Board logo

標題: 小心新型電詐! [打印本頁]

作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 14:59     標題: 小心新型電詐!

剛才接到一個6字頭既香港電話, 電話中男子只會說普通話, 自稱是某大銀行信用卡的 (本人我只有該銀行的香港和國內儲蓄戶口, 並無信用卡), 我用香港阿婆阿伯果套用廣東話回應話我普通話唔好, 聽唔明你講咩, 然後我收線.
作者: cyberyeah    時間: 2024-6-11 15:25

剛才接到一個6字頭既香港電話, 電話中男子只會說普通話, 自稱是某大銀行信用卡的 (本人我只有該銀行的香港 ...
雯雯 發表於 2024-6-11 14:59

其實講普通話已經係詐騙

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: golfmichael    時間: 2024-6-11 15:29

我最近都接過幾個類似嘅電話,來電顯示係就咁八個位嘅香港手提電話號碼(無+852),一接就聽到煲冬瓜,我無理佢即時收線。
作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 15:41

其實講普通話已經係詐騙

via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
cyberyeah 發表於 2024-6-11 15:25


係, 而且一D都唔專業, 機構/正苦部門一般係唔會用手提電話打俾人, 正苦部門更加唔會主動打俾人. D騙徒真係直接將強國果套搬過來. 強國D機構/正苦部門都幾鍾意用手提電話打俾人, 我在強國一般接到呢D電話都會小心處理.
作者: dickchan    時間: 2024-6-11 17:46

只係港漂會中計, 土生土長香港人點會理佢, 接到原全唔需要答佢, 直接收佢線就得
作者: 貧果    時間: 2024-6-11 18:19

聽下佢講咩呀嘛, 聽到59秒先收線, 反正都係計一分話費
作者: tol4kzk    時間: 2024-6-11 18:54

6515 ???

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 19:49

6515 ???  

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
tol4kzk 發表於 2024-6-11 18:54


6704
作者: ten時    時間: 2024-6-11 20:25

聽下佢講咩呀嘛, 聽到59秒先收線, 反正都係計一分話費
貧果 發表於 2024-6-11 18:19


59秒時間貴過一分鐘電話費   
作者: lakin    時間: 2024-6-11 21:15

接多幾個 , 就盡快想收線
作者: freefdhk    時間: 2024-6-12 01:17

前排我都有收過幾款.  但對方竟然有我全名 .
不知道是從那拿到資料. (應該只有名+號碼)

電騙1. 說申請了不知什麼保險 , 試用期已到 , 明天開始正式收費 , 如果唔需要用就俾資料取消.  (他一直說不出會從我那個銀行/信用卡扣錢. )

電騙2. 扮電訊商打來 , 話收到通知申請899月費套餐明天生效 , 如果要取消就給資料確認.   

看來騙徒唔太熟識香港公司的客服模式 , 正常應該係佢提供前段資料, 再要求我提供後半部分資料.  不過無警覺性的人可能容易被騙到拿資料。而且也幸好香港未被正式將普通話取代廣東話.  


不過我覺得好大機會是 淘寶/支付寶/微信 外洩資料 .
例如係深圳用支付寶俾錢賣家好似睇到買家的手機號碼+名稱
作者: 65c02    時間: 2024-6-12 01:29

6515 ???  

via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
tol4kzk 發表於 2024-6-11 18:54



作者: FT907    時間: 2024-6-12 08:29

剛才接到一個6字頭既香港電話, 電話中男子只會說普通話, 自稱是某大銀行信用卡的 (本人我只有該銀行的香港 ...
雯雯 發表於 2024-6-11 14:59



    你第一日香港住?  呢啲電話日日都唔知收幾多個了.
通常受騙嘅   一係返得大陸多    一係自己身有屎!
好人好姐   根本唔會畀佢呃到
作者: FT907    時間: 2024-6-12 08:31

前排我都有收過幾款.  但對方竟然有我全名 .
不知道是從那拿到資料. (應該只有名+號碼)

