Board logo

標題: peoples儲值卡用無限GPRS入唔到QQ,咁用月費GPRS可以入到嗎? [打印本頁]

作者: nnd    時間: 2009-10-2 15:00     標題: peoples儲值卡用無限GPRS入唔到QQ,咁用月費GPRS可以入到嗎?

peoples儲值卡用無限GPRS入唔到QQ,咁用月費GPRS可以入到嗎?
作者: john2000    時間: 2009-10-3 00:19

peoples 應該唔得, 3hk 可以玩到 QQ
作者: Marlon    時間: 2009-10-3 10:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Marlon    時間: 2009-10-3 10:29

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: nnd    時間: 2009-10-3 11:40

原帖由 Marlon 於 2009-10-3 10:27 發表
可以....我在用....沒有問題
但係好奇怪, 要自己建立接入點, 不要用手機預設的.
例如我用NOKIA
我就建立了一名叫CMNET連接名稱, 接入點是peoples.net
以前也是用不到.....現在可以了.

你係用儲值卡定月費?
作者: Marlon    時間: 2009-10-3 21:08

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2