作者: leoleoc 時間: 2016-1-25 16:08 標題: 日本Docomo 電話卡的迷思!
本帖最後由 leoleoc 於 2016-5-15 00:38 編輯
這是本人對日本Docomo SIM card 的迷思,可能錯,大家可指證,thank !
當A公司幫Docomo 買了1000G Data, A公司印製的Sim card就被分配APN 為abc.123 ,A 公司印刷1000張的sim card賣。
而B公司又幫Docomo 買了1000G Data, B公司印製的Sim card就被分配APN 為xyz.123 ,B 公司印刷10000的sim card賣。
1. A公司印製的Sim card, 當然不可用B公司的APN,只能用自己的APN, 因sim card 內有A公司的code.
2. A公司同B公司相比,A公司就是有良心的公司,平均每張sim card的用家,都有合埋的速度被分配,超過每張卡的G數後,就被限速, 以免超過A公司所購買的數據量。
3. B公司為了賺更多的錢,印製更多的sim card,就要使用限速,令客戶怎樣用,也總用量都很少,以免超過B公司所購買的數據量。當然,對外公佈是沒有限速及最高可連線速度。
4. 所以我地只能看APN 而知道背後的公司而分類,再看評論知道那些公司是否有良心,我地再作購買的指標。
各位Ching,現收集APN資料來對應邊間公司,比大家有得選擇 :
1. jpmob.jp 對應公司:- 百度卡, yokoso
2. umobile.jp 對應公司:- Umobile, studio-A,達摩卡, AJC (紅色富士山封面), JAPAN DATA SIM
3. mvno.net 對應公司:- 暢游卡, 封面:紅色太陽+上白色下黑色富士山
網上搜集了有關使用經驗分享下 :
1. Jpmob.jp 大部份使用經驗是差,但有些是不懂設定APN
2. umobile.jp 基本上的使用經驗是好,但有些分鎖商售賣的卡經驗是一般,可能有些卡設定為限速或使用者的電話只可用3G速度, (小心AJC,有人測試為慢卡),(小心JAPAN DATA SIM 8日全4G不退速,及JAPAN DATA SIM 8日200MB後退速,有人測試為慢卡)
3. mvno.net 基本上的使用經驗是好,暫時只見極小量經驗是一般或差,再觀察下先
昨晚(23/4)剛從東京回來,分享使用Docomo電話卡的體驗。
APN : mvno.net
使用電話為iPhone 6
本人住在上野區,在酒店內下載測試約爲15M, 看google map 及動新聞,即時有反應,冇延遲,感覺極之良好。
昨天在成田機場,下載測試約為0.6M, 看每段動新聞,約為延遲1-2秒,感覺可接受。
補充一些,全程在東京市區內,每次使用都即時有反應,冇延遲,只有在成田機場才有1-2秒延遲。
結論 :
1. Jpmob.jp 大部份使用經驗是差,大家都不要存在希望吧 !
2. umobile.jp 基本上的使用經驗是好,值得試 .
3. mvno.net 基本上的使用經驗是好,值得試 .
4. 資料顯示,"JAPAN DATA SIM" ,這間公司出品.....,大家..........想想吧 !
部份資料來源: http://unwire.hk/2016/05/10/japan_travel_sim_2016/japan-gadget/
http://www.e-zone.com.hk/channelnews.php?id=14448
作者: rickyyue 時間: 2016-1-25 16:18
這是本人對日本Docomo SIM card 的迷思,可能錯,大家可指證,thank !
當A公司幫Docomo 買了1000G Data, A ...
leoleoc 發表於 2016-1-25 16:08
師兄,暫時知淘寶有3款不同apn
有沒有資料知道那間比較上有良心?
謝謝
作者: leoleoc 時間: 2016-1-25 16:23
回覆 2# rickyyue
這樣就要各師兄報告使用那間的APN的經驗,而作比較!
暫時在網上資料,已知最差的APN經驗是 jpmob.jp
希望其他人報告下,thank !
作者: lyoon 時間: 2016-1-25 17:29
ching
how about umobile.jp
作者: aaaaabhk 時間: 2016-1-25 17:57
Mvno and umobile 最好
作者: countryboy 時間: 2016-1-25 18:24
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Dijeridu 時間: 2016-1-25 19:18
本帖最後由 Dijeridu 於 2016-1-26 07:48 編輯
my vote goes to umxbile with APN: umxbile.jp.
