Board logo

標題: 不知是否遇上伏plan [打印本頁]

作者: smithpoon    時間: 2021-9-15 20:49     標題: 不知是否遇上伏plan

是這樣的
我在某轉台網找到一家聲稱某台有優惠的多sim卡plan
第一次打去問聽到個plan d offer的野唔錯, 就留左資料俾人做contract
到今日我收到張contract, 就發現張約要求用信用卡做一筆過預繳買幾部ipad先至有佢之前講的優惠月費
個位人兄系電話同我講收到ipad後要比部機佢, 然後佢會比我一筆等額的現金俾我找左筆卡數

我仲未簽亦未覆佢, 想係度問下大家有無遇到過呢d合約?這個是有伏的plan嗎?
作者: Zeco41    時間: 2021-9-15 21:02

如果其中一個環節有問題唔就係苦主硬啃bill?
作者: NeTZoO    時間: 2021-9-15 21:34

本帖最後由 NeTZoO 於 2021-9-15 21:36 編輯

湯機plan,攪得信唔過就唔好簽啦

其實你咩都唔講 台費唔講,幾錢收部ipad唔講,咁神秘想點呢?
作者: smithpoon    時間: 2021-9-15 22:03

湯機plan,攪得信唔過就唔好簽啦

其實你咩都唔講 台費唔講,幾錢收部ipad唔講,咁神秘想點呢? ...
NeTZoO 發表於 2021-9-15 21:34


1字頭台
有d ching分享過的多sim 5g家庭/公司plan
但自己以為就咁每月繳費就得
不知道個操作係咁複雜
作者: goalsp    時間: 2021-9-16 08:45

呢D艇仔牙煙D喎
作者: h5n1abc    時間: 2021-9-16 09:41

ipad 都有出機 plan, 之前又唔講,c hing 三思
作者: slsso    時間: 2021-9-16 09:45

回覆 4# smithpoon

依個台劏機正常過唔正常

個sales 幫你將機兌現已經係優質服務
好多sales 要你自己放機兌現

總知份約係你名,寫清楚你係乜plan 包乜幾錢就問題不大
當然你要冒賣唔出機 (兌現失敗) 既風險
同埋要自己計清楚實際收支 (月費、預繳、回贈、劏機收入)

如果你係缺錢到找唔到卡數就自己諗
作者: slsso    時間: 2021-9-16 09:51

回覆 2# Zeco41

假設份約係樓主個名同樓主完全擁有 (有啲友玩到多sim plan 再拆開賣)

風險只係
1. 嗰幾舊生果收貨後包裝有問題無人肯收
2. 收貨延誤跟唔上回收價變動 (特別係新生果出嗰期)
3. 生果廠突然倒閉全部生果變廢鐵

因為送貨嗰part 係個台做既,同sales 無關,風險同大公司網購一樣
作者: smithpoon    時間: 2021-9-16 21:27

我拒絕左
作者: atwy    時間: 2021-9-18 00:05

是這樣的
我在某轉台網找到一家聲稱某台有優惠的多sim卡plan
第一次打去問聽到個plan d offer的野唔錯, 就 ...
smithpoon 發表於 2021-9-15 20:49



肯定  伏  
作者: Fifafever    時間: 2021-9-18 09:15

是這樣的
我在某轉台網找到一家聲稱某台有優惠的多sim卡plan
第一次打去問聽到個plan d offer的野唔錯, 就 ...
smithpoon 發表於 2021-9-15 20:49

咁得意, "一筆過預繳買幾部ipad"? 不過如果佢係"會比我一筆等額的現金俾我找左筆卡數", 好似都OK, 當套現?
但問題係個個人係咪真係職員信得過? 定係佢簽完單就走人先?
去返鋪頭感覺穩陣D
作者: atwy    時間: 2021-9-18 09:47

如果其中一個環節有問題唔就係苦主硬啃bill?
Zeco41 發表於 2021-9-15 21:02



    已經有很多中招case啦
作者: Louis_gre2    時間: 2021-9-18 12:04

本帖最後由 Louis_gre2 於 2021-9-18 12:16 編輯

伏味濃

請參考警訊例子
作者: 論壇新手    時間: 2021-9-18 12:26

湯機plan又有咩問題?最終得著都係用家。同以前啲湯平果phone一樣。至於部機放倒幾多錢就要睇吓用家個本事啦。究竟有咩問題呢?
作者: raylee    時間: 2021-9-18 13:01

為咗一個月爭幾十蚊去湯機!
作者: edwardlee    時間: 2021-9-18 13:30

為咗一個月爭幾十蚊去湯機!
raylee 發表於 2021-9-18 13:01


咁請問一個要要有幾多錢先值得去湯機呢 ?
作者: raylee    時間: 2021-9-18 14:32

食一餐平過一舊水都唔係好多選擇
作者: 論壇新手    時間: 2021-9-18 14:39

為咗一個月爭幾十蚊去湯機!
raylee 發表於 2021-9-18 13:01



錢多就冇人用sosim啦(不包括縮骨)
作者: 論壇新手    時間: 2021-9-18 14:45

個個自動大方比錢供應商就冇必要度啲縮骨plan黎氹你落搭啦
作者: raylee    時間: 2021-9-18 16:01

d供應商都冇得揀㗎喇, 幾十蚊一個月咪豪畀佢囉





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2