作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 15:22 標題: 召集想搵靚號嘅師兄
中國聯x 又放靚號,不過好似月費至少要$68, 有錢嘅你可以考慮吓
keyword:
222
66333xxx (心水66333465 66333442)
576666xx (4條)
655777xx
兩號:
688111xx
688222xx
作者: slt 時間: 2024-9-7 17:10
$68 好似係校園 plan,其他人好似要 $78?
btw 月神卡可以用 $150 開一個 4600 字頭
作者: w__w 時間: 2024-9-7 17:43
香港號就算啦(本人廿幾年前特登花x位數買咗靚號用到今),再靚號碼用嚟收藏唔用=廢號。除非俾開小朋友用,一般普通人用咗個香港號碼十幾廿年,換一換都幾麻煩!
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 17:58
好多人都係有方法開到校園plan 嘅
至於4600 可能我較傳統 送俾我都唔要

作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 17:59
x 位數,可能係3位啫

我通常開嚟做生意用 儲定幾個 一開新分店即用
作者: w__w 時間: 2024-9-7 20:23
當年=依家円x7
初出茅廬已經明白儲錢追求買部成皮嘢新款電話(遲早咪又係淘汰),不如一開頭買個靚號碼(恆久不變)。
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 22:45
不過現今如果唔係公用號碼,都唔會有人記number

WhatsApp如果係重要嘅人都會save 咗contact, 所以私人號碼冇咩人care 了

作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 22:46
我一向都係買疊字號碼 啲客易記啲
作者: tompkyou 時間: 2024-9-7 23:17
本帖最後由 tompkyou 於 2024-9-7 23:18 編輯
早兩年送咗兩個靚號比兩個侄仔。
一個66111151
一個66111171
仲幫佢地申請咗年卡。
點知佢阿媽乜都唔理,搞到expired,打唔到電話成個星期先問我點搞。
我話,兩個咁靚既號碼都唔珍惜,仲可以點搞。
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:27
我好似第三次聽你講了 個號碼有人用未啊