電騙1. 說申請了 ...
freefdhk 發表於 2024-6-12 01:17



    一早講咗    用親呢啲大陸支付平台      一定會將個人資料洩漏     第日自己畀人呃咗   或者銀行冇曬啲錢  
  都唔好怨人, 自己攞嚟衰.
呢啲咁嘅大陸支付平台   我一個都冇用!
作者: hopkins    時間: 2024-6-12 08:48

現在垃圾電話多,如果嗰排無重要事,就算係9字6字頭,都費事聽。

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: antonyhk    時間: 2024-6-12 08:55

我都收過,又話微信欠費,又講咩咩月費。。。

即cut及黑名單,之後會用其他手機號碼不停打,我就不停cut及拉黑
作者: 野野夜孩子    時間: 2024-6-12 09:20

香港人貪小便宜,街邊派飲品做會員填個人資料就有,大把師奶呀叔中招
作者: 野野夜孩子    時間: 2024-6-12 09:24

試過大型超市sale申請信用卡即送100蚊現金卷,屋企人比個職員糾纏住即喝住「為一百蚊申請信用卡係咪傻架」,條友先放棄
作者: axeoil    時間: 2024-6-12 09:44

呢D騙徒個市場主要係新港人, 所以唔識廣東話都照樣搵到食
作者: FT907    時間: 2024-6-12 09:54

試過大型超市sale申請信用卡即送100蚊現金卷,屋企人比個職員糾纏住即喝住「為一百蚊申請信用卡係咪傻架」 ...
野野夜孩子 發表於 2024-6-12 09:24



    呢樣嘢好多人會咁做㗎    諗住信用卡用一輪就取消.
作者: FT907    時間: 2024-6-12 09:55

呢D騙徒個市場主要係新港人, 所以唔識廣東話都照樣搵到食
axeoil 發表於 2024-6-12 09:44



    你同佢講廣東話  講多兩講   佢即刻收線    根本對象唔係你.
對象係大陸人, 新香港人同埋身有屎嗰啲人, 呢啲人畀人呃   根本唔抵可憐
作者: 野野夜孩子    時間: 2024-6-12 10:02

呢樣嘢好多人會咁做㗎    諗住信用卡用一輪就取消.
FT907 發表於 2024-6-12 09:54

係,個人資料會留底佢哋唔care
作者: 雯雯    時間: 2024-6-12 11:15

本帖最後由 雯雯 於 2024-6-12 11:17 編輯
你第一日香港住?  呢啲電話日日都唔知收幾多個了.
通常受騙嘅   一係返得大陸多    一係自己身有屎! ...
FT907 發表於 2024-6-12 08:29


打既係我舊香港number (銀行等全部轉晒新number), 疑似係香港銀行/電訊商漏既 (我微支無用過果個number), 最搞笑係cmcc個反詐無攔截 (果個香港number係副號, 大陸number係主號). 之前都係電話錄音扮入境處.
作者: 爪王凌雨    時間: 2024-6-12 12:18

想香港行騙講普通話
作者: slt    時間: 2024-6-12 18:15

https://www.hk01.com/突發/1028048/

除電話錄音 / SMS 外,其他網上信息,根本就係 Meta Inc. 賺埋啲陰質廣告費,不斷出現呢類廣告,report 又唔理
作者: freefdhk    時間: 2024-6-12 20:23

一早講咗    用親呢啲大陸支付平台      一定會將個人資料洩漏     第日自己畀人呃咗   或者銀行冇 ...
FT907 發表於 2024-6-12 08:31



其實按照咁講, 最好就係燒左張身份證.  所有電話都封鎖。

例如 :
1. 冒險樂園 入會要提供身份證.  佢地要保留登記資料.
2. 電話卡實名登記要提供身份證 , 例如 Lucky 台果類的 保安足唔足夠?
3. 買旅遊保險也要填很多身份證資料.
...

