作者: love2u 時間: 2024-8-22 21:47 標題: clubsim 又有返$58 20GB
clubsim 又有返$58,係咪我睇錯?
有無人睇到?
作者: loyukfai 時間: 2024-8-22 21:56
啱啱去,見到
作者: mankowk 時間: 2024-8-22 21:57
個幾禮拜前想搞轉台果陣已經見到有返 $58 plan,
我本身用緊,仲送多 1GB流量.
不過我最後決定都係轉台,
五日前做好左 mnp.
作者: jk1399 時間: 2024-8-23 01:53
7-11買$35.... 佢APP有無返$58都唔會買
作者: FT907 時間: 2024-8-23 08:20
一個月有效期?
作者: 葉得閒 時間: 2024-8-23 08:21
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: PN420 時間: 2024-8-23 13:45
仲係一個月.
但你有响東九龍出沒, 慎選.
作者: moming8 時間: 2024-8-23 15:47
Clubsim嘅接收力衰得過 sosim, 更加唔好同自由鳥比
via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668 時間: 2024-8-23 16:34
gave up clubsim long time ago

作者: 留白兄 時間: 2024-8-23 17:28
回覆 7# PN420
笑
作者: ladybaba 時間: 2024-8-23 23:17
用緊Clubsim, 接收幾好, 最近食壽司郎朋友收唔到我都仲收到
作者: stern123 時間: 2024-8-24 00:12
都預左會有返
冇左$58呢個價位既plan,除左$6養號之外,完全冇競爭力
除非佢地想放棄clubsim或者推另一款卡,否則唔出返呢個plan唔得
一開始cut可能係想試水溫焗人用$88 plan,見唔對路咪開返
佢地之前投放左咁多資源去宣傳clubsim,應該冇咁快玩完
作者: jk1399 時間: 2024-8-24 00:14
>更加唔好同自由鳥比
唔同價錢, 有乜好比?
作者: jk1399 時間: 2024-8-24 00:14
>但你有响東九龍出沒, 慎選.
呢句可以無限用,SOSIM咪又係咁
作者: jk1399 時間: 2024-8-24 00:15
7-11一直$35有得買.... 唔明點解會係 "除非佢地想放棄XXXXXXXXXXX"
作者: stern123 時間: 2024-8-24 00:34
呢個知,就算$58都係貴過人,$35先貼近sosim價
但總有人屋企附近冇7仔,貪方便用app買,又或者直情唔知
$58都叫做勉強可以接受,但$88真係冇人會買
作者: chpyeung 時間: 2024-8-24 00:42
呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
作者: stern123 時間: 2024-8-24 00:44
唔得,要$58 plan先得
作者: chpyeung 時間: 2024-8-24 00:45
咁冇得同 SOSIM 比啦.
作者: jk1399 時間: 2024-8-24 00:46
> 但總有人屋企附近冇7仔
係, 如果有人一個月都唔落一次街
或係會落街, 不過樓下無7仔, 仲要唔會行遠少少, 唔洗返工, 唔洗出街
咁佢的確成世人係見唔到7-11買唔到卷
作者: stern123 時間: 2024-8-24 00:48
sorry,係轉過去嗰次唔得,之後未試過,我估之後可以,因為當普通clubsim用
作者: jk1399 時間: 2024-8-24 00:48
> 呢個價錢可唔可以 MNP In 其他台的 number?
