Board logo

標題: clubsim 又有返$58 20GB [打印本頁]

作者: love2u    時間: 2024-8-22 21:47     標題: clubsim 又有返$58 20GB

clubsim 又有返$58,係咪我睇錯?
有無人睇到?
作者: loyukfai    時間: 2024-8-22 21:56

啱啱去,見到
作者: mankowk    時間: 2024-8-22 21:57

個幾禮拜前想搞轉台果陣已經見到有返 $58 plan,
我本身用緊,仲送多 1GB流量.

不過我最後決定都係轉台,
五日前做好左 mnp.
作者: jk1399    時間: 2024-8-23 01:53

clubsim 又有返$58,係咪我睇錯?
有無人睇到?
love2u 發表於 2024-8-22 21:47


7-11買$35.... 佢APP有無返$58都唔會買
作者: FT907    時間: 2024-8-23 08:20

clubsim 又有返$58,係咪我睇錯?
有無人睇到?
love2u 發表於 2024-8-22 21:47



一個月有效期?
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-23 08:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PN420    時間: 2024-8-23 13:45

一個月有效期?
FT907 發表於 2024-8-23 08:20


仲係一個月.
但你有响東九龍出沒, 慎選.
作者: moming8    時間: 2024-8-23 15:47

Clubsim嘅接收力衰得過 sosim, 更加唔好同自由鳥比

via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668    時間: 2024-8-23 16:34

Clubsim嘅接收力衰得過 sosim, 更加唔好同自由鳥比

via HKEPC Reader for Android
moming8 發表於 2024-8-23 15:47


gave up clubsim long time ago
作者: 留白兄    時間: 2024-8-23 17:28

回覆 7# PN420



作者: ladybaba    時間: 2024-8-23 23:17

Clubsim嘅接收力衰得過 sosim, 更加唔好同自由鳥比

via HKEPC Reader for Android
moming8 發表於 2024-8-23 15:47

用緊Clubsim, 接收幾好, 最近食壽司郎朋友收唔到我都仲收到
作者: stern123    時間: 2024-8-24 00:12

都預左會有返
冇左$58呢個價位既plan,除左$6養號之外,完全冇競爭力
除非佢地想放棄clubsim或者推另一款卡,否則唔出返呢個plan唔得
一開始cut可能係想試水溫焗人用$88 plan,見唔對路咪開返
佢地之前投放左咁多資源去宣傳clubsim,應該冇咁快玩完
作者: jk1399    時間: 2024-8-24 00:14

Clubsim嘅接收力衰得過 sosim, 更加唔好同自由鳥比

via HKEPC Reader for Android
moming8 發表於 2024-8-23 15:47


>更加唔好同自由鳥比
    唔同價錢, 有乜好比?
作者: jk1399    時間: 2024-8-24 00:14

仲係一個月.
但你有响東九龍出沒, 慎選.
PN420 發表於 2024-8-23 13:45



    >但你有响東九龍出沒, 慎選.
呢句可以無限用,SOSIM咪又係咁
作者: jk1399    時間: 2024-8-24 00:15

都預左會有返
冇左$58呢個價位既plan,除左$6養號之外,完全冇競爭力
除非佢地想放棄clubsim或者推另一款卡 ...
stern123 發表於 2024-8-24 00:12


7-11一直$35有得買.... 唔明點解會係 "除非佢地想放棄XXXXXXXXXXX"
作者: stern123    時間: 2024-8-24 00:34

7-11一直$35有得買.... 唔明點解會係 "除非佢地想放棄XXXXXXXXXXX"
jk1399 發表於 2024-8-24 00:15

呢個知,就算$58都係貴過人,$35先貼近sosim價
但總有人屋企附近冇7仔,貪方便用app買,又或者直情唔知
$58都叫做勉強可以接受,但$88真係冇人會買
作者: chpyeung    時間: 2024-8-24 00:42

7-11一直$35有得買.... 唔明點解會係 "除非佢地想放棄XXXXXXXXXXX"
jk1399 發表於 2024-8-24 00:15


呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
作者: stern123    時間: 2024-8-24 00:44

呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
chpyeung 發表於 2024-8-24 00:42

唔得,要$58 plan先得
作者: chpyeung    時間: 2024-8-24 00:45

唔得,要$58 plan先得
stern123 發表於 2024-8-24 00:44


咁冇得同 SOSIM 比啦.
作者: jk1399    時間: 2024-8-24 00:46

呢個知,就算$58都係貴過人,$35先貼近sosim價
但總有人屋企附近冇7仔,貪方便用app買,又或者直情唔知
$5 ...
stern123 發表於 2024-8-24 00:34



