Board logo

標題: Nokia IPSec VPN Settings [打印本頁]

作者: yhfung    時間: 2009-10-6 18:28     標題: Nokia IPSec VPN Settings

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung    時間: 2009-10-6 18:47

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung    時間: 2009-10-7 09:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung    時間: 2009-10-8 17:10

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leoleotse    時間: 2009-10-9 02:15

根本唔用Nokia,唔中意用Symbian
作者: iamgozilla    時間: 2009-10-9 02:20

原帖由 leoleotse 於 2009-10-9 02:15 發表
根本唔用Nokia,唔中意用Symbian


但係我用過幾種Mobile OS, 覺得Symbian真係唔錯喎, 更何況而家都唔係得Nokia一間有用Symbian.
作者: yhfung    時間: 2009-10-9 02:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: john2000    時間: 2009-10-10 10:04

請問樓主 (角色) 點解 ? 我見你 每段文字後都有 E 兩個字.
作者: yhfung    時間: 2009-10-10 10:09

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung    時間: 2009-10-10 10:11

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m45smg    時間: 2009-10-10 10:22

原帖由 iamgozilla 於 2009-10-9 02:20 發表


但係我用過幾種Mobile OS, 覺得Symbian真係唔錯喎, 更何況而家都唔係得Nokia一間有用Symbian.


但我覺得RIM OS好過Symbian OS,但我無用過Blackberry,因為好貴。
作者: knlkf    時間: 2009-10-10 10:46

如果有話語要補充請善用編輯功能,雖時間相差頗久,不過並不建議以回覆來補充.
作者: yhfung    時間: 2009-10-10 14:46

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrypoon    時間: 2009-10-10 19:22

原帖由 yhfung 於 2009-10-9 02:42 發表
那么你是否在手机里用过VPN呢?

角色


在手機VPN好像用途不大吧,也不太實際。
作者: yhfung    時間: 2009-10-10 23:39

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2