-1 17:50

yeah
love2u 發表於 2024-12-1 09:05

明白,謝謝您





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2