Board logo

標題: 點解3 send 番比3既 sms 都係叫誇網? [打印本頁]

作者: David Kirk    時間: 2009-10-9 10:58     標題: 點解3 send 番比3既 sms 都係叫誇網?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 必思    時間: 2009-10-9 11:03

2G?3G?
作者: lamsoft    時間: 2009-10-9 12:22

2G 3G都應該係同台...

你打過去問CS佢係唔同台? 咁我估你要睇拎你朋友部手機...個台係乜..
作者: dickykwanhk    時間: 2009-10-9 18:42

3仔我都好懷疑佢d sms錢點計,我明明check清楚哂自己部機的history,佢d網外sms總係多過我自己計
作者: dochi    時間: 2009-10-9 19:42

會唔會你個fd 之前轉左去其他台, 你見到O個陣已經轉番3?
好多人為左續約平, 都會轉去其他台一個月再轉番~
作者: prowede    時間: 2009-10-9 21:02

用左咁多年我又未試過有呢個情況
作者: 過去已過    時間: 2009-10-9 21:14

原帖由 必思 於 2009-10-9 11:03 發表
2G?3G?

冇錯,因為訊息中心唔同
作者: nelson    時間: 2009-10-9 22:59

原帖由 過去已過 於 2009-10-9 21:14 發表

冇錯,因為訊息中心唔同

咁即係點 3G -> 3G
2G -> 2G 先叫同台 ?
作者: 過去已過    時間: 2009-10-9 23:22

原帖由 nelson 於 2009-10-9 22:59 發表

咁即係點 3G -> 3G
2G -> 2G 先叫同台 ?

冇錯,你可以用手機查你個訊息中心NO.,總之唔同NO. = 唔同台
作者: 寂寞的FSY    時間: 2009-10-9 23:30

月費同儲值咭有機會當作誇台
作者: Mathk    時間: 2009-10-9 23:43

因為有時候你要打上去
作者: nelson    時間: 2009-10-10 00:12

原帖由 過去已過 於 2009-10-9 23:22 發表

冇錯,你可以用手機查你個訊息中心NO.,總之唔同NO. = 唔同台

我部機有時係寫住2G 有時係寫住3G  
作者: 鴨仔    時間: 2009-10-10 00:19     標題: 回覆 12# 的帖子

因為收唔到3g便會收2g
作者: nelson    時間: 2009-10-10 00:25

原帖由 鴨仔 於 2009-10-10 00:19 發表
因為收唔到3g便會收2g

咁我2g果陣send sms或者人地send sms比我咪好危險

[ 本帖最後由 nelson 於 2009-10-10 00:26 編輯 ]
作者: asv2    時間: 2009-10-10 00:28

原帖由 過去已過 於 2009-10-9 23:22 發表

冇錯,你可以用手機查你個訊息中心NO.,總之唔同NO. = 唔同台

睇過台點計 je

3 係 2G/3G 之間都當同台計網內
作者: 野野夜孩子    時間: 2009-10-10 02:07

3就最叻做d取巧野架喇,一個月唔知幾多人要比額外錢
作者: toro241    時間: 2009-10-10 02:12

原帖由 野野夜孩子 於 2009-10-10 02:07 發表
3就最叻做d取巧野架喇,一個月唔知幾多人要比額外錢



我都中過招,所以轉左去人仔,老老實實
又平又穩陣
少左收張單時個種激心,乜都抵番
作者: simonv_v    時間: 2009-10-10 19:06

不如打去3到問下,唔使估估下.我唔相信可以咁衰3g 還3g計,2g 還 2g 計,因為 2g plan 用3g 機都係log住3g station的,有人3g plan收唔到3g 都會drop去2g, 咁樣係好亂同好唔公平
作者: andywong623    時間: 2009-10-10 19:54

3 2G同3G之間互send SMS係當同台的
可能你個fd係用儲值卡,又或者轉左台而你又唔知

另外SMS history同台入面send左幾多個record唔同有可能係因為你send左個長過一個SMS既message而又唔發覺
作者: seed00    時間: 2009-10-10 23:28

prepaid只係用prepaid果個要比錢...上台果個唔洗架
如果上台果個都要既話, 我個fd已經嘈死左我
作者: dochi    時間: 2009-10-11 00:20

原帖由 andywong623 於 2009-10-10 19:54 發表
3 2G同3G之間互send SMS係當同台的
可能你個fd係用儲值卡,又或者轉左台而你又唔知

另外SMS history同台入面send左幾多個record唔同有可能係因為你send左個長過一個SMS既message而又唔發覺


上台send sms 去儲值卡唔會收chg~
作者: 棋靈王~藤原佐為    時間: 2009-10-11 18:59

3...收又收得差個人..
硬係唔明D朋友死都要痴埋去...原因係怕轉左台斷6親
作者: dickykwanhk    時間: 2009-10-11 22:12

原帖由 棋靈王~藤原佐為 於 2009-10-11 18:59 發表
3...收又收得差個人..
硬係唔明D朋友死都要痴埋去...原因係怕轉左台斷6親

大學一grad,我第一件要做的事就係由3轉走
作者: 風之探索者    時間: 2009-10-12 01:53

原帖由 過去已過 於 2009-10-9 23:22 發表

冇錯,你可以用手機查你個訊息中心NO.,總之唔同NO. = 唔同台

係咩 我3G send比 2G都係計同台唔駛錢喎
作者: power4x4    時間: 2009-10-12 02:34

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: beggar1210    時間: 2009-10-12 04:14

3G send 去 2G, 2G send 去 3G都係計同台,
我send 過n咁多過
作者: mrchan903    時間: 2009-10-12 04:38

3要+$8先可以5玩$$
D平plan($35)SD SMS網內係0.2/個 網外係0.8/個
C兄要留意下la





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2