Board logo

標題: [教學] end [打印本頁]

作者: mj123    時間: 2013-5-17 11:00     標題: end

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peter9327    時間: 2013-5-17 14:57

兩間都唔太好,係通話方面都收得唔清楚,有回音同機器人聲咁
作者: mj123    時間: 2013-5-17 18:31

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mj123    時間: 2013-5-17 23:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 春天    時間: 2013-5-17 23:17

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Jazz    時間: 2013-5-17 23:48

both virtual supplier
作者: tszyan29    時間: 2013-5-18 02:40

新世界$72plan
同老媽毁123約賠500蚊轉過去幾日
同一個位較123收得差小小
網速唔load圖/少圖其實對得住個價的
用an版epc apps睇野速度合理,只係爭自已用ip5 lte 好少好少
作者: bbp082674    時間: 2013-5-18 03:18

之前用72PLAN 用左一年, 感覺良好, 通話質素正常
不過要預左係慢, 要LOAD一陣先開到野
同埋睇片 標清LOAD完都OK , 高清唔好諗啦
作者: mkboy76    時間: 2013-5-18 14:14

聯通一簽要24, 後悔既就.......
用pccw network, 仲要用人仔3g lite, 4g 既3g downwards 同pccw 自已3g/4g share, pccw 發射站一向少, 你真係要唸過
作者: mj123    時間: 2013-5-19 12:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 某人兄    時間: 2013-5-19 17:52

新世界$72plan
同老媽毁123約賠500蚊轉過去幾日
同一個位較123收得差小小
網速唔load圖/少圖其實對得住個價 ...
tszyan29 發表於 2013-5-18 02:40



    新世界同123同系,接收應該一樣架喎
作者: ivanlung    時間: 2013-5-19 18:04

新世界同123同系,接收應該一樣架喎
某人兄 發表於 2013-5-19 05:52 PM
當然一樣,就算放部手機在同一位置,呢一秒的訊號強度同下一秒已經可以唔同!
作者: tszyan29    時間: 2013-5-19 20:17

新世界同123同系,接收應該一樣架喎
某人兄 發表於 2013-5-19 17:52


可能電話問題la
作者: [][]    時間: 2013-5-19 20:54

回復 1# mj123


    NW!!??
你search 下D 舊POST
作者: mj123    時間: 2013-5-20 08:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mj123    時間: 2013-5-20 17:50

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ponghk    時間: 2013-5-20 18:29

新世界同123同系,接收應該一樣架喎
某人兄 發表於 2013-5-19 05:52 PM


Signal 一樣, 收發 data 優先度差少少. 我先前用 123 無限 plan, 3G 無得試, 123 快咁多. 我用 2G edge 上 epc/高登 app 可以 feel 到優先度有少許差異.
作者: tkf    時間: 2013-5-21 02:58

本帖最後由 tkf 於 2013-5-21 03:01 編輯

等遲下CSL正正式式CUT 左CMHK (3G) 個MVNO後,

3G方面先可能會有明顯質素提升....

**有朋友用緊CMHK純(3G) PLAN,
早一兩星期先收到新SIM卡換+轉番收188+12 ,原先係218+12....同延長番合約期...
新卡可同時使用4G~....
作者: nnd    時間: 2013-5-21 10:22

新世界係電訊數碼子公司黎...
作者: frmcfa    時間: 2013-5-21 12:48

nwm can't tether for long
作者: frmcfa    時間: 2013-5-21 12:54

等遲下CSL正正式式CUT 左CMHK (3G) 個MVNO後,

3G方面先可能會有明顯質素提升....

**有朋友用緊CMHK純(3G) ...
tkf 發表於 2013-5-21 02:58



    when?
作者: sergeant    時間: 2013-5-21 13:46

唔會試nwm, 之前用真係差到爆, 似打internet call 咁
作者: mj123    時間: 2013-5-21 13:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: tkf    時間: 2013-5-21 13:58

when?
frmcfa 發表於 2013-5-21 12:54 PM



    未知...但我估應該會配合下個月CSL自家網路提升工程果陣一併做埋...*照我個FD上星期收到新卡黎計....

如果CMHK原先批純3G客換哂卡做3G/4G,

基本上CSL果邊已經可以CUT走CMHK個接入點...
作者: justylam    時間: 2013-5-21 16:55

兩個限速 384k 無限 plan 都有用,

老婆 & 仔 就用緊 新世界 $(60+12)x12, 講開就麻麻地, 好多時無訊號 !

張聯通 1卡 2 號就剛轉番上聯通 $68x12 免隧道費 試緊, 貪佢充值 value (都有 $2xx) 可變番月費 又 keep 番大陸 no. 用。不過大陸就另收 $0.5/min, data $2/M.

都想問吓, 其實聯通 APN 系 set 3gnet3gwap, 好似一樣咁 !?