作者: leoleoc 時間: 2016-1-25 20:54
各位Ching,現想收集APN資料來對應邊間公司,
比大家有得選擇,
這樣好嗎 ?
作者: kkeennken 時間: 2016-1-25 21:13
本帖最後由 kkeennken 於 2016-1-25 23:50 編輯
大公司可印刷不同plan的sim。又會批發比不同小公司。限速程度可以不一樣。
是否有良心,是看與賣方聲稱的速度是否相符來定義。
看APN。只會看到大公司。
作者: leoleoc 時間: 2016-1-26 11:49
本帖最後由 leoleoc 於 2016-1-26 12:10 編輯
回覆 6# countryboy
師兄可否分享下你的mvno SIM card 包裝照片,最好有淘X Link, 如不方便,可PM本人,
這樣可以比大家參考,thank !
作者: aloha456 時間: 2016-1-27 18:02
師兄可否分享下你的mvno SIM card 包裝照片,最好有淘X Link, 如不方便,可PM本人,thanks
作者: NeTZoO 時間: 2016-1-27 19:52
富士VPN左番黎香港,人多用更係慢啦,外國既3G網速 唔一定差過4G,係香港比較特別既者~
作者: countryboy 時間: 2016-1-27 20:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: aaaaabhk 時間: 2016-1-27 21:41
其實間間差唔多!快慢都係幾M上落!!!
一張半張香港買啦...拍賣DC有好多賣家賣!
作者: leoleoc 時間: 2016-1-28 00:02
回覆 12# NeTZoO
Ching,富士吾係Docomo 喎!
作者: leoleoc 時間: 2016-1-28 00:07
回覆 13# countryboy
Ching, 你張係mvno, 所以使用經驗係比較好,我朋友1月初用yokoso , 他說簡直係地獄卡。
作者: leoleoc 時間: 2016-1-28 00:10
回覆 14# aaaaabhk
Ching, 不同的Docomo 卡,使用經驗真係差很遠!
作者: NeTZoO 時間: 2016-1-28 11:58
本帖最後由 NeTZoO 於 2016-1-28 12:00 編輯
14年尾我用富士卡(softbank)晌金澤 over 15M,用富士卡可以直接睇MYTV,上到立山黑部都收到丁點訊號上到網
15年用左3次Docomo鳥取,廣島,福岡,九州等地區 ,係上FB 快,各方面都快,不過最快都係十幾M~
今年新年用中移動 20G ,雖然係3G(都係softbank)順過富士卡,一樣直接睇到MYTV
作者: mouseman 時間: 2016-1-28 14:46
How about EZ NIPPON?
APN: mineo-d.jp
作者: lyoon 時間: 2016-1-30 14:34
ssp cheapest is $70
200m / 8days
docomo
apn=umobile.jp
作者: apliucard 時間: 2016-1-30 21:30
有冇日本卡可以上網及打電話?最好是日本出品
作者: auka1222 時間: 2016-1-30 23:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: philips2001 時間: 2016-1-31 09:35
最好唔鎖速……'
作者: HS8964 時間: 2016-1-31 09:49
回復 22 #auka1222
系囉,某君話唔駛換卡 . 又方便 . 又可以隨時上網
作者: dicklui 時間: 2016-1-31 16:03
供非居留外國人合法購買而又可以打電話既sim卡應該只有兩種:
1. b-mobile PAYG SIM, 60分國內外通話+3GB data, 9980yen
http://www.bmobile.ne.jp/payg_sim/
2. 今個月開始有, telecom square 10分國內通話+1GB/3GB data, 5500/7500yen
http://www.sankei.com/economy/news/160120/prl1601200191-n1.html
以前就全部要租電話...
又貴又少選擇, 應該都係日本政府怕左外國人, 特別來自鄰近某強國既人用黎打詐欺電話

純上網日本出品我係推薦amazon jp 版 so-net 2GB sim, 2900-3200yen, 無限速, 限期30日, amazon jp訂完送到酒店附近便利店取貨即可.
作者: apliucard 時間: 2016-1-31 16:57
本帖最後由 apliucard 於 2016-1-31 17:01 編輯
1 b -mobile PAYG SIM, 60分國內外通話+3GB data, 9980yen有效期7天
為返641元港幣
2. 今個月開始有, telecom square 10分國內通話+1GB/3GB data, 5500/7500yen,有效期15天
為返353港元/ 481港元
貴都好過只有上網卡,打唔到電話好唔方便
作者: philips2001 時間: 2016-1-31 20:01
方唔方便買到……
作者: brainiepc 時間: 2016-1-31 20:32
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: thomaslts 時間: 2016-1-31 22:14
另外我都睇到有幾種模式, 除左有分7同8日外,仲有data都有分
1. 頭1.2g 4G
2. 頭1.5g 4G
3. 頭2g 4G
4. 每日頭200M 4G
5. 每日頭500M 4G
好奇有無對應返上面的APN?
