作者: newuser1 時間: 2009-10-6 00:09 標題: 請問moto w156 邊度仲有得賣???

作者: YANG 時間: 2009-10-6 00:11
好多地方都有
作者: newuser1 時間: 2009-10-6 00:13
請問仲做緊199?
好似話fortess 299
作者: JIMillim 時間: 2009-10-6 01:37
黑白機黎喎, 咁都要?
作者: YANG 時間: 2009-10-6 01:54
可以打出打入就OK
我都用緊呢類老坑機
作者: JIMillim 時間: 2009-10-6 02:01
我樓下間手機舖, LG KP105 $188
有FM radio, 彩mon
作者: newuser1 時間: 2009-10-6 22:14
ok 咁我聽日去直銷中心睇下有冇得賣先
作者: newuser1 時間: 2009-10-7 20:26
唉 今日去搵 motoral w156
去旺角 問左中原 百老匯 鐳射 領域都冇 師兄見到邊度有得賣既話麻煩留個言
moto 係香港有冇專賣店架
作者: vita2009 時間: 2009-10-7 20:47
是否將軍澳? 你住南豐?
作者: antony 時間: 2009-10-7 21:37
原帖由 newuser1 於 2009-10-7 08:26 PM 發表
唉 今日去搵 motoral w156
去旺角 問左中原 百老匯 鐳射 領域都冇 師兄見到邊度有得賣既話麻煩留個言
moto 係香港有冇專賣店架
D專賣店汁哂lu
作者: JIMillim 時間: 2009-10-8 01:10
我並非住南豐
不過間舖確實係坑口南豐廣場
作者: hippie15 時間: 2009-10-9 17:49
我都想買...搵唔到...代理會唔會有機賣???
作者: tonycar 時間: 2009-10-9 23:44
元朗People有~
但要係People客先買得

