Board logo

標題: peoples 個無限 GPRS plan 好似好抵 [打印本頁]

作者: peterchu1    時間: 2009-9-10 16:40     標題: peoples 個無限 GPRS plan 好似好抵

又冇合約 , 可以隨時停用 , 好似好正 , 除左用緊時收唔到電話外 , 佢有冇咩缺點 ? 佢定呢個價應該好多人 join wor , 但又唔覺其他公司減價回應 ....
作者: hellfighter    時間: 2009-9-10 16:43

原帖由 peterchu1 於 2009-9-10 16:40 發表
又冇合約 , 可以隨時停用 , 好似好正 , 除左用緊時收唔到電話外 , 佢有冇咩缺點 ? 佢定呢個價應該好多人 join wor , 但又唔覺其他公司減價回應 ....


最主要既缺點咪係慢囉.
作者: newbiebie    時間: 2009-9-10 16:45

行EDGE 都預左慢架 LA
作者: Pointer    時間: 2009-9-10 16:49

始終係 2.75G ...連 3G 既速度都未到...
唔好話同 HDPA 果D比...
就算有 EDGE 時既速度都係快 56K 少少...
普普通通上下網就 OK 既...
一有 D 大少少既檔案要下載就真係責使 D
作者: goldfish    時間: 2009-9-10 16:57

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: peterchu1    時間: 2009-9-10 16:59

原帖由 goldfish 於 2009-9-10 16:57 發表
上吓討論區都可以, 現在用緊
但佢上台跟果個wifi都連唔到, 搵到邊link,就係連唔到

真係以前 56K modem 咁既程度 ? thx
作者: 肥彭    時間: 2009-9-10 17:33

GPRS 收爆訊號 的話 會比56k 快1~2KB/s
EDGE 收爆訊號時就大約1xKB/s
作者: kezzini    時間: 2009-9-10 17:36

我share比netbook上網都ok快架
係上去橙色果d forum比較慢囉
作者: goldfish    時間: 2009-9-10 18:58

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: ~狄雲~    時間: 2009-9-10 19:08

抵唔抵用
主要你睇你用途係做咩
作者: shunfat    時間: 2009-9-10 20:03

請問 iphone 用 o 唔 ok
作者: newbiebie    時間: 2009-9-10 21:12

原帖由 Pointer 於 2009-9-10 16:49 發表
始終係 2.75G ...連 3G 既速度都未到...
唔好話同 HDPA 果D比...
就算有 EDGE 時既速度都係快 56K 少少...
普普通通上下網就 OK 既...
一有 D 大少少既檔案要下載就真係責使 D


咁 EDGE 又比56K 快好多
我以前56K 年代DL 野,快極都係得 5KB
但係而家我用人仔 EDGE 都有15~18KB 到
係少數地方係可以上到20KB 的
所以如你經歷56K 年化上網的話,EDGE 絕對唔會令你失望
但如果你一上網就已經係1.5M 寬頻年代既,咁就....用 3G 吧
作者: KEPCH    時間: 2009-9-10 22:47

無限gprs儲值卡有限制的玩 msn會扣錢,玩 qq 又沒法登入
作者: mhhappy    時間: 2009-9-10 22:56

是嗎? 我在HTC Diamond 用MSN 及 QQ 都係HKD99.00 (Data)....  可能我個係monthly plan...  沒有其他收費。
作者: Pointer    時間: 2009-9-10 23:08

原帖由 newbiebie 於 2009-9-10 21:12 發表


咁 EDGE 又比56K 快好多
我以前56K 年代DL 野,快極都係得 5KB
但係而家我用人仔 EDGE 都有15~18KB 到
係少數地方係可以上到20KB 的
所以如你經歷56K 年化上網的話,EDGE 絕對唔會令你失望
但如果你一上網就已經係1.5M 寬頻年代既,咁就....用 3G 吧


我果時第一間用既係 Asia Online...
之後 HK Star...再之後比 Netvigator 收左之後就一直用到而家咯...
我對EDGE既速度可以話又愛又恨
有時響街急起上唻想上網查野果時就好有用
但而家有好多網上應用都要求比較大既頻寬先用到
作者: 咕咕仔    時間: 2009-9-11 13:58

原帖由 KEPCH 於 2009-9-10 22:47 發表
無限gprs儲值卡有限制的玩 msn會扣錢,玩 qq 又沒法登入

乜唔係都係就咁計data架咩
le個問題真係困擾我好耐,有d 話扣,join msn $28 plan就唔扣, 有d 話唔關事,唔駛另外扣
咁即係扣定唔扣?

