作者: tol4kzk 時間: 2023-8-4 20:08 標題: sosim 愈來愈差...
成日都顯示收爆但根本無服務。。。
作者: 德國寶 時間: 2023-8-4 20:20
sosim有帖可以集中討論
作者: taison 時間: 2023-8-5 01:25
3萬呢排都好唔穩定,特別係開左volte就會有時上唔到網
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 1個閒人 時間: 2023-8-5 10:15
我冇用開, 但知道加左價
作者: dc97_2013 時間: 2023-8-5 10:34
SOSIM一開始都收得麻麻~
只系用黎拎著數先不停買
作者: tonyjai 時間: 2023-8-5 10:39
sosim用途只為了養號...
增值200(送15+25) = 365日
然後當中150蚊買3張百佳雪糕薯片55蚊 (本人剛需)
跟住餘額買$65蚊既一年lte (配合增值送既25蚊券) = 40蚊
結論:200 - 150 - 40 = 餘10蚊
total 可以獲取1年lte無限分鐘 + 165蚊百佳買零食, 變相成本係25蚊養主號,仲送一日中國澳門500MB
作者: codyma 時間: 2023-8-5 10:58
咁睇落幾吸引下喎
我之前轉去Lucky養號都要俾艇仔50+60買一年plan 21mb 3gb, 一個月9.1$
作者: tonyjai 時間: 2023-8-5 11:09
但就有樣野煩, 要記2個日子,一個係增值日,一個係買plan日
因為佢送既25蚊券係180日後先有,有效期30日
所以我通常年中增值200蚊, 有效期一年到第2年6月
跟住年尾買plan, 65蚊lte高清通話無限分鐘plan到第2年12月
要咁樣玩法 :( 係比較煩,但比較平
跟住手機數據用hkmobile($100 =77GB,但慢D) / 3國萬 ($148 = 80GB+社交30GB,但快D)
手持iphone 13mini , 兩張3都係esim + 實體hkmobi
作者: PN420 時間: 2023-8-5 11:30
本帖最後由 PN420 於 2023-8-5 11:31 編輯
能否具體講下:
1. "根本無服務"指 ...上唔到網?
2. 哪些位置? 等我地避之則吉。
作者: crossfire0083 時間: 2023-8-5 18:07
上台又唔見好.....我繼續SOSIM
作者: 德國寶 時間: 2023-8-5 18:11
佢都冇用過,你叫佢點答你
作者: Nightcatcat 時間: 2023-8-5 18:32
我反而覺得 MySim 4G 先至越來越差,很多地方都收吾足格數,又慢,跟一年前相比水準差了。
所以後備咭已轉回用 SoSim ,貴 $5 都要用,反正我不需要带號碼。
via HKEPC Reader for Android
作者: ??? 時間: 2023-8-5 18:49
儲值卡有效期同個plan到期日 sosim app/網頁都有顯示,邊使記

作者: dc97_2013 時間: 2023-8-6 08:29
回覆 12# Nightcatcat
CMHK除左5G真係垃圾~
作者: goalsp 時間: 2023-8-6 10:50
成個 3HK 都差左
作者: aspasia 時間: 2023-8-6 11:38
都唔出奇,3台都係成日收爆但無服務,更何況sosim呢d2奶台呀
作者: goalsp 時間: 2023-8-6 11:39
3hk 同 sosim 收訊差唔多
作者: rickywk 時間: 2023-8-6 12:01
3HK未正式甩Band 7走,之後應該仲大鑊
作者: YANG 時間: 2023-8-6 12:16
SoSIM同MySIM都差咗,多人用,個Pool冇加大,預咗係咁。
作者: erical 時間: 2023-8-6 15:34
因為都係用緊3台網絡,所以網絡都真係收得同樣差
作者: HelloOcean 時間: 2023-8-6 20:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ononvsloklok 時間: 2023-8-6 20:26
我一直都用緊
大欖隧道 一入去會轉H+ 要出咗隧道卜轉番4g 先收到
不過38蚊一個月仲要60gb 咁既價錢仲有乜要求
via HKEPC Reader for Android
作者: 德國寶 時間: 2023-8-6 20:28
你用錯左戶口回覆
作者: goalsp 時間: 2023-8-16 13:05
最近開之前$20 haha SIM, 發覺比SOSIM 更慢
作者: chpyeung 時間: 2023-8-16 14:22
百佳D雪糕薯片普遍都貴過人, 如果餘額可以直接係百佳用會更好.
作者: chpyeung 時間: 2023-8-16 14:37
HAHA SIM 個30日plan 仲抵過 SOSIM, 衰在冇 MNP.
作者: PN420 時間: 2023-8-16 15:30
本帖最後由 PN420 於 2023-8-16 15:48 編輯
大欖隧道就要等2025年,
某電訊商個阿媽咩雄雞既專營權屆滿,
3仔D卡先有望用到4G5G,
CLS先有望用到5G.
https://www.hkepc.com/forum/view ... =2584089&page=1
作者: 42mbps 時間: 2023-8-16 17:12
可用kmb 5g wifi
作者: goalsp 時間: 2023-8-17 13:24
平少少,但慢D
我情願每月加幾蚊用sosim
作者: se126 時間: 2023-8-17 13:40
其實有冇人比較過
HAHAsim同so-sim邊張ping低
手機基本上速度7.2Mbps都夠用
我要低ping......唔要高速高ping