第一次要比$58
足足要洗多$23, 是不是好大鑊
作者: stern123 時間: 2024-8-24 00:54
sosim點都抵啲
揀得轉去clubsim既人,多數都係想$6養號啫
如果有其他優勢,我都想知
作者: slt 時間: 2024-8-24 18:48
基本上就係以下方法:
1. $58 plan
2. 去 7-11 買新卡,標準價 $58 (送 $20 7-Eleven 電子現金券)
3. 鴨寮街買一張新卡,四十幾五十紋
疲勞時還能回的家
作者: FT907 時間: 2024-8-26 08:28
呢幾個禮拜用緊club sim上網, 經常經過觀塘中石化油站, 感覺上效果似乎好過HK mobile, 慢就係慢㗎啦 不過起碼冇撈空氣
作者: madmacuser 時間: 2024-8-26 10:46
本帖最後由 madmacuser 於 2024-8-26 10:54 編輯
但之後只係$35
作者: jk1399 時間: 2024-8-26 11:44
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-26 13:25 編輯
不同意
用左兩年SOSIM, 而家只用CLUBSIM
唔用SOSIM是因為越來越慢
CLUBSIM係完勝SOSIM
CLUBSIM速度快D, 另外VOLTE, VOWIFI包埋
SOSIM VOLTE之前要加錢 (而家唔洗, 但都係無VOWIFI)
如果VOWIFI是剛需, SOSIM已可以唔洗考慮
SOSIM唯一贏數據量但我唔係超重度狂睇片人仕, 20GB完全用唔完
所以多數據對來我講是無意義
作者: PN420 時間: 2024-8-26 22:33
會唔會係呢排觀塘道少左塞車(利申:近排少去,唔熟)?
如果有一天,正值收工時間(18:30左右),
觀塘道勁塞,尤其勁多迫滿人既巴士,
而中石化油站對出及附近D巴士站又勁多人等巴士,
又岩岩有迫滿人既地鐵列車經過既話...
到時攞部手機出黎上網,又會唔會仲係順暢呢?
作者: 石元君 時間: 2024-8-27 11:59
儲值卡我都覺得係收得差d, 用過abc 都係麻麻
依加用緊club sim平時出入既地方都收到用到
作者: tere 時間: 2024-8-27 12:22
club sim有個好舊號碼, 無買$6 SMS
都一直都keep住... 無被取消..
作者: keit 時間: 2024-8-27 12:26
頭先想買個SMS組合延期,但交易記錄睇到8月中無啦啦有個$0 (1GB數據組合)唔知咩嚟,咁我仲使唔使買SMS組合
作者: lolai 時間: 2024-8-27 12:27
本帖最後由 lolai 於 2024-8-27 12:28 編輯
講呢做乜?威?
隨時見光死啦!
作者: 葉得閒 時間: 2024-8-27 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 葉得閒 時間: 2024-8-27 12:28
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai 時間: 2024-8-27 12:34
本帖最後由 lolai 於 2024-8-27 12:36 編輯
咁是否提電訊公司做嘢?
作者: 葉得閒 時間: 2024-8-27 12:35
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: lolai 時間: 2024-8-27 12:38
無人無啦啦搵嘢做
作者: 葉得閒 時間: 2024-8-27 12:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399 時間: 2024-8-27 13:33
因為$6, 慌了......?
作者: stern123 時間: 2024-8-27 18:46
唔好咁陰謀論,完全睇唔到點解要特登優待第一批客或者俾佢地特權
可能只係新開嗰陣冇諗住設定有效期,後來又費事特登去改返
所以都係低調啲好
利申:我冇,就算見光死都影響唔到我
作者: mgun 時間: 2024-8-27 20:25
ching, 35蚊係咩卡?
作者: 葉得閒 時間: 2024-8-27 20:48
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jk1399 時間: 2024-8-27 20:57
7-11特供增值卷, $35 30天20GB
作者: stern123 時間: 2024-8-27 21:11
冇所謂啦,你覺得特登咪特登
最緊要自己開心
作者: s9910083 時間: 2024-8-29 19:59
頭先去711,$35 20GB 電話卷買不到了,減$20 coupon 過不到機
有無人可以幫手求証?