就算唔幫襯大陸野都有好多外洩資料的可能。

其實政府應該要好好推廣 , 智方便+ ,  政府系統做身份核對 ,
只需要俾一個 用戶編號 + 認證碼 +認證時間  俾商家保留,  無需要保留對方身份證.
有事上來就可以用作尋找目標。

不過政府又點會認真打擊騙案 , 話晒佢地都自稱係衣服父母.
作者: freefdhk    時間: 2024-6-12 20:25

呢樣嘢好多人會咁做㗎    諗住信用卡用一輪就取消.
FT907 發表於 2024-6-12 09:54



    其實就算信用卡公司唔賣資料,   個職員都會偷偷拿資料去賣.  
其實好多公司機構普通員工都可以輕鬆睇晒客戶資料.
作者: codyma    時間: 2024-6-12 20:42

賣個資最大單係八達通公司

是次事件受影響的客戶包括參與八達通日日賞的客戶、個人八達通卡客戶及自動增值服務的使用者。八達通將約200萬客戶的個人資料轉售給6家公司作推廣,並收取4,400萬元
作者: slt    時間: 2024-6-13 06:46

本帖最後由 slt 於 2024-6-13 06:52 編輯

八達通賣個人資料,與其他私人公司好唔同,因為

八達通公司最大股東係 Financial Secretary Incorporated (財政司司長法團),至少擁有五成幾股權,有壓倒性股權足以委任任何人進入該公司做決策

第二大股東係 Transport International Holdings Limited (載通國際控股有限公司),上市編號 0062,前稱 The Kowloon Motor Bus Holdings Limited (九龍巴士控股有限公司)
作者: FT907    時間: 2024-6-13 08:08

除電話錄音 / SMS 外,其他網上信息,根本就係 Meta Inc. 賺埋啲陰質廣告費,不斷出現呢類廣告,report  ...
slt 發表於 2024-6-12 18:15



    但實際有冇諗過點解會中招先?
一係身有屎   一係就貪心!
所以呢啲畀人呃  根本與人無尤   自己攞嚟衰
作者: FT907    時間: 2024-6-13 08:09

其實按照咁講, 最好就係燒左張身份證.  所有電話都封鎖。

例如 :
1. 冒險樂園 入會要提供身份證.  佢地 ...
freefdhk 發表於 2024-6-12 20:23



    你講嘅嘢冒險樂園   我可以選擇唔去  買旅遊保險呢啲  基本上一定要有個人資料   所以冇得揀.
但消費模式, 點樣畀錢我有得揀
所以你你講嘅嘢   係唔成立
作者: FT907    時間: 2024-6-13 08:11

八達通賣個人資料,與其他私人公司好唔同,因為

八達通公司最大股東係 Financial Secretary Incorporated  ...
slt 發表於 2024-6-13 06:46



    即係官X勾結?
作者: slt    時間: 2024-6-13 08:21

本帖最後由 slt 於 2024-6-13 13:25 編輯
即係官X勾結?
FT907 發表於 2024-6-13 08:11

八達通卡公司,以一間有限公司的面貌出現,使香港市民,睇唔清間公司背後究竟係由邊個話事

當有一個股東有超過五成股權,其他股東即使聯合起嚟都話唔到事
作者: notcool    時間: 2024-6-13 08:28

除電話錄音 / SMS 外,其他網上信息,根本就係 Meta Inc. 賺埋啲陰質廣告費,不斷出現呢類廣告,report  ...
slt 發表於 2024-6-12 18:15



    同意。 最重要的是要保持警惕並提高個人安全意識。
在當前,很難停止商業和非法洩漏隱私.
作者: Happytrue    時間: 2024-6-13 11:07

賣個資最大單係八達通公司

是次事件受影響的客戶包括參與八達通日日賞的客戶、個人八達通卡客戶及自動增值 ...
codyma 發表於 2024-6-12 20:42

其實銀行都有咁做, 之前新聞都有報
不過平日好多公司/入會/申請野都要你同意轉你資料, 個d 轉左更加唔知
作者: freefdhk    時間: 2024-6-13 11:24

