Board logo

標題: 最近想換電話..... [打印本頁]

作者: TathO    時間: 2009-9-29 18:03     標題: 最近想換電話.....

有無師兄有好介紹??
要求:
1. 唔需要睇片好清個喲  (因為唔會用呢個功能)
2.唔需要聽歌喲音質特別好  (因為唔會點用呢個功能)
3.唔需要用上網呢個功能
4.講電話 背景聲音(雜音)不要太大 , 唔會成日聽到大細聲 , 要接收得好
5.拍攝照片唔可以差  錄片一般般都收貨
6.外型要美觀喲 最好就薄喲
價錢我預 :  HKD 2500~4000左右

另一部:
1.指定要nokia
2.影相一般就ok  , 有收音機 , 音質一般都OK
價錢預 : HKD 1000~1600


唔該!

[ 本帖最後由 TathO 於 2009-9-30 21:21 編輯 ]
作者: Phil_123    時間: 2009-9-29 19:26

4. 既話, Motorola 係必然之選
作者: TathO    時間: 2009-9-29 19:30

htc hero 好唔好? 我見好似幾靚 又唔會太貴
作者: ben20034    時間: 2009-9-29 19:38

原帖由 TathO 於 2009-9-29 19:30 發表
htc hero 好唔好? 我見好似幾靚 又唔會太貴


在下貴的定義是什麼
作者: TathO    時間: 2009-9-29 19:53

原帖由 ben20034 於 2009-9-29 19:38 發表


在下貴的定義是什麼


4000到 個樣好
作者: TathO    時間: 2009-9-30 21:10

停一停 , 推一推
作者: 市花    時間: 2009-9-30 21:46

原帖由 Phil_123 於 2009-9-29 19:26 發表
4. 既話, Motorola 係必然之選

4. 係要人地用MOTOROLA
作者: slim0080    時間: 2009-9-30 21:50

原帖由 市花 於 2009-9-30 21:46 發表

4. 係要人地用MOTOROLA

4.除左MOTOROLA就係MOTOROLA





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2