作者: taison 時間: 2023-8-17 18:27
Poco手機update左miui14後就間中斷網,今日重設左網絡設定再重啟後好似好左,抖音教仲要關埋個智能網絡切換,不過我部機冇呢樣野,樓主都可以試下
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: Tedman 時間: 2023-8-17 22:22
大欖隧道係新鴻基親生仔,正常得smartone係順
呢樣野2025年前都係改變唔到嘅事實
作者: 42mbps 時間: 2023-8-17 22:59
專營問題
作者: PN420 時間: 2023-8-17 23:41
本帖最後由 PN420 於 2023-8-17 23:45 編輯
之前咪討論過, CMHK大欖隧道都有5G,
你也有參與其中喔...難道你認為CMHK5G唔順暢?
https://www.hkepc.com/forum/view ... p;extra=&page=1
作者: 水行俠 時間: 2023-8-18 03:49
應該分多左資源俾5G, 不過3台都係差差地喇
作者: bukchi 時間: 2023-8-18 16:52
一見水行大人就知又係SMARTONE 最好, 其他間間都差既時候
作者: joeyeung 時間: 2024-7-25 18:25
無咩事都唔好用,觀塘繁忙時間收爆但上唔到網,有咩用
作者: YANG 時間: 2024-7-25 18:42
張張都越來越差
作者: pc1668 時間: 2024-7-25 18:55
本帖最後由 pc1668 於 2024-7-25 18:57 編輯
Are you using 3HK monthly plan? I'm using its 5G plan, no problem at all. In addition, the network priority difference between monthly plan and prepaid sim could be huge.
作者: pc1668 時間: 2024-7-25 18:59
Lower network priority ... is the root cause
作者: how_do_i_know_a 時間: 2024-7-25 19:35
而你Tedman呢個account根本係SMT marketing內部打手就係無論2025年前定2025年後都改變唔到嘅事實
https://www.google.com.hk/search?q=tedman+site%3Ahkepc.com
十個回覆裡面十個都扯到去讚SMT,做假做到一個點
我會繼續踢爆你,同你其他分身打手a/c
作者: leewe 時間: 2024-7-25 20:48
識玩當然不是咁玩,新卡揾個印印用id實名 開卡,之後除消實名,用返自己實名,就會多一張360日 同100gb 社交 數據 券,最平是咁玩。 點揾印印自己諗
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
作者: jk1399 時間: 2024-7-26 05:24
sosim用途只為了養號...
增值200(送15+25) = 365日
然後當中150蚊買3張百佳雪糕薯片55蚊 (本人剛需)
跟住餘 ...
tonyjai 發表於 2023-8-5 10:39 AM
剛需雪糕薯片... 搞笑
作者: jk1399 時間: 2024-7-26 05:24
> 新卡揾個印印用id實名 開卡
搞笑, 你搵來睇下
作者: 格拉底 時間: 2024-7-26 08:07
其實CSL同CMHK儲值卡都收得差咗,可能真係資源分配問題
有時做人邊計得咁盡咖,用得儲值卡就預咗收得一般,如果只係養no.就唔好用sosim啦,邊張養嘅成本平就得啦,有1格信號都接受到
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 1個閒人 時間: 2024-7-26 09:39
用SOSIM養冧把? 果然富貴
作者: 42mbps 時間: 2024-7-26 10:29
做咩覆返成年前嘅comment
作者: 小益 時間: 2024-7-26 20:47
儲值卡/副線個D都預左係收得差D, 始終都只係租線, 所以先平姐
作者: 格拉底 時間: 2024-7-26 21:36
依.....原來已經一年前

via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: jk1399 時間: 2024-7-26 22:06
一年後, 仍然都係咁差
作者: leewe 時間: 2024-7-26 22:11
本帖最後由 leewe 於 2024-7-26 22:13 編輯
我當然有方法啦
(由 HKEPC Android 手機版 發出)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2434210&k=9ab59401d13fe5ac205e54ca53ba4f25&t=1782439229&sid=sKrpkVTVq4