其實銀行都有咁做, 之前新聞都有報
不過平日好多公司/入會/申請野都要你同意轉你資料, 個d 轉左更加唔知 ...
Happytrue 發表於 2024-6-13 11:07



佢唔透露邊間野俾資料佢,好難知邊到外洩。
有啲可能係有潛伏期,收到資料都等幾個月先開始用。
作者: 雯雯    時間: 2024-6-13 11:41

同意。 最重要的是要保持警惕並提高個人安全意識。
在當前,很難停止商業和非法洩漏隱私. ...
notcool 發表於 2024-6-13 08:28


老人家可以學一下我家長老做法, 對銀行/電訊商等來電一概話唔識收線, 然後轉個頭叫我打返上去官方客服熱線問.
作者: notcool    時間: 2024-6-13 13:38

佢唔透露邊間野俾資料佢,好難知邊到外洩。
有啲可能係有潛伏期,收到資料都等幾個月先開始用。 ...
freefdhk 發表於 2024-6-13 11:24


暗網監察
不確定是否好

https://wealth.hket.com/article/ ... 7%E7%B6%B2%EF%BC%9F
作者: freefdhk    時間: 2024-6-14 01:21

https://www.youtube.com/watch?v=bTfEHmJzZdo

原來已經進化到有廣東話版電騙.
作者: FT907    時間: 2024-6-14 08:10

老人家可以學一下我家長老做法, 對銀行/電訊商等來電一概話唔識收線, 然後轉個頭叫我打返上去官方客服熱 ...
雯雯 發表於 2024-6-13 11:41



    當年我教啲屋企人即係啲老人家     都係咁   凡係有人打電話搵你做乜做乜   (包括醫院 銀行 電訊公司.....)一概話唔知    叫佢打畀我
作者: FT907    時間: 2024-6-14 08:16

原來已經進化到有廣東話版電騙.
freefdhk 發表於 2024-6-14 01:21



    首先    呢啲鄉音未改嘅   一聽就知流啦

第二   佢講咩alipay WeChat pay, 如果你根本冇呢啲account嘅    根本就係老作!

所以    你唔用啲大陸垃圾支付平台    根本就唔會奶嘢, 用親都是自己攞嚟衰!
作者: FT907    時間: 2024-6-14 08:22

老人家可以學一下我家長老做法, 對銀行/電訊商等來電一概話唔識收線, 然後轉個頭叫我打返上去官方客服熱 ...
雯雯 發表於 2024-6-13 11:41



    最賤格     反而係youtube premium嗰啲    一撳個掣同意   就喺你電訊商月費嗰度扣錢!!
當年啲老人家唔識   就係撳咗個youtube premium訂閱     跟住我發覺月費單嗰度多咗98蚊!!
所以其實我都講    啲老人家唔識玩手提電話嘅   就唔好畀佢玩    好多時會奶嘢.
其實啲老人家玩咩手提電話??  睇下電視, 打出打入咪算囉, 畀儲值電話卡佢最好, 屋企有wi-fi上到網就算數,
搞咁多嘢做乜?   唔識搞    最好乜都唔好搞, 費事麻煩
作者: LaMancha    時間: 2024-6-14 09:05

其實咁多人講自己老人家, 佢哋有幾老. 唔好話六,七十歲都係電腦盲
作者: 雯雯    時間: 2024-6-14 11:43

其實咁多人講自己老人家, 佢哋有幾老. 唔好話六,七十歲都係電腦盲
LaMancha 發表於 2024-6-14 09:05


我屋企果位六七十歲電腦盲老友記識打Video call我睇住佢幫我拔插線, 我仲見過有D老友記玩智能電話分分鐘仲另過我.
作者: LaMancha    時間: 2024-6-14 12:29