[ 本帖最後由 咕咕仔 於 2009-9-11 13:58 編輯 ]
作者: G-核戰機    時間: 2009-9-11 15:37

原帖由 KEPCH 於 2009-9-10 22:47 發表
無限gprs儲值卡有限制的玩 msn會扣錢,玩 qq 又沒法登入


我用緊佢玩MSN無扣過一蚊.我張卡98元-78元,仲淨20蚊,之前扣5蚊的按金都還番比我
作者: rfdingo    時間: 2009-9-11 15:56

原帖由 KEPCH 於 2009-9-10 22:47 發表
無限gprs儲值卡有限制的玩 msn會扣錢,玩 qq 又沒法登入


28蚊個個係For java msn ,但月費個隻 gprs plan 已包埋,只要係color 個 msn page 登記1次就得
其他msn
如 S60 5.0 同 WM 就計 GPRS數據(但都無限,所以即係包埋)
有需要請向peoples 查詢(不過d 答案 會有出入,問鋪 同問tel cs 又會唔同XD)
作者: 咕咕仔    時間: 2009-9-11 19:03

THX樓上兩位
作者: KEPCH    時間: 2009-9-11 23:16

原帖由 G-核戰機 於 2009-9-11 15:37 發表


我用緊佢玩MSN無扣過一蚊.我張卡98元-78元,仲淨20蚊,之前扣5蚊的按金都還番比我


你是否用儲值卡的,我就問過幾間門市職員都講 儲值卡無限 gprs 用MSN會扣錢的,除非用月費無限 gprs+$28 msn就可以任玩?你個 MSN是什麼版的在那裡下的
thanks
作者: fishmeat01    時間: 2009-9-12 03:09

原帖由 KEPCH 於 2009-9-11 23:16 發表


你是否用儲值卡的,我就問過幾間門市職員都講 儲值卡無限 gprs 用MSN會扣錢的,除非用月費無限 gprs+$28 msn就可以任玩?你個 MSN是什麼版的在那裡下的
thanks

我用$78蚊咭包月
扣晒$78

但仲上到msn(要裝嗰隻)
作者: treesum321    時間: 2009-9-12 10:01

download 野唔係要另外收費咩
作者: snoopy11hk    時間: 2009-9-12 13:32

原帖由 fishmeat01 於 2009-9-12 03:09 發表

我用$78蚊咭包月
扣晒$78

但仲上到msn(要裝嗰隻)

$78 去到幾時?
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-9-12 18:39     標題: 回覆 22# 的帖子

PEOPLES $78 無限Plan
真係咩都無限
你鐘意點用都得
唯一條件就係你要接受到EDGE慢既速度
作者: 笨孩子    時間: 2009-9-12 19:42

MSN 如果電話內置 唔需要去people dl 去people dl msn係28蚊月費果隻 係唔同架.... 講左幾廿年 都仲要有人分唔清...
edeg.. 都叫慢... 去外國好多地方都仲用緊56k咋 都唔明白d人可以話慢... 定係香港科技太發達(小弟覺得香港科技落後 但係又要平 又要快 你做個4g 收98蚊囉 做到有np一定發)
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-9-12 20:12     標題: 回覆 25# 的帖子

EDGE相比 HSPA 的確係慢
而家既人多數都係有1.5M-3M寬頻先開始有電腦
未試過用56K
我識有D人  Load一個要3秒都話慢
慢到話想死
你話佢地有咩可能會忍到EDGE既網速呢
我自已都有用PEOPLES EDGE
我覺得PEOPLES既網速都可以接受既
因為我都經歷過56K既時代
作者: 95979394    時間: 2009-9-12 21:07

但係當年o既網頁唔同今日呢!
作者: twins69    時間: 2009-9-12 21:11

呢個 topic 另我回想起以前未有 youtube 年代, 早期大部份 streaming 都是 .rm file, quality 同現在 youtube HD 比差天共地, 仲要停多過睇......
作者: KEPCH    時間: 2009-9-12 22:52

原帖由 笨孩子 於 2009-9-12 19:42 發表
MSN 如果電話內置 唔需要去people dl 去people dl msn係28蚊月費果隻 係唔同架.... 講左幾廿年 都仲要有人分唔清...
edeg.. 都叫慢... 去外國好多地方都仲用緊56k咋 都唔明白d人可以話慢... 定係香港科技太發達(小弟覺得香港科技落後 但係又要平 又要快 你做個4g 收98蚊囉 做到有np一定發)


我部 N記 S40 同S60都冇內置 msn之前因為扣錢至裝了個 ebuddy 玩 msn,吾知點解之前d 簡体版會扣錢的,維有用 ebuddy 玩 msn 你地d吾扣錢 msn係邊道down的
作者: noodle    時間: 2009-9-12 23:21

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: pumber    時間: 2009-9-13 02:28

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: louisney    時間: 2009-9-13 02:55

原帖由 KEPCH 於 2009-9-12 22:52 發表


我部 N記 S40 同S60都冇內置 msn之前因為扣錢至裝了個 ebuddy 玩 msn,吾知點解之前d 簡体版會扣錢的,維有用 ebuddy 玩 msn 你地d吾扣錢 msn係邊道down的


http://mobile.msn.com.cn/
作者: poonkc    時間: 2009-9-13 09:00     標題: 回覆 31# 的帖子

電信數碼每月$57 1000M要收$12 嗎?