作者: tompkyou 時間: 2024-9-7 23:41
又唔係講比你聽...咪咁搞笑啦ching...
有無人用關我乜事...
BTW,唔好reply me thanks...
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:50
你咪咁搞笑啦ching 一樣野講足幾年
BTW 可唔可以過主 唔好入我啲post thanks...
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:51
同埋都唔好reply me thanks...
企開啲唔該晒
作者: tompkyou 時間: 2024-9-7 23:52
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tompkyou 時間: 2024-9-7 23:54
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:56
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:56
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:57
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tompkyou 時間: 2024-9-7 23:57
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 42mbps 時間: 2024-9-7 23:58
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: tompkyou 時間: 2024-9-8 00:00
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: 42mbps 時間: 2024-9-8 00:03
提示: 該帖被管理員或版主屏蔽
作者: w__w 時間: 2024-9-8 00:04
yes,唔會記住人地個號碼,都係儲存手機通訊錄,靚號印卡片上會突顯d(自我感覺良好)
作者: w__w 時間: 2024-9-8 00:07
我早兩年係聯x幫親人申請一對666333xx,666333xx連號
作者: tompkyou 時間: 2024-9-8 00:08
係啊,我都係果陣申請。
我自己都Keep咗一個661661xx既number
作者: w__w 時間: 2024-9-8 00:11
用緊主:2個數字疊字,副:除第一個數字全順序(蛇仔)
作者: 42mbps 時間: 2024-9-8 00:32
係呀 所以公用號碼一流
作者: 42mbps 時間: 2024-9-8 00:33
個副號好吸引喎 多唔多人玩電話
作者: slt 時間: 2024-9-8 15:11
本帖最後由 slt 於 2024-9-8 15:13 編輯
回復 9 #tompkyou
所以,我姪女個號碼,仍然係我個名
我另外有個姪仔,我已經留起另一個號碼……重有個幾月完約可以轉儲值卡
作者: ronan 時間: 2024-9-8 21:59
好耐之前聯通儲值咭都出過6A2222AC, 但發覺原來一間四個字一樣係唔值錢
因為要首四個數字一樣或後面四個數字一樣先會值錢
依家用VALUE 年咭一年用幾十蚊去養住
作者: ronan 時間: 2024-9-8 22:27
咭片好似醫生咁印專業資格先會自我感覺良好
就算TITLE 係高級經理或副總裁, 但人工得五萬又有咩用
依家資訊太發達, 好多人都唔會主動比私人的手提電話人地, 除非係做SALES 或經紀
作者: w__w 時間: 2024-9-8 23:06
唔好咁保守同無自信,另外電話號碼唔係私隱
號碼太靚打俾陌生人以為係詐騙來電
作者: stern123 時間: 2024-9-8 23:56
其實係尾4個數字一樣,又或者尾4個字組合靚先值錢
因為頭4個字一樣,都有成萬個號碼
想知自己號碼靚唔靚,去賣號碼網頁望下類似組合咩價錢就知
一般唔值錢嘅號碼,都係自己覺得靚嘅心水號碼
樓上師兄嗰兩個號碼,我印象中佢都唔止講過一次,都唔係特別靚,師兄你講嗰個分分鐘仲好,前題最後嗰個C唔係4
作者: ronan 時間: 2024-9-8 23:56
呢d 唔係自信保守問題,亦都唔係私隱問題,只係放左工之後唔想比煩
依家科技太先進,放假去旅行時上網,都會比人用whatsapp 打電話煩你
有時明明放假唔起香港,但有d 人真係會搵你迫你做野,又或者直頭打黎小你,比人小完放假乜mood 都無哂。
我起私家醫院見過有個病人要求見某個專科醫生,姑娘話個醫生放緊大假唔起香港,個病人就話要求姑娘用whatsapp 搵個醫生……
除非做sales 或經紀要成日周圍走,又或者公司有offer 電話no. , 咁先會印手提電話起咭片,否則真係無人會印自己的手提起咭片度。
靚no 亦都無人會理,因為有錢就可以買到靚no, 但專業資格係有錢都買唔到
作者: fathen 時間: 2024-9-9 02:54
留意回覆,勿作人身攻擊
作者: w__w 時間: 2024-9-9 07:28
我係#6回覆過,唔再重複。
平時多唔多人打來搵你與你朋友多少、人際社交有關。
「詐騙來電、叫你買嘢果啲騷擾電話」係咪都咁多,同係咪靚號無關係!
作者: keit 時間: 2024-9-9 13:22
早兩年送咗兩個靚號比兩個侄仔。
一個66111151
一個66111171
仲幫佢地申請咗年卡。
點知佢阿媽乜都唔理,搞到expired,打唔到電話成個星期先問我點搞。
我話,兩個咁靚既號碼都唔珍惜,仲可以點搞。
tompkyou 發表於 2024-9-7 15:17
我都第二次聽
btw我當時都有衝動買661111xx,呢個到目前為止都覺得係型嘅,不過買嚟得個keep字冇意思所以冇買咋嘛
作者: ronan 時間: 2024-9-9 20:43
唔知師兄係死撐定點
師兄首先講咭片印靚no. 會自我感覺較好,我就話好少會人會起咭片印手提電話no. ,因為唔想放左工或放假都比人煩住。但保險經紀或sales 就會印自己手提或公司手提起咭片上面,因為要成日周圍走,唔係成日留起公司,所以起咭片寫手提電話係方便人地搵你。
師兄又講另一樣野人際關係和朋友,咭片的作用係起工作上向對方介紹自己的職位和聯絡資料,等對方可以搵到自己,同人際關係和朋友無關。
可能師兄仲讀緊書,未出黎社會工作,所以電話的聯絡人只限於朋友和家人,當師兄出黎社會工作,要直接對外時,d電話多到你唔信,有d 電話係你完全唔想聽,而事實上有d 國家有離線權,放工後可以唔駛再聽電話。
作者: ronan 時間: 2024-9-9 20:53
我果個唔係4 字
其實no. 靚未必係好事,因為有時登記留電話,如果登記果個人係年紀大的人,佢地頭腦轉數開始慢,佢地見個no. 重覆重覆又重覆,除時聽唔明係講緊電話號碼係點,例如講AABB AABB ,登記果個人可能會以為你只係講左AABB 兩次 ,而唔知道AABB AABB 就係成個電話XDXDXDXD
NO. 靚唔靚真係好個人,正如樓上有師兄所講起咭片印靚NO. 會自我感覺良好一樣,所以我覺得如果如果NO. 起玄學角度適合自己的話咁會更好,起碼個NO. 自己會覺得安心。
作者: w__w 時間: 2024-9-9 23:02
例子:能show到你個靚號位置就係卡片上!
而我唔同意你所講到要有錢有地位人先可以擁有靚號觀念,目前要公認靚號的確價格不菲/稍靚要用貴plan(約滿自由),獨一無二係可遇不可求。再者電話號碼目的通訊聯繫,要電話唔響你一係就關機/無朋友搵你,又要開住電話想清靜免人打擾,控制人唔搵你好矛盾
作者: w__w 時間: 2024-9-9 23:09
我就快退休生活啦,真心希望仲讀緊書(只能懷念)
作者: doggiestyle 時間: 2024-9-10 02:04
本帖最後由 doggiestyle 於 2024-9-10 02:09 編輯
我見 d 靚號要 198 簽 24個月
自由組合果邊得 d 垃圾號
咁同賣電話號碼冇任何分別 - . -
作者: slt 時間: 2024-9-10 07:50
本帖最後由 slt 於 2024-9-10 07:56 編輯
我依家個號碼,$101x24,下個月係最後一期
回復 42 #doggiestyle
無錯,根本係賣電話號碼。電訊商如是,OFCA 亦如是。
自由組合果邊得 d 垃圾號←←其實兩年前唔係咁㗎
疲勞時還能回的家
作者: 42mbps 時間: 2024-9-10 11:23
同意啊 點解有會員可以無端端入嚟人哋個post搞事
作者: 42mbps 時間: 2024-9-10 11:23
佢明顯係搞事嘅
作者: 42mbps 時間: 2024-9-10 11:24
唔賣電話號碼唔通賣服務

