作者: TathO 時間: 2009-9-29 18:03 標題: 最近想換電話.....
有無師兄有好介紹??
要求:
1. 唔需要睇片好清個喲 (因為唔會用呢個功能)
2.唔需要聽歌喲音質特別好 (因為唔會點用呢個功能)
3.唔需要用上網呢個功能
4.講電話 背景聲音(雜音)不要太大 , 唔會成日聽到大細聲 , 要接收得好
5.拍攝照片唔可以差 錄片一般般都收貨
6.外型要美觀喲 最好就薄喲
價錢我預 : HKD 2500~4000左右
另一部:
1.指定要nokia
2.影相一般就ok , 有收音機 , 音質一般都OK
價錢預 : HKD 1000~1600
唔該!
[ 本帖最後由 TathO 於 2009-9-30 21:21 編輯 ]
作者: Phil_123 時間: 2009-9-29 19:26
4. 既話, Motorola 係必然之選
作者: TathO 時間: 2009-9-29 19:30
htc hero 好唔好? 我見好似幾靚 又唔會太貴
作者: ben20034 時間: 2009-9-29 19:38
在下貴的定義是什麼

作者: TathO 時間: 2009-9-29 19:53
4000到 個樣好
作者: TathO 時間: 2009-9-30 21:10
停一停 , 推一推
作者: 市花 時間: 2009-9-30 21:46
4. 係要人地用MOTOROLA
作者: slim0080 時間: 2009-9-30 21:50