我屋企果位六七十歲電腦盲老友記識打Video call我睇住佢幫我拔插線, 我仲見過有D老友記玩智能電話分分鐘 ...
雯雯 發表於 2024-6-14 11:43


但係討論區入面, 一講到啲老友記. 就好似上台, 轉台. 手機點用都好似白痴. 乜都唔識做. 是否因為佢哋啲仔女孝順. 連呢啲都想幫佢哋做埋
   
作者: freefdhk    時間: 2024-6-14 14:45

首先    呢啲鄉音未改嘅   一聽就知流啦

第二   佢講咩alipay WeChat pay, 如果你根本冇呢啲accoun ...
FT907 發表於 2024-6-14 08:16



其實有樣野叫套料 ,
以 電訊商為例 .
佢可以先扮其他電訊商打來 , 推銷 可能 18蚊月費 10GB 上網Plan , 應該令人心動 .
或是用一些網傳很著數的Plan 等人預先知有的.  
再了解到目標號碼現在用那個網絡商.  

然後下次就可以 扮係果個網絡商 , 說收到續  888月費 plan..  
不過當然都未必咁易騙到人.  可能對像會直接去門市問.


簡單來說,就是有機會為一個目標號碼做很多次功夫去套料 ,
例如用緊邊間網絡商 , 邊間銀行 , 邊間信用卡 , 邊間保險 ...
不過我諗.  遲下睇怕應該要好似SMS 咁.   官方號碼來電 加 #  顯示
作者: 雯雯    時間: 2024-6-14 15:22

但係討論區入面, 一講到啲老友記. 就好似上台, 轉台. 手機點用都好似白痴. 乜都唔識做. 是否因為佢哋啲仔 ...
LaMancha 發表於 2024-6-14 12:29


聰明既父母會識得係適當既時候做甩手掌櫃.
作者: jacktsui    時間: 2024-6-14 15:38

生活圈內唔會有普通話
所以一聽普通話可以收線>舉報
作者: TH30    時間: 2024-6-14 15:44

本帖最後由 TH30 於 2024-6-14 15:52 編輯
八達通賣個人資料,與其他私人公司好唔同,因為
八達通公司最大股東係 Financial Secretary Incorporated  ...
slt 發表於 2024-6-13 06:46 AM


親,官網資料8仔的大古東是趕鐵,第三是狗巴
你的資料那裡來?
 

作者: slt    時間: 2024-6-15 21:19

本帖最後由 slt 於 2024-6-16 08:35 編輯

回復 49 #TH30

(1) 香港鐵路有限公司 74.54% 股權由政府持有、九廣鐵路公司係政府全資擁有。兩者均以財政司司長法團名義持有

(2) 由於財政司司長法團擁有香港鐵路有限公司過半數股權,實質上有 100% 能力控制香港鐵路有限公司

(3) 上圖用錯九巴 logo。因為股份已移到母公司載通控股

(4) 以前八達通第三大股東係城巴。城巴被周大福及鄭裕彤家族收購後,股份就移到後兩者。周大福後來把城巴轉移到新創建。

城巴後來再易手係後話。

(5) 不能確定新渡輪 (Sun Ferry) 有否擁有八達通控股有限公司股權。以我所知,新創建出售新世界第一渡輪 (NWFF) 予珠江船務時,並唔包括八達通股份,因為部分八達通股份係由鄭裕彤家族持有而非由新創建或交通機構持有。

(6) 八達通卡有限公司、八達通獎賞有限公司,係八達通控股有限公司全資附屬機構

-----------------

香港鐵路有限公司、八達通控股有限公司、八達通卡有限公司、八達通獎賞有限公司,全部都係表面上以有限公司面貌出現,但係實際上係由政府控制嘅機構。八達通公司接近7成盈利係直入政府庫房。
作者: freefdhk    時間: 2024-6-15 21:59

