標題: 固網轉去「Hello喂」後重當唔當係固網號碼? [打印本頁]
作者: 烏烏豆 時間: 2024-10-18 16:24 標題: 固網轉去「Hello喂」後重當唔當係固網號碼?
如果用「Hello喂」飛線去香港流動號碼,外國打IDD去原本個固網號碼會唔會當打去香港流動號碼?我驚對方個IDD會分香港固網/流動唔同收費。
另外重想問呢張「csl 3G IDD 儲值通話咭」重有無得賣?好似幾抵玩。
https://www.hkcsl.com/tc/pccw-hkt-3g-idd-rechargeable/
作者: NeTZoO 時間: 2024-10-18 16:28
飛左線,佢應該睇唔到你飛去邊
作者: taison 時間: 2024-10-18 17:04
龍門任佢搬
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: slt 時間: 2024-10-18 18:27
回復 1 #烏烏豆
你講嗰張 3G IDD 卡,係2014年以前,電訊盈科未購回 CSL 之前的產物。假使有未開封的卡,都早就因過晒期而失效
疲勞時還能回的家
作者: w__w 時間: 2024-10-18 20:31
我個「Hello喂」號碼100%係飛線去香港流動號碼,任何國家打來香港固網收費
作者: 烏烏豆 時間: 2024-10-19 23:01
唔該晒。
而家啲卡好似全部都係「IDD收費+本地通話費」,其實都唔平,可能出 IDD Plan 重抵,不過又唔係好想簽約。
作者: 烏烏豆 時間: 2024-10-19 23:02
唔該晒。

