Board logo

標題: Nokia 5800 a gps [打印本頁]

作者: poonkc    時間: 2009-9-15 20:02     標題: Nokia 5800 a gps

a gps 係咪一定要上網先定到位?
我唔俾佢連線佢就定唔到....
有無咩方法先定到位?
黠set ka?
thx
作者: 肥彭    時間: 2009-9-15 20:46

原帖由 poonkc 於 2009-9-15 20:02 發表
a gps 係咪一定要上網先定到位?
我唔俾佢連線佢就定唔到....
有無咩方法先定到位?
黠set ka?
thx

用nokia maps 的話只要有所在地既地圖就可以定位
(無地圖都會有座標你睇)
唔使特別set,不過就要響空曠地方開住nokia maps 等一陣先會定到
我響泰國無上網都定到
作者: poonkc    時間: 2009-9-15 21:10

佢會話無互聯網服務...之後定唔到...
作者: 肥彭    時間: 2009-9-16 17:50

響nokia maps 入面:
options ->tools -> Go Offline
作者: poonkc    時間: 2009-9-16 20:36

set 得黎佢都自己連左線 收左昂貴ge gprs...
作者: 水藍    時間: 2009-9-23 02:50

原帖由 poonkc 於 2009-9-16 20:36 發表
set 得黎佢都自己連左線 收左昂貴ge gprs...

我都係咁樣冇左成百幾二百蚊
作者: 暴龍@JL    時間: 2009-9-23 21:12

原帖由 肥彭 於 2009-9-16 05:50 PM 發表
響nokia maps 入面:
options ->tools -> Go Offline


Nokia Maps 係咪 = a GPS?

如果係 係咪即係 5530 就無?(因為5530無GPS)
作者: 肥彭    時間: 2009-9-23 21:31

原帖由 poonkc 於 2009-9-16 20:36 發表
set 得黎佢都自己連左線 收左昂貴ge gprs...

第一次開nokia maps 時較左offline,下一次開應該都係offline mode ga喎...
agps 定一次位個data 量都應該唔過一蚊....
作者: 肥彭    時間: 2009-9-23 21:36

原帖由 暴龍@JL 於 2009-9-23 21:12 發表


Nokia Maps 係咪 = a GPS?

如果係 係咪即係 5530 就無?(因為5530無GPS)

nokia maps 可用 gps & a-gps
5530無gps,但係唔知a-gps 得唔得,因為我試過響一個室內地方,收唔到衛星,但係收到台,純粹靠同基站既信號定到位(只係大約位置)
作者: 暴龍@JL    時間: 2009-9-23 22:13

原帖由 肥彭 於 2009-9-23 09:36 PM 發表

nokia maps 可用 gps & a-gps
5530無gps,但係唔知a-gps 得唔得,因為我試過響一個室內地方,收唔到衛星,但係收到台,純粹靠同基站既信號定到位(只係大約位置)


咁5530有無nokia maps
作者: hksteven    時間: 2009-9-23 23:35

原帖由 暴龍@JL 於 2009-9-23 22:13 發表


咁5530有無nokia maps


本身好似無跟 ovi maps
作者: 暴龍@JL    時間: 2009-9-24 16:17

原帖由 hksteven 於 2009-9-23 11:35 PM 發表


本身好似無跟 ovi maps


咁你意思即係可以自己add啦





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2