Board logo

標題: 有冇Meizu M8用家可以幫手手 [打印本頁]

作者: kit_12303    時間: 2009-9-12 23:02     標題: 有冇Meizu M8用家可以幫手手

我想買粒M8電池黎DIY
但係又唔知尺寸, 唔知你地可唔可以幫幫手度一度
唔該晒你地

[ 本帖最後由 kit_12303 於 2009-9-13 12:56 編輯 ]
作者: kit_12303    時間: 2009-9-13 12:56

無人理我..
作者: ivan1612    時間: 2009-9-13 13:18

你自己用緊唔係 有粒電既咩- -?
作者: 524816    時間: 2009-9-13 13:30

M8 殺到黎吹水區
作者: kit_12303    時間: 2009-9-13 14:05

原帖由 ivan1612 於 2009-9-13 13:18 發表
你自己用緊唔係 有粒電既咩- -?

就係無呀





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2