Board logo

標題: 儲值咭問題 [打印本頁]

作者: kitec    時間: 2024-6-19 13:17     標題: 儲值咭問題

而家係咪又玩番再實名,我張csl今日停左都唔知,出左街冇數據先知
作者: FT907    時間: 2024-6-19 13:49

而家係咪又玩番再實名,我張csl今日停左都唔知,出左街冇數據先知
kitec 發表於 2024-6-19 13:17



    係咪好耐冇插卡?    睇唔到sms, 要抽查實名?
作者: raymondchan338    時間: 2024-6-19 14:11

我張三萬中港澳台4月換咗sim,要再實名先Activate 到。用咗兩個月。上個禮拜要返深圳,發覺張卡用唔到。去食蕉問下咩事。佢話我張卡冇實名。明明實明咗㗎喎,一路插住卡,又冇收到要再實名通知。咩事呀?

via HKEPC Reader for Android
作者: kitec    時間: 2024-6-19 14:43

係咪好耐冇插卡?    睇唔到sms, 要抽查實名?
FT907 發表於 2024-6-19 13:49


我得一張咭,長期都用緊,而家电话又打唔倒,話停就停点攪
作者: siuchiu    時間: 2024-6-19 16:59

係咪好耐冇插卡?    睇唔到sms, 要抽查實名?
FT907 發表於 2024-6-19 13:49



    我之前都試過,你實名完佢會SEND個SMS叫你禁條LINK開左個網頁先真係完成,如果無禁,佢過一段時間(唔記得幾耐,佢個SMS有寫幾耐)就會當無實名到要再實,
我之前係甘要重新再實名,你有記得有禁SMS條LINK嗎?
作者: FT907    時間: 2024-6-19 17:10

我之前都試過,你實名完佢會SEND個SMS叫你禁條LINK開左個網頁先真係完成,如果無禁,佢過一段時間(唔記 ...
siuchiu 發表於 2024-6-19 16:59



  呢哋唔知乜q政策?    真係擾民
作者: tatata    時間: 2024-6-19 21:22

本帖最後由 tatata 於 2024-6-20 07:09 編輯

如果真係不知道而停咗就真係麻煩。

如果有訊號,是否即刻實名就搞掂?

如果冇訊號,點樣再實名?
作者: kitec    時間: 2024-6-19 22:17

終於攪掂,要番去門市重新實名,佢話要等幾日 真麻煩

via HKEPC Reader for Android
作者: siuchiu    時間: 2024-6-19 22:18

我之前都試過,你實名完佢會SEND個SMS叫你禁條LINK開左個網頁先真係完成,如果無禁,佢過一段時間(唔記 ...
siuchiu 發表於 2024-6-19 16:59
tempFileForShare_20240619-221054.jpg
會收到個呢種SMS,你無留意無點既話,你過一排要再實名,我諗係咪成日有人講唔得係呢種原因
我之前就係無為意,結果過一兩個星期再開就要再實名

圖片附件: tempFileForShare_20240619-221054.jpg (2024-6-19 22:16, 136.89 KB) / 下載次數 45
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2427976&k=7146622ae42dd5f45c396563b8cab952&t=1782216720&sid=8yF5B6i1o


作者: lolai    時間: 2024-6-19 23:13

會收到個呢種SMS,你無留意無點既話,你過一排要再實名,我諗係咪成日有人講唔得係呢種原因
我之前就係無為意 ...
siuchiu 發表於 2024-6-19 22:18


請問你是同一時間,登記了幾多張3萬能卡?
作者: siuchiu    時間: 2024-6-20 01:28

本帖最後由 siuchiu 於 2024-6-20 01:31 編輯
請問你是同一時間,登記了幾多張3萬能卡?
lolai 發表於 2024-6-19 23:13



    3萬只有實名一張
就好似我自己開頭都諗點解唔得,
結果睇清楚應該自己上次無禁條LINK,
見D POST成日有人話唔得,建議先CHECK左自己有無做齊先
作者: happygo28    時間: 2024-6-20 09:06

未試過有這樣的問題 !





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2