Board logo

標題: 老人家家居電話 [打印本頁]

作者: 雯雯    時間: 2024-5-29 10:55     標題: 老人家家居電話

長老本身用緊HGC家居電話就黎到期, 想問下MNP去其他台有無長者優惠?
作者: a189252158    時間: 2024-5-29 12:43

SMT $48起
作者: mingsmac    時間: 2024-5-29 13:40

屋企正在用 上一代的家X電話,

但現在新一代的 家X電話 真心唔推薦。
因為SMT唔再提供電話, 而係駁舊野出黎;
再插自己的電話入去用, 好鬼多餘。

而且如果用無線電話, 就無左兩個插位。
作者: 56734    時間: 2024-5-29 14:03

回覆 1# 雯雯

Hgc 續約幾錢?我hgc 啱啱續加價$38 .. 上期$28

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: 雯雯    時間: 2024-5-29 14:05

屋企正在用 上一代的家X電話,

但現在新一代的 家X電話 真心唔推薦。
因為SMT唔再提供電話, 而係駁舊野出黎 ...
mingsmac 發表於 2024-5-29 13:40


咁都係叫佢繼續用HGC好, 雖然佢唔係獨居長老.
作者: 小至至    時間: 2024-6-11 14:18

啱啱打黎, $48固網續左
作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 14:28

啱啱打黎, $48固網續左
小至至 發表於 2024-6-11 14:18


+1
作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 14:29

回覆  雯雯

Hgc 續約幾錢?我hgc 啱啱續加價$38 .. 上期$28

via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F) ...
56734 發表於 2024-5-29 14:03


48
作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 14:31

屋企正在用 上一代的家X電話,

但現在新一代的 家X電話 真心唔推薦。
因為SMT唔再提供電話, 而係駁舊野出黎 ...
mingsmac 發表於 2024-5-29 13:40


SMT果個可能係4G/5G轉RJ11.
作者: 雯雯    時間: 2024-6-11 14:32

我之前仲問左HKT無長者優惠又唔平.
作者: kowloonking1973    時間: 2024-6-11 16:45

用緊和記家居電話線,如果想轉香港寬頻家居電話線,係咪要再拉線定係就咁轉到?thx
作者: leewe    時間: 2024-6-11 16:52

用緊和記家居電話線,如果想轉香港寬頻家居電話線,係咪要再拉線定係就咁轉到?thx ...
kowloonking1973 發表於 2024-6-11 16:45
兩種,有d 拉線 攪掂,有d 要拉光纖加modem,睇你樓宇是什麼設施,打上台問下
作者: kowloonking1973    時間: 2024-6-11 17:17

兩種,有d 拉線 攪掂,有d 要拉光纖加modem,睇你樓宇是什麼設施,打上台問下 ...
leewe 發表於 2024-6-11 16:52


好的,謝謝!
作者: lolai    時間: 2024-6-12 10:02

本帖最後由 lolai 於 2024-6-12 10:03 編輯
用緊和記家居電話線,如果想轉香港寬頻家居電話線,係咪要再拉線定係就咁轉到?thx ...
kowloonking1973 發表於 2024-6-11 16:45


要考慮埋貴長者有否用平安鐘?
作者: kowloonking1973    時間: 2024-6-12 11:57

要考慮埋貴長者有否用平安鐘?
lolai 發表於 2024-6-12 10:02


無用,我知非傳統電話線停電時,就用唔到平安鐘,只係唔知 HGC 電話線 轉 HKBN 電話線係咪要拉過線定直接轉,都要打去問下先得
作者: landfi    時間: 2024-6-13 14:47

整部插SIM卡的座台電話+CSL爸媽儲值卡
卡月扣$3每月有500分鐘
作者: 雯雯    時間: 2024-6-13 15:10

整部插SIM卡的座台電話+CSL爸媽儲值卡
卡月扣$3每月有500分鐘
landfi 發表於 2024-6-13 14:47


儲值卡最怕係被抽中查實名.
作者: LaMancha    時間: 2024-6-13 15:48

唔係啩, 老人家果幾十元都要攪咁多嘢
作者: pikpikpik    時間: 2024-6-13 16:21

如果唔要平安鍾,我會直接買個router 收手機訊號

via HKEPC Reader for Android
作者: pikpikpik    時間: 2024-6-13 16:22

整部插SIM卡的座台電話+CSL爸媽儲值卡
卡月扣$3每月有500分鐘
landfi 發表於 2024-6-13 14:47

$3 咁抵,太過分

via HKEPC Reader for Android
作者: cheongt    時間: 2024-6-14 07:59

如果係固網電話,hgc最平啦,不過我續約43蚊

via HKEPC Reader for Android
作者: landfi    時間: 2024-6-14 13:09

如果儲值卡帶到固網號來使就好了





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2