    > 但總有人屋企附近冇7仔
係, 如果有人一個月都唔落一次街
或係會落街, 不過樓下無7仔, 仲要唔會行遠少少, 唔洗返工, 唔洗出街
咁佢的確成世人係見唔到7-11買唔到卷
作者: stern123    時間: 2024-8-24 00:48

咁冇得同 SOSIM 比啦.
chpyeung 發表於 2024-8-24 00:45

sorry,係轉過去嗰次唔得,之後未試過,我估之後可以,因為當普通clubsim用
作者: jk1399    時間: 2024-8-24 00:48

呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
chpyeung 發表於 2024-8-24 00:42



    > 呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
第一次要比$58
足足要洗多$23, 是不是好大鑊
作者: stern123    時間: 2024-8-24 00:54

sosim點都抵啲
揀得轉去clubsim既人,多數都係想$6養號啫
如果有其他優勢,我都想知
作者: slt    時間: 2024-8-24 18:48

呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
chpyeung 發表於 2024-8-24 00:42

基本上就係以下方法:

1. $58 plan

2. 去 7-11 買新卡,標準價 $58 (送 $20 7-Eleven 電子現金券)

3. 鴨寮街買一張新卡,四十幾五十紋

疲勞時還能回的家
作者: FT907    時間: 2024-8-26 08:28

>但你有响東九龍出沒, 慎選.
呢句可以無限用,SOSIM咪又係咁
jk1399 發表於 2024-8-24 00:14


呢幾個禮拜用緊club sim上網, 經常經過觀塘中石化油站,   感覺上效果似乎好過HK mobile, 慢就係慢㗎啦    不過起碼冇撈空氣
作者: madmacuser    時間: 2024-8-26 10:46

本帖最後由 madmacuser 於 2024-8-26 10:54 編輯
> 呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
第一次要比$58
足足要洗多$23, 是不是好大鑊 ...
jk1399 發表於 2024-8-24 00:48



    但之後只係$35
作者: jk1399    時間: 2024-8-26 11:44

本帖最後由 jk1399 於 2024-8-26 13:25 編輯
sosim點都抵啲
揀得轉去clubsim既人,多數都係想$6養號啫
如果有其他優勢,我都想知 ...
stern123 發表於 2024-8-24 00:54


不同意
用左兩年SOSIM, 而家只用CLUBSIM
唔用SOSIM是因為越來越慢

CLUBSIM係完勝SOSIM
CLUBSIM速度快D, 另外VOLTE, VOWIFI包埋
SOSIM VOLTE之前要加錢 (而家唔洗, 但都係無VOWIFI)
如果VOWIFI是剛需, SOSIM已可以唔洗考慮

SOSIM唯一贏數據量但我唔係超重度狂睇片人仕, 20GB完全用唔完
所以多數據對來我講是無意義
作者: PN420    時間: 2024-8-26 22:33

呢幾個禮拜用緊club sim上網, 經常經過觀塘中石化油站,   感覺上效果似乎好過HK mobile, 慢就係慢㗎啦    ...
FT907 發表於 2024-8-26 08:28


會唔會係呢排觀塘道少左塞車(利申:近排少去,唔熟)?

如果有一天,正值收工時間(18:30左右),
觀塘道勁塞,尤其勁多迫滿人既巴士,
而中石化油站對出及附近D巴士站又勁多人等巴士,
又岩岩有迫滿人既地鐵列車經過既話...

到時攞部手機出黎上網,又會唔會仲係順暢呢?
作者: 石元君    時間: 2024-8-27 11:59

呢幾個禮拜用緊club sim上網, 經常經過觀塘中石化油站,   感覺上效果似乎好過HK mobile, 慢就係慢㗎啦    ...
FT907 發表於 2024-8-26 08:28

儲值卡我都覺得係收得差d, 用過abc 都係麻麻
依加用緊club sim平時出入既地方都收到用到
作者: tere    時間: 2024-8-27 12:22

club sim有個好舊號碼, 無買$6 SMS
都一直都keep住... 無被取消..
作者: keit    時間: 2024-8-27 12:26

頭先想買個SMS組合延期,但交易記錄睇到8月中無啦啦有個$0 (1GB數據組合)唔知咩嚟,咁我仲使唔使買SMS組合
作者: lolai    時間: 2024-8-27 12:27

