Board logo

標題: Peoples EDGE 手機當modem 連接電腦應該點set? [打印本頁]

作者: Black    時間: 2009-10-2 11:11     標題: Peoples EDGE 手機當modem 連接電腦應該點set?

我用samsung L768 (唔係WM 機)
用samsung 個pc studio 3 add 到一個dial up o既連接
但係就未成功過用電腦經手機上網
所以想向ching請教下點set?

APN: peoples.net
dial up number: *99#
user name: ptc (試過唔入都係唔得)
password: ptc
(手機已成功連接上網)
作者: rfdingo    時間: 2009-10-2 12:08

經usb 線定BT ?
作者: Black    時間: 2009-10-2 18:26

經usb 線
作者: rfdingo    時間: 2009-10-2 19:43

你係連到 定 連唔到線先?
連唔到彈咩 錯誤碼 出黎?

*名同 pw 唔駛入野
不過我d setting 唔係呢部機.....係公司
你講祥細d 睇下有無機會我遇過
作者: Black    時間: 2009-10-3 18:54

其實我見用電腦connect 果時, 我見電話有反應, 電話會顯示"E"  
但係好快就會冇左, 個感覺似撥號但又LOGIN 唔到

所以我好想知第五張圖個SETTINIGo岩唔o岩

因為我去門市問, 佢地答非所問, 只係識叫我去問三星....

圖片附件: 01.JPG (2009-10-3 18:54, 30.15 KB) / 下載次數 10
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951832&k=ea41b66fb324d835ef45297189eafe52&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 02.JPG (2009-10-3 18:54, 29.25 KB) / 下載次數 4
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951833&k=bd3e22c8d9b8d4998b52937d1561f528&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 03.JPG (2009-10-3 18:54, 25.18 KB) / 下載次數 4
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951834&k=74fd9157b9dd28776c3e17843899c0fc&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 04.JPG (2009-10-3 18:54, 30.42 KB) / 下載次數 24
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951835&k=b2240a584cfe9ad70503fe3e093bbecf&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 05.JPG (2009-10-3 18:54, 31.91 KB) / 下載次數 17
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951836&k=355e98b740b9250da08cb5917b88d092&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 06.JPG (2009-10-3 18:54, 12.91 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951837&k=a2a304aa1344401abb590b0dedbb5a00&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 07.JPG (2009-10-3 18:54, 31.14 KB) / 下載次數 5
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951838&k=9f6f468fba2a0d1047c6a9af1949b6c9&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 08.JPG (2009-10-3 18:54, 28.38 KB) / 下載次數 11
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951839&k=542317988252dcbf4dee225cbb1b9bdd&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN



圖片附件: 09.JPG (2009-10-3 18:54, 26.06 KB) / 下載次數 16
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951840&k=571b88919b78b0d1d97c50f389f963c0&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN


作者: Black    時間: 2009-10-3 19:19

係wor 仲有dial up result 未post, 而家post

圖片附件: 10.JPG (2009-10-3 19:19, 17.15 KB) / 下載次數 15
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=951851&k=f475b0d23bb5c2a96352fcfcb17c7548&t=1782425508&sid=3VZObVAmAMN






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2