最近bid左頭1.5g 4G + 8days..收到後再report.
作者: mouseman 時間: 2016-2-1 11:36
本帖最後由 mouseman 於 2016-2-1 11:40 編輯
Bought this one

Speedtest results from Taiwanese:
http://linshibi.com/?p=10078
作者: ricky1221 時間: 2016-2-3 18:04
回覆 28# brainiepc
請問可以影一下封面嗎?
作者: nicnic1231 時間: 2016-2-3 18:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chi333 時間: 2016-2-3 19:55
我琴晚同事都買左兩張4g卡
一張係200m/8天 $68,另一張係4gb/30天 $168
拆左一張睇係用 umobile.jp
佢會下星期去日本,想分享wifi,唔知有冇買錯卡
兩張都係咁上下樣
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1863100&k=afa2f766313346296c712a3729053767&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: peterlove 時間: 2016-2-4 10:21
回覆 33# chi333
ching $68 係咪係鴨記買?thx
作者: chi333 時間: 2016-2-4 13:31
係
作者: kowloonking1973 時間: 2016-2-4 17:39
jpmob.jp ---> 唔明點解去到山區兩部samsung note 3 間唔時收唔到,但 note 5 , S6 又收到。整體上速度一般啦,行4g同3g分別唔太大咁,反以朋友用紅米幫佢買張easycall 3g ,重好收同穩定
作者: skycwc 時間: 2016-2-4 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: KinKong 時間: 2016-2-4 22:11
SONY so-net用"so-net.jp"
應該係數一數二最貴,但用落真係無得彈
作者: 留白兄 時間: 2016-2-5 08:46
回覆 32# nicnic1231
唔會買你間數X通囉死打手
作者: law_chiw 時間: 2016-2-5 13:18
ching, 去到試完報告下, thx
作者: declan_1 時間: 2016-2-5 19:11
去年中去大阪,於淘寶買了「自和自」APN:mvno.net 的 Docomo SIM,(RMB69 / 200MB x 7-day)。
4G 信號及速度均很滿意,在和哥山近郊地區及大阪市區都能流暢睇 Youtube、動新聞
一月尾去東京,同行友人就使用鴨記買的「全日通」 APN:umobile.jp(HK$100 / 2GB / 8-day)
可以睇到 Youtube / Netflex
我自己就使用在淘寶買的「百度SIM」APN:jpmob.jp,(RMB62 / 3GB / 8-day)
完全中伏!日間大部份時間下載被鎖速,只有上載速度達 4G 水平......0.22Mbps DL/15.1Mbps UL
唯獨午夜時間才有高速上下載
jpmob.jp 日本測速結果:
(深夜時段上下載OK,其餘時間下載被鎖速,另有一次酒店 Wifi測速)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1863538&k=1e1f1bc5410eae7c272d34bc6e18ca1f&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: cheukhim 時間: 2016-2-5 19:46
Do you know where can I buy this in HK? Many thanks!!
作者: lyoon 時間: 2016-2-12 14:39
..........係三重用....夜晚好慢....
作者: c14101 時間: 2016-2-12 15:33
本帖最後由 c14101 於 2016-2-12 15:36 編輯
報告: 我現在在東京地下鐵內,用 紅米碌+ DOCOMO (Umobile) 上網,不錯!不過張卡 繁忙/非繁忙 速度可以差很大,快時 download 20+ MB, 慢時 1 MB .
PS: 卡是鴨記買的,$78 頭 2gb 不限速
via HKEPC Reader for Android
作者: pc1668 時間: 2016-2-12 15:44
唔想出鴨記買 ... me2
住港島, 來回鴨記車費已經二十幾
作者: chi333 時間: 2016-2-12 17:40
同事昨日whatapp我話張卡去到d唔係巿中心地方會時不時上唔到網或者好慢........
作者: lyoon 時間: 2016-2-12 20:52
繁忙....load 唔到PAGE....download 幾kb..only..