作者: 42mbps 時間: 2024-9-10 11:24
其實都唔係好垃圾啫 睇吓cmhk

作者: 42mbps 時間: 2024-9-10 11:26
希望你經一事 xxx
唔好周圍搞事再去扮受害人同老師投訴(失敗)
作者: b-29 時間: 2024-9-10 11:54
以前公司電話 特登叫sales 卑個靚電話號碼
女同事笑說 咁好記 波士第一時間搵你做野
果陣仲未有上网 當然冇WhatsApp.....作者: b-29 時間: 2024-9-10 11:56
話時話 cmhk 試過出d 儲值卡電話號都好鬼靚
作者: tompkyou 時間: 2024-9-10 11:57
本帖最後由 tompkyou 於 2024-9-10 12:06 編輯
點解你唔可以做一個正常人?
希望你可以吃一塹,長一智。
由頭到尾得你呢個無謂人係度搞事(本身就唔係reply緊你呢個無謂人)
你少啲搞事,討論區會和諧好多。
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: w__w 時間: 2024-9-10 12:33
暫時見聯通/4、7字頭外,見好多都係重新開放出嚟嘅號碼,有可能綁app
作者: w__w 時間: 2024-9-10 12:37
同意,以前積木果邊有靚號,依家要2年後先自由
作者: slt 時間: 2024-9-10 12:46
本帖最後由 slt 於 2024-9-10 12:49 編輯
回復 50 #b-29
可能係以前,成個字頭拎去出儲值卡,先至有機會遇到靚號
依家儲值卡號碼,應該係重用比較多
回復 53 #w__w
依家積木plan至少要綁12個月,以前6個月就得
作者: 42mbps 時間: 2024-9-11 22:59
你又入嚟做咩啊
上次你投訴失敗俾admin del comment,今次又想用咩原因同老師打報告?
唔好再破壞hkepc討論氣氛

作者: 42mbps 時間: 2024-9-11 22:59
你叫sales 就俾你咩

作者: 42mbps 時間: 2024-9-11 23:00
今時唔同往日
作者: 42mbps 時間: 2024-9-11 23:00
俾大家玩完了
作者: 42mbps 時間: 2024-9-11 23:01
上台客都得廢number

