作者: speed 時間: 2009-9-20 11:47 標題: 有無$1000左右手機介紹
要有3G視像,雙待雙卡,大陸牌子最好要比較出名果D, EG. K-TOUCH, SAMSUNG好似都有雙待雙卡,但有無3g鏡頭架?
作者: power4x4 時間: 2009-9-26 01:04
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyruschan112 時間: 2009-9-26 01:12
雙待雙卡 好似得1~2部support 3G network
唔sure 有冇3G鏡頭
但1K絕對冇可能做到(好似要3K)
PS:1K,求其買部國產不知名牌子粗用算啦
作者: hahahalpc 時間: 2009-9-26 07:21
原帖由 cyruschan112 於 2009-9-26 01:12 發表
雙待雙卡 好似得1~2部support 3G network
唔sure 有冇3G鏡頭
但1K絕對冇可能做到(好似要3K)
PS:1K,求其買部國產不知名牌子粗用算啦
雙卡雙待邊做到雙3G
頂多Eten(現Acer)部DX900做到SIM1係3G+視像
但另一張SIM2只能用2G
Samsung同LG呢d大廠都係2G雙卡雙待
亦起碼要2K一部(KS660)
作者: 必敗仁 時間: 2009-9-26 07:36
自己開發1k..3G視像,雙待雙卡