作者: mankowk 時間: 2016-2-15 00:50
最近小弟也要買張黎用, 搵左淘X 有兩間店, 睇番你地講既資料,
原來一張係 jpmob.jp , 另一張係 mvno.net
淘X keyword: 日本上网卡docomo达摩8天3G/4G手机卡3GB无限流量秒杀富士樱花卡
jpmob.jp RMB $65 8天4G 3GB + 256Kbps無限流量, (講明, 無每天4G網絡流量限制)
淘X keyword: 日本最快达摩8天DOCOMO不限流量电话手机上网卡秒樱花富士卡wifi
mvno.net RMB $69 8天4G 3GB + 無限3G網絡流量, (但無講明, 有無每天4G網絡流量限制)
我諗左好耐都未決定到買邊張好....
作者: 腐竹 時間: 2016-2-15 09:53
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: c14101 時間: 2016-2-15 10:50
本帖最後由 c14101 於 2016-2-15 10:54 編輯
My case: 鴨記買一張 docomo (umobile) 頭 2gb 4G 全速 $78, 加 easycall 2.7gb 3G $80 (用 softbank)。我兩個人各自一張,兩個台都收得好 (我只在東京市區逛),一般通訊及上網等都夠用。
via HKEPC Reader for Android
作者: panaso 時間: 2016-2-15 13:55
回覆 48# mankowk
唔好買达摩卡... 超慢啊 !! DL 得幾百K
作者: mankowk 時間: 2016-2-15 18:49
岩岩諗住在淘X落單買呢張 mvno.net
淘X keyword: 日本最快达摩8天DOCOMO不限流量电话手机上网卡秒樱花富士卡wifi
mvno.net RMB $69 8天4G 3GB + 無限3G網絡流量, (但無講明, 有無每天4G網絡流量限制)
問清楚晒,話無每日4G網絡流量限制等等, 佢之後講左句 [特别介意网速的亲不要拍哦],
我準備問埋 有效期 係幾時, 之後就去俾錢既時候,
.
.
.
賣家竟然自己去取消order,
佢話 倉庫通知沒卡,
咁我問佢仲有邊張會有貨,
根住佢話 [亲可以先其他家看卡,都没了]
似趕客, 好似鬼鬼地咁....
作者: eddy 時間: 2016-2-16 17:10
取消你order 可能只係唔想做你生意?
via HKEPC Reader for Android
作者: aa325 時間: 2016-2-23 12:13
本帖最後由 aa325 於 2016-2-24 00:37 編輯
https://www.facebook.com/nttjpsim/
點解冇人講呢張 日本通
用過好多次,偏遠區域都收得好好,速度又快
日本制
作者: card_captor 時間: 2016-2-23 14:52
而家在名古屋
買了2張iijmio, 1張全日通, 1張freetel
電話係iPhone 6S plus, Asus Laser 6, Le1S and Samsung Note 3
全部港行
驚喜係樂1S竟然用到iijmio, 呢張卡喺日本Bic cam買。
作者: solskfai 時間: 2016-2-23 23:58
淘左張用jpmob.jp好擔心唔掂...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1867711&k=36c841ff529615c1101b1758cf78d956&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: aa325 時間: 2016-2-24 00:34
全日通慢到嘔,接收又弱
作者: aa325 時間: 2016-2-24 00:40
回覆 52# mankowk
好多淘卡賣埋哂死卡比人,你用唔度咪話你SET 錯 APN
作者: EvilKo 時間: 2016-2-24 10:51
本帖最後由 EvilKo 於 2016-2-24 10:52 編輯
我舊年9月淘過就冇事
通常買卡都係先揀深圳後揀購買數
咁樣會好D
btw 好似話 jpmob.jp 整返好,但變左自和自個 APN 收左檔。。。
作者: solskfai 時間: 2016-2-26 14:23
整返好? 係咪真架?
作者: solskfai 時間: 2016-2-27 20:05
好貼推一推!
作者: yjfoeg 時間: 2016-2-27 20:09
因為好貴囉...
我喺先達100蚊有找買到8日...
除左四囯未試基本上未出現過任何問題...
作者: samuel4965 時間: 2016-2-28 09:12
師兄,請問張咭可發放WIFI共享嗎?
via HKEPC Reader for Android
作者: dipsy 時間: 2016-3-1 16:33
本帖最後由 dipsy 於 2016-3-1 16:38 編輯
我四月中去正是淘左呢張,見佢D評價超好,收到貨卡面全白冇野,原來好評返現2元
希望用到
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1869494&k=8e30afeb3179495b6221f3db2067e266&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: alive 時間: 2016-3-4 22:17
想問問台灣版G3和G4用唔到apn:mvno.net的卡呢!
