作者: nnd 時間: 2009-10-2 15:00 標題: peoples儲值卡用無限GPRS入唔到QQ,咁用月費GPRS可以入到嗎?
peoples儲值卡用無限GPRS入唔到QQ,咁用月費GPRS可以入到嗎?
作者: john2000 時間: 2009-10-3 00:19
peoples 應該唔得, 3hk 可以玩到 QQ
作者: Marlon 時間: 2009-10-3 10:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Marlon 時間: 2009-10-3 10:29
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd 時間: 2009-10-3 11:40
原帖由 Marlon 於 2009-10-3 10:27 發表
可以....我在用....沒有問題
但係好奇怪, 要自己建立接入點, 不要用手機預設的.![]()
例如我用NOKIA
我就建立了一名叫CMNET連接名稱, 接入點是peoples.net
以前也是用不到.....現在可以了.![]()
你係用儲值卡定月費?
作者: Marlon 時間: 2009-10-3 21:08
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