本帖最後由 lolai 於 2024-8-27 12:28 編輯
club sim有個好舊號碼, 無買$6 SMS
都一直都keep住... 無被取消..
tere 發表於 2024-8-27 12:22

講呢做乜?威?
隨時見光死啦!
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-27 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-27 12:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai    時間: 2024-8-27 12:34

本帖最後由 lolai 於 2024-8-27 12:36 編輯
都唔係秘密,應該係最早一批免費送嘅CLUB SIM先有呢個特權,我都有兩張 ...
葉得閒 發表於 2024-8-27 12:28


咁是否提電訊公司做嘢?
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-27 12:35

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai    時間: 2024-8-27 12:38

咁人哋真係要收錢係應份,着數都攞咗咁多年唔係咁睇唔開呀,你覺得咁大間公司真係唔知。 ...
葉得閒 發表於 2024-8-27 12:35



   
無人無啦啦搵嘢做
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-27 12:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399    時間: 2024-8-27 13:33

講呢做乜?威?
隨時見光死啦!
lolai 發表於 2024-8-27 12:27



    因為$6, 慌了......?
作者: stern123    時間: 2024-8-27 18:46

唔好咁陰謀論,完全睇唔到點解要特登優待第一批客或者俾佢地特權
可能只係新開嗰陣冇諗住設定有效期,後來又費事特登去改返
所以都係低調啲好
利申:我冇,就算見光死都影響唔到我
作者: mgun    時間: 2024-8-27 20:25

7-11買$35.... 佢APP有無返$58都唔會買
jk1399 發表於 2024-8-23 01:53


ching, 35蚊係咩卡?
作者: 葉得閒    時間: 2024-8-27 20:48

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399    時間: 2024-8-27 20:57

ching, 35蚊係咩卡?
mgun 發表於 2024-8-27 20:25



7-11特供增值卷, $35 30天20GB
作者: stern123    時間: 2024-8-27 21:11

我有都未緊張
你陰謀論我就睇得出
葉得閒 發表於 2024-8-27 20:48

冇所謂啦,你覺得特登咪特登
最緊要自己開心
作者: s9910083    時間: 2024-8-29 19:59

頭先去711,$35 20GB 電話卷買不到了,減$20 coupon 過不到機
有無人可以幫手求証?
Thanks

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: madmacuser    時間: 2024-8-30 11:52

的確係過唔到機
作者: stephenlau    時間: 2024-8-30 12:32

可能靜靜雞 cut 咗,27號仲買到用到

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: madmacuser    時間: 2024-8-30 12:57

早幾日我先至幫同事買咗張$58卡,佢有可能用完又要轉去SOSIM了。
作者: jjcody    時間: 2024-8-30 19:51

剛剛去買, 19:30 買到$55 plan, 再用$20 barcode 都扣到
埋單$35
作者: 白羊    時間: 2024-8-30 20:55

自助機變咗過唔到..去返人工先買到...
作者: timothychu    時間: 2024-8-30 21:16

本帖最後由 timothychu 於 2024-8-31 10:12 編輯
頭先去711,$35 20GB 電話卷買不到了,減$20 coupon 過不到機
有無人可以幫手求証?
Thanks

via HKEPC IR  ...
s9910083 發表於 2024-8-29 19:59



    店員過機次序要啱
    正常應該係店員先按取 clubsim 20GB
    顯示 58 55蚊 然後再掃描 優惠barcode
作者: jk1399    時間: 2024-8-31 09:05

本帖最後由 jk1399 於 2024-8-31 09:17 編輯
店員過機次序要啱
    正常應該係店員先按取 clubsim 20GB
    顯示58蚊 然後再掃描 優惠barcode ...
timothychu 發表於 2024-8-30 21:16



你講錯了,不是$58,是$55
你亦講錯了,不會是次序問題,大家都買開,無人會比佢掃錯次序
係因為7-11轉左新收費系統
之前係兩個比佢直接掃就出$35

而家係掃完$55,再掃減20「前」
店員要係係部機先按,接下來是掃什麼類別「優惠卷」
我比佢試左幾次「不同類別」,都係失敗,就是$55
作者: timothychu    時間: 2024-8-31 10:10

