作者: 雯雯 時間: 2024-5-29 10:55 標題: 老人家家居電話
長老本身用緊HGC家居電話就黎到期, 想問下MNP去其他台有無長者優惠?
作者: a189252158 時間: 2024-5-29 12:43
SMT $48起
作者: mingsmac 時間: 2024-5-29 13:40
屋企正在用 上一代的家X電話,
但現在新一代的 家X電話 真心唔推薦。
因為SMT唔再提供電話, 而係駁舊野出黎;
再插自己的電話入去用, 好鬼多餘。
而且如果用無線電話, 就無左兩個插位。
作者: 56734 時間: 2024-5-29 14:03
回覆 1# 雯雯
Hgc 續約幾錢?我hgc 啱啱續加價$38 .. 上期$28
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯 時間: 2024-5-29 14:05
咁都係叫佢繼續用HGC好, 雖然佢唔係獨居長老.
作者: 小至至 時間: 2024-6-11 14:18
啱啱打黎, $48固網續左
作者: 雯雯 時間: 2024-6-11 14:28
+1
作者: 雯雯 時間: 2024-6-11 14:29
回覆 雯雯
Hgc 續約幾錢?我hgc 啱啱續加價$38 .. 上期$28
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
56734 發表於 2024-5-29 14:03
48
作者: 雯雯 時間: 2024-6-11 14:31
SMT果個可能係4G/5G轉RJ11.
作者: 雯雯 時間: 2024-6-11 14:32
我之前仲問左HKT無長者優惠又唔平.
作者: kowloonking1973 時間: 2024-6-11 16:45
用緊和記家居電話線,如果想轉香港寬頻家居電話線,係咪要再拉線定係就咁轉到?thx
作者: leewe 時間: 2024-6-11 16:52
兩種,有d 拉線 攪掂,有d 要拉光纖加modem,睇你樓宇是什麼設施,打上台問下
作者: kowloonking1973 時間: 2024-6-11 17:17
好的,謝謝!
作者: lolai 時間: 2024-6-12 10:02
本帖最後由 lolai 於 2024-6-12 10:03 編輯
要考慮埋貴長者有否用平安鐘?
作者: kowloonking1973 時間: 2024-6-12 11:57
無用,我知非傳統電話線停電時,就用唔到平安鐘,只係唔知 HGC 電話線 轉 HKBN 電話線係咪要拉過線定直接轉,都要打去問下先得
作者: landfi 時間: 2024-6-13 14:47
整部插SIM卡的座台電話+CSL爸媽儲值卡
卡月扣$3每月有500分鐘
作者: 雯雯 時間: 2024-6-13 15:10
儲值卡最怕係被抽中查實名.
作者: LaMancha 時間: 2024-6-13 15:48
唔係啩, 老人家果幾十元都要攪咁多嘢
作者: pikpikpik 時間: 2024-6-13 16:21
如果唔要平安鍾,我會直接買個router 收手機訊號
via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik 時間: 2024-6-13 16:22
$3 咁抵,太過分
via HKEPC Reader for Android
作者: cheongt 時間: 2024-6-14 07:59
如果係固網電話,hgc最平啦,不過我續約43蚊
via HKEPC Reader for Android
作者: landfi 時間: 2024-6-14 13:09
如果儲值卡帶到固網號來使就好了

