Board logo

標題: Samsung i8910HD無聲無息地出左行貨 [打印本頁]

作者: hahahalpc    時間: 2009-9-22 22:31     標題: Samsung i8910HD無聲無息地出左行貨

http://hk.samsungmobile.com/CHN/mobile/I8910HD
$5288
可惜香港力谷緊OMNIA 2

[ 本帖最後由 hahahalpc 於 2009-9-22 22:32 編輯 ]
作者: 晴朗    時間: 2009-9-22 22:39

個 Spec 好似 Omnia 2 強啲喎!!
作者: noodle    時間: 2009-9-23 00:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: alanchankw    時間: 2009-9-23 02:03

i8910吾喺有個version喺16gb ka mei??
作者: adrianmak    時間: 2009-9-23 10:14

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire    時間: 2009-9-23 10:25     標題: 回覆 5# 的帖子

S60 v5
作者: rfdingo    時間: 2009-9-23 10:38

5千2
明顯有下調空間
等埋se 個部比較下就gd
作者: Timlau    時間: 2009-9-23 11:30

呢部,我都等左一段時間,唔買N97就係等佢,不過個價始終唔係太吸引,都係要諗諗
作者: noodle    時間: 2009-9-23 12:49

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: rfdingo    時間: 2009-9-23 13:18

原帖由 noodle 於 2009-9-23 12:49 發表


N97 price still $5180
I dont think i8910 can cheaper than N97
It's much better than N97, eg. mon, movie, battery, speed and szie
and i8910 have two batteries and chargers.


兩部機定位唔同.....無得比較
作者: C.K.F.    時間: 2009-9-23 16:50

原帖由 晴朗 於 2009-9-22 22:39 發表
個 Spec 好似 Omnia 2 強啲喎!!

你係唔係比較 Omnia 2 CPU 800MHz vs. i8910 HD CPU 600MHz  
作者: bids995    時間: 2009-9-23 17:55

咁3星唔係左手打左手   i8000打i8910

[ 本帖最後由 bids995 於 2009-9-23 17:55 編輯 ]
作者: Inspire    時間: 2009-9-23 18:13

原帖由 bids995 於 2009-9-23 17:55 發表
咁3星唔係左手打左手   i8000打i8910

一部智能為主,一部影音娛樂為主
而且呢兩部野都過五千,差唔多...
作者: reXxx    時間: 2009-9-23 18:28

原帖由 C.K.F. 於 2009-9-23 16:50 發表

你係唔係比較 Omnia 2 CPU 800MHz vs. i8910 HD CPU 600MHz  


8910粒野勁的
作者: C.K.F.    時間: 2009-9-23 21:51

原帖由 reXxx 於 2009-9-23 18:28 發表


8910粒野勁的




i8910 果粒係 TI OMAP3430 (ARM Cortex A8)
而 Omnia 2 i8000 果粒只係 Samsung S3C6410 (ARM11)
同時脈下, Cortex A8 效能高過 ARM11 接近1倍, 而且兩者係唔同世代產品.

可惜, 很多人只看表面數字, Omina 2 i8000 粒CPU @ 800MHz vs. i8910HD 粒 CPU @ 600MHz,
就以為 Omina 2 i8000 真係勁過 i8910 HD.
作者: noodle    時間: 2009-9-23 22:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Inspire    時間: 2009-9-23 22:57

原帖由 rfdingo 於 2009-9-23 13:18 發表


兩部機定位唔同.....無得比較

both are S60
係咪有多個keyboard就神聖D呢?
作者: C.K.F.    時間: 2009-9-23 22:59

原帖由 noodle 於 2009-9-23 22:37 發表


所以我都唔明d人成日話i8000快d快d,
我自就係百記比較過兩部機, 應該係i8910快dd,
不過其實兩部都唔同, 一部wm, 一部s60, 真係唔應該比較,
反而同n97比就岩啦! 而且i8910真係比n97優勝好多

800MHz vs. 600MHz
D人單比較呢兩兩數字就話 i8000 粒CPU 勁過 i8910 果粒.
真係得啖笑
作者: noodle    時間: 2009-9-23 23:00

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: musicmatch    時間: 2009-9-23 23:14

聽講i8910 有NEC PowerVR 3D加速.唔知係咪堅?
作者: C.K.F.    時間: 2009-9-24 18:35

原帖由 musicmatch 於 2009-9-23 23:14 發表
聽講i8910 有NEC PowerVR 3D加速.唔知係咪堅?

http://www.imgtec.com/News/Release/index.asp?NewsID=444





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2