你講錯了,不是$58,是$55
你亦講錯了,不會是次序問題,大家都買開,無人會比佢掃錯次序
係因為7-11轉 ...
jk1399 發表於 2024-8-31 09:05



    即係我講嗰個係舊steps
作者: jk1399    時間: 2024-8-31 10:42

即係我講嗰個係舊steps
timothychu 發表於 2024-8-31 10:10


扣唔到$20卷係因為7-11換左新既收銀系統
原因上面我已講得好詳細

唔關個STEP事, 相信無人會比錯次序個CODE佢掃咁
作者: madmacuser    時間: 2024-8-31 20:23

我今日都買到,都係同樣嘅 BAR CODE,去到第三間先至買到。
作者: 42mbps    時間: 2024-8-31 21:32

店員過機次序要啱
    正常應該係店員先按取 clubsim 20GB
    顯示 58 55蚊 然後再掃描 優 ...
timothychu 發表於 2024-8-30 13:16


仲以為你真係識
作者: 42mbps    時間: 2024-8-31 21:32

扣唔到$20卷係因為7-11換左新既收銀系統
原因上面我已講得好詳細

唔關個STEP事, 相信無人會比錯次序個CO ...
jk1399 發表於 2024-8-31 02:42


高手 感謝解答
作者: timothychu    時間: 2024-9-1 11:10

仲以為你真係識
42mbps 發表於 2024-8-31 21:32



    上次 (不過係好耐之前舊既系統)見過佢哋既按法
作者: jk1399    時間: 2024-9-5 07:21

高手 感謝解答
42mbps 發表於 2024-8-31 21:32



    那而家應該係要個店員點按先買到?
無理由好似樓上咁講, 行3間(搵到個識按既收銀)先買到咁麻煩
作者: jk1399    時間: 2024-9-12 19:06

本帖最後由 jk1399 於 2024-9-12 19:25 編輯

Ok can buy


作者: 旺角阿周    時間: 2024-10-13 19:28

那而家應該係要個店員點按先買到?
無理由好似樓上咁講, 行3間(搵到個識按既收銀)先買到咁麻煩 ...
jk1399 發表於 2024-9-5 07:21

即係仲有無$35plan?
作者: jk1399    時間: 2024-11-18 19:11

本帖最後由 jk1399 於 2024-11-19 06:27 編輯
即係仲有無$35plan?
旺角阿周 發表於 2024-10-13 19:28



    亞洲。。。唔識字?
作者: fung_peace    時間: 2024-11-19 20:41

本帖最後由 fung_peace 於 2024-11-19 12:45 編輯

20GB得一個月限期有D短...
雖然自己為左試玩esim自己剛剛買左10GB用量($48+6,但有90日限期)
作者: jk1399    時間: 2024-11-19 20:51

20GB得一個月限期有D短...
雖然自己為左試玩esim自己剛剛買左10GB用量($48+6,但有90日限期) ...
fung_peace 發表於 2024-11-19 20:41



    我一個月就係用16-19GB左右(未試過爆)
佢$35 20GB剛剛好
作者: madmacuser    時間: 2024-11-20 14:42

用完20GB有128kbps地獄,叫做可以SEND TEXT囉,自己睇住用量。
作者: fung_peace    時間: 2024-11-21 16:21

我一個月就係用16-19GB左右(未試過爆)
佢$35 20GB剛剛好
jk1399 發表於 2024-11-19 12:51


可能我有公司wifi所以可以節省好多
如果$35  有20GB又真係抵玩
作者: kamchicken    時間: 2024-11-21 17:18

Ok can buy
jk1399 發表於 2024-9-12 19:06


想問下,呢個係新sim卡,定係可以加入去舊sim卡?
作者: jk1399    時間: 2024-11-21 20:26

想問下,呢個係新sim卡,定係可以加入去舊sim卡?
kamchicken 發表於 2024-11-21 17:18



        只係續費用
作者: fung_peace    時間: 2024-11-21 21:27

本帖最後由 fung_peace 於 2024-11-21 13:29 編輯

用左2日感想:
響屋企用非常快,
但放工時間響地鐵斷斷地...(約1小時車程,有長接VPN)
作者: Happygarden    時間: 2024-11-21 23:15

用左2日感想:
響屋企用非常快,
但放工時間響地鐵斷斷地...(約1小時車程,有長接VPN) ...
fung_peace 發表於 2024-11-21 21:27

用VPN我都試過夜晚/繁忙時間會SERVER BUSY





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2