作者: UMPC 時間: 2009-9-21 01:36 標題: 請推介一部好簡單既電話.....急!!!
部K610i無啦啦壞左,,但儲緊$$遲D換機,,,但暫時未有岩心水同未儲夠budget去買機....
唯有暫時買部頂住先.......
要求如下(唔分次序):
1.可正常顯示繁體字同英文字
2.價錢平
3.有普通打出打入既function
4. 可以sms
行貨,水貨不拘......
山寨機都OK,,唔爆就得....
大約用6個月到1年到....
唔知一部咁簡單既手機要幾多$$呢??
$200做唔做到??
咁如果我有多少少要求(睇下面),,個價錢又點??
1.大廠出品
2.有ringtone
3.彩mon
急需答覆.....
THX!
[ 本帖最後由 UMPC 於 2009-9-21 01:40 編輯 ]
作者: legoman 時間: 2009-9-21 03:51
吾好用電話lor
最平

作者: Albert Chan 時間: 2009-9-21 07:19
Moto W181
百X匯
$198
作者: licgfg 時間: 2009-9-21 07:57
http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: mkywong 時間: 2009-9-21 09:03
仲要彩mon
作者: hahahalpc 時間: 2009-9-21 10:40
Samsung Anycall E1100H都係彩mon
$168 重平多30蚊
作者: YCWong 時間: 2009-9-21 11:48
if $300, can buy which moto model?
i don't need fold phone.
作者: power4x4 時間: 2009-9-21 12:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: transient88 時間: 2009-9-21 16:47
仲有部LG KP-105 都係$200有找.