因問了幾間淘寶店都話用唔到!
但買apn:umobile.jp的店話可以用!
咁我是否買apn:umobile.jp 好些呢!
唔該各位!
作者: a090203 時間: 2016-3-4 22:32
回覆 65# alive
港版G3 路過
用過 JPmob
作者: Dijeridu 時間: 2016-3-5 12:42
dl speed acceptable?
thanks.
作者: law_chiw 時間: 2016-3-5 14:14
用緊 umobile. jp 覆你, 幾好用
作者: alive 時間: 2016-3-5 14:21
回覆 66# a090203
速度及接收 OK 嗎?
thx
作者: alive 時間: 2016-3-5 14:23
回覆 68# law_chiw
請問用緊什麼手機?
卡是淘寶買嗎?
唔該你!
作者: law_chiw 時間: 2016-3-5 14:56
鴨記買, 用緊聯想k3 note, 接收ok, 而家坐緊NEX, 收4G.
作者: samuel4965 時間: 2016-3-5 15:10
請問可否用手機分享wifi?
via HKEPC Reader for Android
作者: oliverkof 時間: 2016-3-5 19:22
umobile.jp 試了, OK,
其他應都OK
作者: a090203 時間: 2016-3-5 20:06
回覆 67# Dijeridu
收到4G , 無專登測速, 因為4G有限
voice chat,send 收相, online map 無問題
用上感覺OK
作者: Dijeridu 時間: 2016-3-5 20:57
get it, thank u a090203.
作者: Isamu 時間: 2016-3-7 19:02
師兄, 我係淘X買了張docomo卡, 佢APN係mvno.net. 網頁就係國產機, 雙卡機用唔到. 我想問係咪真? 因為本人有華為榮耀7同V10. 唔該各位.
https://item.taobao.com/item.htm?id=40770756362&toSite=main
作者: echen 時間: 2016-3-9 19:15
本帖最後由 echen 於 2016-3-9 19:19 編輯
這個是jpmob 百度咭二月22號測試,比一月好咗好多。原先怕唔得買多張後備,到4/19到期。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1871644&k=2cac4dc4dfea0b6e137b36e0543ed5c0&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: lhycpe 時間: 2016-3-11 12:19
請問有無師兄有全日通docomo卡的測速, 唔該.
作者: mankowk 時間: 2016-3-14 22:33
諗住幫屋企人買張 APN:mvno.net ,
我由過完年開始問淘X店主, 過左三月, 我又問多佢一次, 問左兩間店,
不過應該係同一個人, 佢都話無貨, 叫我去第二度買..
唔知係咪佢地點錯相, 定係我得罪左佢地, 係都唔賣張卡俾我...
卒之, 我叫我屋企人自己去問, 自己去買....
咪又係有...........
奇奇怪怪咁....
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1872982&k=8219200083b8272e4ed57c652fcd7c21&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: mouseman 時間: 2016-3-15 12:47
不限量才有用
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873143&k=74342906599468e3f3e58cc6e1d68514&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: ob0314 時間: 2016-3-15 19:32
本帖最後由 ob0314 於 2016-3-16 14:39 編輯
最近去完日本,返嚟同大家分享返日本上網卡既使用體驗
背景: 原先在鴫記買咗張 30日/4GB 4g docomo sim (APN: jpmob.jp) (到期日: 3月尾)
睇完呢個post再經淘寶買多張 8日/2GB 達摩卡以作後備之用 (APN:mvno.net) (到期日: 6/1)
https://item.taobao.com/item.htm?id=40566572656
設備: Samsung Note 5 港行dual sim
地域: 東京/東北/北海道 (道央/道北/道東)
體驗: 前半段旅程用jpmob.jp,後半段旅程用mvno.net,兩張卡使用時經過既地域大致上相近
jpmob卡比預期中好,應該收到(4g)訊號既地方都收到,城巿/鄉下地方無問題
而新幹線/電車過比較深/長既隧道通常冇訊號,亦可以理解
速度上可以接受,主要用喺Google Maps/FB/Whatsapp/普通上網查時間表&天氣
Load圖幾快,試過坐電車睇Youtube高清片都順暢
張卡最後用左1.0x gb data
喺北海道途中換咗mvno.net卡,整體收訊號比jpmob卡略差,但綜合埋速度兩者感覺上差唔多
但係喺張卡用過咗1gb用量之後有中伏感! 懷疑開始被鎖速,長期地獄級龜速!