Thanks
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: madmacuser 時間: 2024-8-30 11:52
的確係過唔到機
作者: stephenlau 時間: 2024-8-30 12:32
可能靜靜雞 cut 咗,27號仲買到用到
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: madmacuser 時間: 2024-8-30 12:57
早幾日我先至幫同事買咗張$58卡,佢有可能用完又要轉去SOSIM了。
作者: jjcody 時間: 2024-8-30 19:51
剛剛去買, 19:30 買到$55 plan, 再用$20 barcode 都扣到
埋單$35
作者: 白羊 時間: 2024-8-30 20:55
自助機變咗過唔到..去返人工先買到...

作者: timothychu 時間: 2024-8-30 21:16
本帖最後由 timothychu 於 2024-8-31 10:12 編輯
頭先去711,$35 20GB 電話卷買不到了,減$20 coupon 過不到機
有無人可以幫手求証?
Thanks
via HKEPC IR ...
s9910083 發表於 2024-8-29 19:59
店員過機次序要啱
正常應該係店員先按取 clubsim 20GB
顯示
作者: jk1399 時間: 2024-8-31 09:05
本帖最後由 jk1399 於 2024-8-31 09:17 編輯
你講錯了,不是$58,是$55
你亦講錯了,不會是次序問題,大家都買開,無人會比佢掃錯次序
係因為7-11轉左新收費系統
之前係兩個比佢直接掃就出$35
而家係掃完$55,再掃減20「前」
店員要係係部機先按,接下來是掃什麼類別「優惠卷」
我比佢試左幾次「不同類別」,都係失敗,就是$55
作者: timothychu 時間: 2024-8-31 10:10
即係我講嗰個係舊steps
作者: jk1399 時間: 2024-8-31 10:42
扣唔到$20卷係因為7-11換左新既收銀系統
原因上面我已講得好詳細
唔關個STEP事, 相信無人會比錯次序個CODE佢掃咁
作者: madmacuser 時間: 2024-8-31 20:23
我今日都買到,都係同樣嘅 BAR CODE,去到第三間先至買到。
作者: 42mbps 時間: 2024-8-31 21:32
仲以為你真係識
作者: 42mbps 時間: 2024-8-31 21:32
高手 感謝解答
作者: timothychu 時間: 2024-9-1 11:10
上次 (不過係好耐之前舊既系統)見過佢哋既按法
作者: jk1399 時間: 2024-9-5 07:21
那而家應該係要個店員點按先買到?
無理由好似樓上咁講, 行3間(搵到個識按既收銀)先買到咁麻煩
作者: jk1399 時間: 2024-9-12 19:06
本帖最後由 jk1399 於 2024-9-12 19:25 編輯
Ok can buy

作者: 旺角阿周 時間: 2024-10-13 19:28
即係仲有無$35plan?
作者: jk1399 時間: 2024-11-18 19:11
本帖最後由 jk1399 於 2024-11-19 06:27 編輯
亞洲。。。唔識字?
作者: fung_peace 時間: 2024-11-19 20:41
本帖最後由 fung_peace 於 2024-11-19 12:45 編輯
20GB得一個月限期有D短...
雖然自己為左試玩esim自己剛剛買左10GB用量($48+6,但有90日限期)
作者: jk1399 時間: 2024-11-19 20:51
我一個月就係用16-19GB左右(未試過爆)
佢$35 20GB剛剛好
作者: madmacuser 時間: 2024-11-20 14:42
用完20GB有128kbps地獄,叫做可以SEND TEXT囉,自己睇住用量。
作者: fung_peace 時間: 2024-11-21 16:21
可能我有公司wifi所以可以節省好多
如果$35 有20GB又真係抵玩
作者: kamchicken 時間: 2024-11-21 17:18
想問下,呢個係新sim卡,定係可以加入去舊sim卡?
作者: jk1399 時間: 2024-11-21 20:26
只係續費用
作者: fung_peace 時間: 2024-11-21 21:27
本帖最後由 fung_peace 於 2024-11-21 13:29 編輯
用左2日感想:
響屋企用非常快,
但放工時間響地鐵斷斷地...
作者: Happygarden 時間: 2024-11-21 23:15
用VPN我都試過夜晚/繁忙時間會SERVER BUSY

