Board logo

標題: 有無$1000左右手機介紹 [打印本頁]

作者: speed    時間: 2009-9-20 11:47     標題: 有無$1000左右手機介紹

要有3G視像,雙待雙卡,大陸牌子最好要比較出名果D, EG. K-TOUCH,  SAMSUNG好似都有雙待雙卡,但有無3g鏡頭架?
作者: power4x4    時間: 2009-9-26 01:04

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyruschan112    時間: 2009-9-26 01:12

原帖由 speed 於 2009-9-20 11:47 發表
要有3G視像,雙待雙卡,大陸牌子最好要比較出名果D, EG. K-TOUCH,  SAMSUNG好似都有雙待雙卡,但有無3g鏡頭架?


雙待雙卡 好似得1~2部support 3G network
唔sure 有冇3G鏡頭
但1K絕對冇可能做到(好似要3K)

PS:1K,求其買部國產不知名牌子粗用算啦
作者: hahahalpc    時間: 2009-9-26 07:21

原帖由 cyruschan112 於 2009-9-26 01:12 發表


雙待雙卡 好似得1~2部support 3G network
唔sure 有冇3G鏡頭
但1K絕對冇可能做到(好似要3K)

PS:1K,求其買部國產不知名牌子粗用算啦

雙卡雙待邊做到雙3G
頂多Eten(現Acer)部DX900做到SIM1係3G+視像
但另一張SIM2只能用2G
Samsung同LG呢d大廠都係2G雙卡雙待
亦起碼要2K一部(KS660)
作者: 必敗仁    時間: 2009-9-26 07:36

自己開發1k..3G視像,雙待雙卡





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2