明明照我理解張卡應該用過咗2gb data先會限速...
上FB, Whatsapp過相, Dropbox Sync相用到火滾
去到東京某著名旅遊區商場室內仲試過斷訊號,用過咁多張卡都真係甚少喺旺區有死位/突然收唔到...
無論喺東京室內室外/繁忙非繁忙時間都係咁慢!!! 而且我好肯定冇用超過2gb data,最後只係用左~1.5gb
按我個人喺日本旅行上網經驗,綜合訊號覆蓋&速度整體而言我會咁排:
eMobile Pocket wifi (~600yen / ~$40 /day)(室外覆蓋&速度明顯贏sim card,室內無太大優勢) >>> Studio A docomo 7日2.2gb 4G ($175) > Network III 7日3gb 4G ($150) => 鴨記jpmob.jp 30日4gb 4G ($168) >> 淘寶日本達摩卡mvno.net 8日2gb 4G (~$65)
唔知係一分錢一分貨定今次自己唔好彩遇著死卡...
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1873236&k=453b9a04b7279b933c8e8e908e462303&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: solskfai 時間: 2016-3-15 21:07
唔知淘跟鴨記APN都係jpmob.jp會唔會有分別呢?
作者: edmund169 時間: 2016-3-15 21:44
我過年買左張MVNO.NET 3Gb又係過1Gb後限左速
作者: mouseman 時間: 2016-3-15 22:08
我還身在日本,用了VPN看自己slingbox中
作者: mouseman 時間: 2016-3-15 22:18
就算室內,也遠比酒店wifi快

作者: NeTZoO 時間: 2016-3-15 22:28
點解要用VPN,唔可以直接駁SLINGBOX咩?
我上年用幾次,印象中唔駁VPN都番到黎喎
作者: mouseman 時間: 2016-3-15 22:47
已經去到8.5GB作者: alexn 時間: 2016-3-16 07:30
請問你張卡係邊度買同幾錢?
作者: SnowLeopard 時間: 2016-3-16 11:05
mouseman Ching 係用eznippon 日本通
台灣買既,唔知香港有冇
我1月同2月關西同東京用過,速度真係無敵,全4G冇限速
我當時係用5G/60天版
作者: alexn 時間: 2016-3-16 13:00
mouseman Ching 係用eznippon 日本通
台灣買既,唔知香港有冇
我1月同2月關西同東京用過,速度真係無敵,全 ...
SnowLeopard 發表於 2016-3-16 11:05
搵到香港有得賣,
5GB, 最長可用2個月
但要成HK$250.00 ...
作者: 278278 時間: 2016-3-16 18:03
落地至買....
作者: mouseman 時間: 2016-3-17 14:39
This one EZ NIPPON had sold out already both in Taiwan and Hong Kong.
作者: mouseman 時間: 2016-3-17 14:39
$2xx 5 days
$3xx 11 days
作者: mouseman 時間: 2016-3-17 14:40
3000 Yen 1GB
5000 Yen 3GB
SoNet 4G
作者: firedragonball 時間: 2016-3-17 17:58
回復 91 #278278
仲貴la
via HKEPC Reader for Android
作者: mankowk 時間: 2016-3-17 18:40
如果去到 $250 - $350
咁租 wifi蛋 會唔會化算d.
作者: PC147 時間: 2016-3-19 09:09
過年前係SSP 買左3張萬邦中伏
APN 用mvno.net
3張都係3月24最後ACTIVE
1張年初3用OK
另兩張上星期用 唔得
一格network都無 email CS 淨係識叫人download 過profile
明顯係張卡已經過左期唔跟封面
次次去淘佬買都無事 今次去SSP就出事
作者: 原明 時間: 2016-3-19 09:14
邊檔買?
作者: PC147 時間: 2016-3-19 09:43
桂林街檔 角位 增__站
不過我估係來貨既問題
唔好再買呢間野出既就得
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=1874150&k=9f4c589f0408e25b5bbb7f4312f41cb5&t=1782151752&sid=2Nzp47LJoJ

作者: firedragonball 時間: 2016-3-19 22:16
回復 99 #PC147
我見好多日本卡都無寫到期日子,都係靠個店主”口傳”
via HKEPC Reader for Android


