作者: yhfung 時間: 2009-10-6 18:28 標題: Nokia IPSec VPN Settings
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung 時間: 2009-10-6 18:47
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung 時間: 2009-10-7 09:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung 時間: 2009-10-8 17:10
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: leoleotse 時間: 2009-10-9 02:15
根本唔用Nokia,唔中意用Symbian
作者: iamgozilla 時間: 2009-10-9 02:20
但係我用過幾種Mobile OS, 覺得Symbian真係唔錯喎, 更何況而家都唔係得Nokia一間有用Symbian.
作者: yhfung 時間: 2009-10-9 02:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: john2000 時間: 2009-10-10 10:04
請問樓主 (角色) 點解 ? 我見你 每段文字後都有 E 兩個字.
作者: yhfung 時間: 2009-10-10 10:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: yhfung 時間: 2009-10-10 10:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: m45smg 時間: 2009-10-10 10:22
但我覺得RIM OS好過Symbian OS,但我無用過Blackberry,因為好貴。
作者: knlkf 時間: 2009-10-10 10:46
如果有話語要補充請善用編輯功能,雖時間相差頗久,不過並不建議以回覆來補充.
作者: yhfung 時間: 2009-10-10 14:46
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: jerrypoon 時間: 2009-10-10 19:22
在手機VPN好像用途不大吧,也不太實際。
作者: yhfung 時間: 2009-10-10 23:39
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

