Board logo

標題: 舊帳單一問 [打印本頁]

作者: power4x4    時間: 2009-9-21 13:17     標題: 舊帳單一問

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: bids995    時間: 2009-9-23 13:42

打上A台問下好D哪 一陣過幾個月先寄尼個陣就
作者: power4x4    時間: 2009-9-26 01:03

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cpegtommyplus    時間: 2009-9-26 10:15

我試過一次, 去"衫"仔門市問最後一期費用, 再用 pps 交.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2