Board logo

標題: 請推介一部好簡單既電話.....急!!! [打印本頁]

作者: UMPC    時間: 2009-9-21 01:36     標題: 請推介一部好簡單既電話.....急!!!

部K610i無啦啦壞左,,但儲緊$$遲D換機,,,但暫時未有岩心水同未儲夠budget去買機....
唯有暫時買部頂住先.......

要求如下(唔分次序):
1.可正常顯示繁體字同英文字
2.價錢平
3.有普通打出打入既function
4. 可以sms

行貨,水貨不拘......
山寨機都OK,,唔爆就得....
大約用6個月到1年到....

唔知一部咁簡單既手機要幾多$$呢??
$200做唔做到??

咁如果我有多少少要求(睇下面),,個價錢又點??
1.大廠出品
2.有ringtone
3.彩mon

急需答覆.....
THX!


[ 本帖最後由 UMPC 於 2009-9-21 01:40 編輯 ]
作者: legoman    時間: 2009-9-21 03:51

吾好用電話lor
最平
作者: Albert Chan    時間: 2009-9-21 07:19

Moto W181
百X匯
$198
作者: licgfg    時間: 2009-9-21 07:57

http://www.hkepc.com/forum/viewt ... &extra=page%3D2
作者: mkywong    時間: 2009-9-21 09:03

原帖由 Albert Chan 於 2009-9-21 07:19 發表
Moto W181
百X匯
$198


仲要彩mon
作者: hahahalpc    時間: 2009-9-21 10:40

原帖由 mkywong 於 2009-9-21 09:03 發表


仲要彩mon

Samsung Anycall E1100H都係彩mon
$168 重平多30蚊
作者: YCWong    時間: 2009-9-21 11:48

if $300, can buy which moto model?
i don't need fold phone.
作者: power4x4    時間: 2009-9-21 12:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: transient88    時間: 2009-9-21 16:47

仲有部LG KP-105 都係$200有找.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2