作者: b-29 時間: 2024-9-11 23:12
會 因為公司久唔久就買機 sales 系專服務我哋公司
公司仲有vip 戶口添 別外原因 公司系世界數一數二銀行嘛!
作者: tompkyou 時間: 2024-9-11 23:27
又派膠,真係服咗你。
你 真係 夠鐘 了。
唔好再破壞hkepc討論氣氛
作者: tompkyou 時間: 2024-9-11 23:28
唔好再追住我咬了,我皮厚
作者: 招搖仔 時間: 2024-9-11 23:35
請問你哋拎完靚號 用咩plan養?
作者: 剋星 時間: 2024-9-12 00:19
4條6.. 我7月都出POST話有
作者: peterK321 時間: 2024-9-12 14:25
回覆 63# 招搖仔
早排經過太子聯通門市,門口見過6616666X,不過肯定食貴PLAN
作者: denden88 時間: 2024-9-13 10:12
回覆 65# peterK321
積木PLAN, 連大陸號碼
6724 .... 正到, 無得輸

作者: lead9upper 時間: 2024-9-13 10:39
我當初用儲值卡抽到個冧把超易記
A2B2C2D2
作者: stockmike 時間: 2024-9-13 10:59
本帖最後由 stockmike 於 2024-9-13 11:07 編輯
讀號碼有啲似姓讀名,攺名最怕難發音同唔顺,這有關命理。如果有人深信,連號碼都係。例如 66615555,你會發現好難講出來。基本上,尾音要响,例如 1 3 8 係靚音,但最好唔好連續多個同字响音,
via HKEPC Reader for Android
作者: 神行太保 時間: 2024-9-13 20:58
兩年前我都喺唔通開嗰個661661XX
作者: 神行太保 時間: 2024-9-13 21:07
我中過1個 ACDECDEA
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:14
嘩 原來咁威水
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:14
你究竟又返嚟做咩 報告咗未啊
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:15
冇人想理你呀 管理員都唔想
作者: b-29 時間: 2024-9-13 21:15
打工姐 做公務員重威水
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:15
儲值卡例如 hk mobile
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:15
仲健在
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:16
係好靚喎 幾百蚊走唔甩
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:16
冇得玩了
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:17
ABC 是否順序
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:18
66615555 有咩問題 幾好讀
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:18
又係果個post 嘅會員
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:20
公務員冇得好似你咁玩 如果唔係 ICAC 見

作者: b-29 時間: 2024-9-13 21:22
本帖最後由 b-29 於 2024-9-13 21:25 編輯
叫sales 卑個靚號 冇触犯icac...銀行一樣好嚴格架
如果卑錢sales 特別搞個靚號可能犯法 況且 靚號 電訊公司冇要特別加錢
祇系電腦隨機發出
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 21:23
又發癲...正常少少啦,咁大個人。
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 21:24
你其實都幾可憐...唉
作者: 神行太保 時間: 2024-9-13 21:40
唔係
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:52
原來係咁樣
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:53
仲以為咁正
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:53
又人身攻擊 㩒咗報告未
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 21:54
你係咁離題呃分 報告咗未
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 21:58
你真係好貼題,小學雞...
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 21:59
你真係好可憐,成個腦都係報告...
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 22:04
請你離開吧 我哋一直在討論靚號
離題滋事嘅請自行開post
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 22:04
其實你唔再發癲,唔再reply我,我唔會再理你。
就此打住吧。
係我唔岩,ching請多多包涵。
只要你唔再reply我,我以後見到你啲post我會迴避的

我知錯了,大人不記小人過。
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 22:05
反而係你自己去同老師報告
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 22:07
你一直都話走 一直都返轉要搞事
嚴重影響討論
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 22:08
下,原來我#9唔係討論緊靚號?
係你自己發癲,#10 reply 挑釁我,講三次有乜問題,三次都唔係對你講咖,你咁上心做乜?
好心你就唔好扮受害者啦。
由頭到尾都唔想理你,係咁reply我,都唔知想點。
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 22:08
我淨係見到你不聽reply挑釁我...
其實我求過您好多次唔好reply我
作者: tompkyou 時間: 2024-9-13 22:09
請問報告有乜問題?報告導致您心理出現問題有陰影?
作者: 42mbps 時間: 2024-9-13 22:10
討論區係咁架啦 你以為係自己facebook page
言論自由就係可以回覆人哋
你唔好再返入嚟呢個post啦好嗎