作者: 42mbps 時間: 2024-7-26 22:43
No sir No sir

作者: 42mbps 時間: 2024-7-26 22:43
大把客仔 冇驚過
作者: kens4 時間: 2024-7-27 03:03
蘇嬸真係攪爛個市。。。無拿拿又同我每張舊卡加三十三激數據用量!!
作者: tatata 時間: 2024-7-27 04:58
回覆 51# leewe
仲有promotion? 唔係一年前完咗?
作者: jk1399 時間: 2024-7-27 05:28
其實加GB數意義不大, 幾多人會一個月用60-70GB數據?
作者: jk1399 時間: 2024-7-27 05:28
so what?
作者: kens4 時間: 2024-7-27 17:46
回覆 56# jk1399
33gb+33gb有人覺得意思不大,但由3gb加到36gb我覺得意思很大囉。
作者: kens4 時間: 2024-7-27 17:48
回覆 57# jk1399
說得白一點,你屋企沒有工人,其他人屋企有工人用囉!
作者: jk1399 時間: 2024-7-27 21:08
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-28 02:01 編輯
係, 問工人乞個工人PLAN, 一個月節省了廿皮, EPC高手表示好威
要上網威下, 周圍串人""無工人PLAN""
呢到既EPC高手, 真服了
問工人乞工人PLAN, 一個月平十幾廿蚊
咁魚皮既事, 仲好意思放上網"曬"
真係笑死人
作者: kens4 時間: 2024-7-27 21:42
回覆 60# jk1399
又無話笑唔笑死人嘅,吃不到的葡萄當然是酸㗎啦!
脷伸:我家中沒有工人使。
作者: leewe 時間: 2024-7-27 22:06
是旦星期六日,去旺角問個印印 ,送返20蚊 比佢買增值券,佢有無野失的,又吾會用左佢quota 的,都即時鈎返個實名的
作者: 42mbps 時間: 2024-7-27 22:58
你塊面皮會唔會厚咗少少咁

男人老狗有手有腳未至於要咁做掛
作者: 42mbps 時間: 2024-7-27 22:59
搵自己嘅工人姐姐就話啫
#62果位ching似乎太over
作者: jk1399 時間: 2024-7-28 02:00
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-28 02:55 編輯
葡萄用到工人PLAN, 真係好好笑
乞到個工人PLAN, 一個月花費少十皮廿皮
睇到係一件好巴閉, 好值得令人葡萄, 要上網炫耀既事
真係可悲
作者: kens4 時間: 2024-7-28 02:24
酸到呢.......
作者: jk1399 時間: 2024-7-28 02:48
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-28 02:55 編輯
係, 一個香港人, 用到印尼工人PLAN, 一個月節省了十幾廿蚊
真係世一, 天選之人
下世直接做印尼人, 然後來香港打工, 就唔洗咁煩, 到時直接可以申請
洗乜搞到而家"咁繞", 又要搵個印尼女人開卡實名又除名轉名, 就係為左一個月電話費交少廿皮
作者: kens4 時間: 2024-7-28 02:57
酸到呢.......
作者: ckc 時間: 2024-7-28 12:31
窮酸味就有
本身邊樣抵揀邊樣就無可厚非,但去到一d位就過晒……
有d事唔犯法,但做出黎唔好睇囉
作者: jk1399 時間: 2024-7-28 12:53
本帖最後由 jk1399 於 2024-7-28 12:56 編輯
EPC高手post,膠起上來真係無下限
作者: kens4 時間: 2024-7-28 13:56
回覆 69# ckc
我相信#62只係講出一個極端嘅例子都可以取券! 至於佢本人用咩方法做到,我不浪費時間深究了!
作者: w__w 時間: 2024-7-28 14:04
購買轉台又方便,價格煲劇一流,多人用再強網絡都頂唔住。
作者: kens4 時間: 2024-7-28 14:12
我每個月定時付出$33,得到的“用途”大於$33,所以我沒有資格去投訴了!
作者: w__w 時間: 2024-7-28 15:01
同意,一分價錢一分貨,幾十蚊唔好咁高要求

作者: penay 時間: 2024-7-28 16:04
3hk有咁嘅速度我覺得可以接受
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2434473&k=330414389ed3230a907052a5bb03fe8f&t=1782439229&sid=sKrpkVTVq4

作者: lolai 時間: 2024-7-28 16:20
你可能誤解了他的“用途“?


