作者: kit_12303 時間: 2009-9-12 23:02 標題: 有冇Meizu M8用家可以幫手手
我想買粒M8電池黎DIY
但係又唔知尺寸, 唔知你地可唔可以幫幫手度一度
唔該晒你地
[ 本帖最後由 kit_12303 於 2009-9-13 12:56 編輯 ]
作者: kit_12303 時間: 2009-9-13 12:56
無人理我..
作者: ivan1612 時間: 2009-9-13 13:18
你自己用緊唔係 有粒電既咩- -?
作者: 524816 時間: 2009-9-13 13:30
M8 殺到黎吹水區
作者: kit_12303 時間: 2009-9-13 14:05
就係無呀