作者: mj123    時間: 2013-5-21 23:18

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: NeTZoO    時間: 2013-5-23 09:36

本帖最後由 NeTZoO 於 2013-5-23 09:38 編輯

樓主,聯通$68 其實駛唔駛加$12?

如果要,你個主題一個加左一個無加

nw $60+12
聯通 $68???
作者: parkie    時間: 2013-5-23 09:44

回復 27# NeTZoO


    用信用卡唔使加12
作者: NeTZoO    時間: 2013-5-23 09:52

回復  NeTZoO


    用信用卡唔使加12
parkie 發表於 2013-5-23 09:44


oic,thx~
即係用信用卡 每月autopay 就免?
作者: justylam    時間: 2013-5-23 10:41

回復 29# NeTZoO

無錯, 信用卡聯通免 $12 .
作者: 剋星    時間: 2013-5-23 12:24

個個72計左+12?  
咁呢個68都未+12+10?
作者: sam214    時間: 2013-5-23 13:49

中國聯通 朋友用緊好多地方收唔到.
作者: kawing    時間: 2013-5-23 17:21

電訊數碼配 note 1 幾快幾順, 之前用 sony sola 慢到 hihi
作者: justylam    時間: 2013-5-23 22:14

本帖最後由 justylam 於 2013-5-23 22:15 編輯

回復 31# 剋星

新世界 每月 = $60 + $12 = $72 x 12 months
聯通 每月  = $68 x 12 months  (已免 $12 和 $10, 但要用信用卡)

作者: mimifefe    時間: 2013-5-28 16:51

中國聯通應該唔好考慮啦!
有朋友用電訊數碼,以價錢來講算不錯!
作者: yuiyy    時間: 2013-5-28 18:40

回復 35# mimifefe


    Why chinamobile not good ?
作者: mj123    時間: 2013-5-28 23:36

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 鴨仔    時間: 2013-5-30 10:03

回復  mimifefe


    Why chinamobile not good ?
yuiyy 發表於 2013-5-28 18:40


人地講聯通, 但就問移動
作者: eeeuser    時間: 2013-5-30 21:58

樓主問左咁耐,揀定未呀,求其試下一個啦,個個ching點用同地區都唔同,俾多100個意見我諗你都揀唔落手
作者: aquarius    時間: 2013-5-31 12:21

新世界係電訊數碼子公司黎...
nnd 發表於 2013-5-21 10:22



    講得清楚啲新世界係電訊數碼同CSL嘅聯營公司,以舊兔仔台為基礎
作者: nnd    時間: 2013-5-31 13:01

講得清楚啲新世界係電訊數碼同CSL嘅聯營公司,以舊兔仔台為基礎
aquarius 發表於 2013-5-31 12:21

兔仔台即係邊個台?
作者: ellis    時間: 2013-5-31 16:03

回復 41# nnd


    NWM
作者: ellis    時間: 2013-5-31 16:06

NWM $72 用左一年
OK 有0.4x-5x Mbps  UPLOAD N DOWNLOAD
地鐵上網差 其他OK

FREE USB WIFI SPOT SHARE
作者: aquarius    時間: 2013-5-31 23:36

兔仔台即係邊個台?
nnd 發表於 2013-5-31 13:01


"Rabbit"係電訊數碼用"新世界傳動網"個名之前嘅品牌,果時真正係虛擬網絡商,用過當年嘅新世界/Sunday/CSL
作者: linuschui    時間: 2013-6-1 09:30

NWM $72 用左一年
OK 有0.4x-5x Mbps  UPLOAD N DOWNLOAD
地鐵上網差 其他OK

FREE USB WIFI SPOT SHARE ...
ellis 發表於 2013-5-31 16:06


NWM 比 PCCW 好好多
作者: allinone8899    時間: 2013-6-1 12:13

新世界用緊都唔錯,幾抵用
作者: peterli2748    時間: 2013-6-1 13:15

$70左右無限低速3G,
NWB is the best
作者: linuschui    時間: 2013-6-1 16:40

$70左右無限低速3G,
NWB is the best
peterli2748 發表於 2013-6-1 13:15


每間公司都有些地方收唔到 , 可以試下去鴨記(桂林街)買張NW的儲值卡(最平HKD20) , 試下在你家, 公司, 學校及經常去的地方的接收情況如何再決定 .

我太太之前用 pccw , 但收得太差 , 在家是完全收唔到 , 上年未約滿就幫她開多一張 nw hkd72 卡 , 之前自己都有用來上網 , 都好 ok , 但近兩月開始在家收得很差 , 不知原因 , 所以真的很難說 ...

我可以肯定的是 pccw 在街 ok , 但好多時入了建築物便很差
作者: ppp2    時間: 2013-6-1 20:27

smartone vs nwm?
作者: chowegg    時間: 2013-6-2 00:52

我想問Smartone, New World Mobility, 中國聯通,中移動呢類限速plan 邊間可以for 平板電腦用???
我指係將sim card 插入平板電腦, not share wifi from mobile phone





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2