回復 TH30

(1) 香港鐵路有限公司 74.54% 股權由政府持有、九廣鐵路公司係政府全資擁有。兩者以財政司司長 ...
slt 發表於 2024-6-15 21:19



    d公司窮起上來 ,  會員姓名、電話、地址 呢d 全部都係拎去賣來補貼既資本 ,
賣完唔俾你知係佢賣就無問題.  甚至網購如果你直頭save 信用卡係佢到,  分分鐘拎埋去賣/找人盜用.
作者: slt    時間: 2024-6-16 08:37

本帖最後由 slt 於 2024-6-16 08:48 編輯

回復 51 #freefdhk

問題係呢間公司,政府佔咗七成股權、八成六控制權

佢嘅所作所為,就等同由政府作出的行為。無可能當佢係一間普通私人機構看待

呢回事,亦可見於由港鐵管理的私人屋苑的差劣管理。不過離題太遠了

一間私人企業,尚且要講社會道德。港鐵公司及八達通公司,作為政府控制的企業,所作所為簡直混帳
作者: SanpperChi    時間: 2024-6-16 23:39

回復 freefdhk

問題係呢間公司,政府佔咗七成股權、八成六控制權

佢嘅所作所為,就等同由政府作出的行為 ...
slt 發表於 2024-6-16 08:37

佢地又真係私人公司黎既
如果硬係要你咁講, 所有中資, 又或者香港做既公司, 都受政府控制的企業, 唔聽政府都無辦法在香港生存啦
作者: freefdhk    時間: 2024-6-17 00:54

回復 freefdhk

問題係呢間公司,政府佔咗七成股權、八成六控制權

佢嘅所作所為,就等同由政府作出的行為 ...
slt 發表於 2024-6-16 08:37


其實電騙來源都是來自某處 , 所以才沒有用最有效方法阻止電騙 . 而且也不見得盡力打擊. 算是生態上的弱肉強食.

而且當世界太安穩  ,  可能就會更不受控.
作者: FT907    時間: 2024-6-17 08:40

本帖最後由 FT907 於 2024-6-17 08:42 編輯
但係討論區入面, 一講到啲老友記. 就好似上台, 轉台. 手機點用都好似白痴. 乜都唔識做. 是否因為佢哋啲仔 ...
LaMancha 發表於 2024-6-14 12:29



    你接觸過嗰啲乜都唔識嘅老人家你就知!
你教佢教到你嘔血!!!!
最終你都係要自己搞埋   如果你唔去搞    盞搞到一大鑊泡!
到時你又要出嚟執屎收拾, 仲要畀佢話你   點解搞到咁大鑊?!
所以最終都係要自己搞埋
作者: slt    時間: 2024-6-17 13:25

本帖最後由 slt 於 2024-6-17 13:32 編輯

回復 53 #SanpperChi

私人有限公司喺公司註冊處有嚴謹定義。港鐵之類真係唔係私人有限公司。

八達通兜售客戶資料事件,最大股東絕對不會在事件上毫無角色,並且欠市民道歉同交代

第二大股東亦無可能置身事外。

其他嘢就離題太遠了
作者: chpyeung    時間: 2024-6-17 14:10

你接觸過嗰啲乜都唔識嘅老人家你就知!
你教佢教到你嘔血!!!!
最終你都係要自己搞埋   如果你唔去搞  ...
FT907 發表於 2024-6-17 08:40


養兒防老就係咁用啦.
作者: Garcar    時間: 2024-6-18 11:21

回復 SanpperChi

私人有限公司喺公司註冊處有嚴謹定義。港鐵之類真係唔係私人有限公司。

八達通兜售客戶 ...
slt 發表於 2024-6-17 13:25
私人定阿公都好, 香港要生存就要聽阿公話
作者: ngreg    時間: 2024-6-18 12:36

我通常接通咗就由佢講,我繼續做自己嘢,佢講到悶就會收線

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: slt    時間: 2024-6-18 22:26

回復 58 #Garcar

你剛才的回覆,我搵唔到有邊方面,同本文主題有關





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2