[ 本帖最後由 poonkc 於 2009-9-13 09:01 編輯 ]
作者: bbsk2    時間: 2009-9-13 11:22

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kezzini    時間: 2009-9-13 12:43     標題: 回覆 34# 的帖子

咁唔通食過日本和牛,以後唔食沙爹牛肉咩
作者: MacMonster    時間: 2009-9-13 13:24

原帖由 poonkc 於 2009-9-13 09:00 發表
電信數碼每月$57 1000M要收$12 嗎?


要收$12同埋連通話Plan先得. 最低消費為: $8 + $ 57 + $12 = $77.

平Peoples一蚊.
作者: klee1987    時間: 2009-9-13 13:38

我試過喺北角用peoples BT
平均25kb/sec, 最快成35kb/sec都試過
用speedtest香港server有0.2Mbps
作者: 姣姣    時間: 2009-9-13 20:52

想問下人仔而家新客轉台個無限上網 Plan 係咪 $110 (全包) 無限上網 + Wifi + 600+1000 分鐘 ???
要簽幾耐約 ???
同埋有人話 MSN 要另外收錢,如果我自己入第三方既 MSN 軟件來玩駛唔駛錢 ???

[ 本帖最後由 姣姣 於 2009-9-13 20:58 編輯 ]
作者: KEPCH    時間: 2009-9-13 21:21

原帖由 姣姣 於 2009-9-13 20:52 發表
想問下人仔而家新客轉台個無限上網 Plan 係咪 $110 (全包) 無限上網 + Wifi + 600+1000 分鐘 ???
要簽幾耐約 ???
同埋有人話 MSN 要另外收錢,如果我自己入第三方既 MSN 軟件來玩駛唔駛錢 ???


去 people 道有講
http://www.hk.chinamobile.com/p_vas_color_mobilemsn_tc.jsp

[ 本帖最後由 KEPCH 於 2009-9-13 21:22 編輯 ]
作者: 咕咕仔    時間: 2009-9-13 22:00

原帖由 KEPCH 於 2009-9-13 21:21 發表


去 people 道有講
http://www.hk.chinamobile.com/p_vas_color_mobilemsn_tc.jsp


未登記 PEOPLES 「Mobile MSN 月費組合」的客戶如於手機使用 Mobile MSN,須另繳數據傳輸費用 $0.02/KByte,並不能從「本地 GPRS 流動數據組合」內扣除用量。


我諗佢所指的"Mobile MSN"應該係指上"color" download 個個軟件,而並非指所有係手機上用的msn程式

[ 本帖最後由 咕咕仔 於 2009-9-13 22:53 編輯 ]
作者: wong00000018    時間: 2009-9-13 22:05

m8 msn 計唔計嫁??
作者: 大樽生    時間: 2009-9-14 00:45

但係LOAD緊野個時接唔到電話
作者: speed    時間: 2009-9-14 16:35

我都想轉用people 無限plan
作者: newson2005    時間: 2009-9-14 23:25

我後日都會開始用......期待中
作者: 姣姣    時間: 2009-9-14 23:31

原帖由 newson2005 於 2009-9-14 23:25 發表
我後日都會開始用......期待中


朋友係咪用 $110 全包個 Plan ???
要簽幾耐約 ???
係咪 600+1000 分鐘 ???
有冇咩要注意 ???
作者: snoopy11hk    時間: 2009-9-14 23:35

慢左好多 wor

有一倍
作者: newson2005    時間: 2009-9-15 07:21

原帖由 姣姣 於 2009-9-14 23:31 發表


朋友係咪用 $110 全包個 Plan ???
要簽幾耐約 ???
係咪 600+1000 分鐘 ???
有冇咩要注意 ???


right, $110 plan with 600 + 600 air time

唔駛簽約喎
作者: stanleycc    時間: 2009-9-15 09:17

原帖由 fishmeat01 於 2009-9-12 03:09 發表

我用$78蚊咭包月
扣晒$78

但仲上到msn(要裝嗰隻)


我之前無買過pre-paid sim用, 可以起邊度買到$78呢張卡呢? 有無指定叫乜野名呢? 是否在Peoples門市買? 定係要起SSP果d鋪買?
作者: 姣姣    時間: 2009-9-15 10:38

原帖由 newson2005 於 2009-9-15 07:21 發表


right, $110 plan with 600 + 600 air time

唔駛簽約喎


朋友係咪轉台 ??? 我上網睇轉台有多 400 minutes 送
作者: kappee    時間: 2009-9-15 11:51

http://www.peoples.com.hk/p_frame_press_tc.jsp;jsessionid=0D33AE0893BD58C5844857FBB4874CFC?url=pr_090903_big5&year=2009

[ 本帖最後由 kappee 於 2009-9-15 11:53 編輯 ]
作者: newson2005    時間: 2009-9-15 14:45

原帖由 姣姣 於 2009-9-15 10:38 發表


朋友係咪轉台 ??? 我上網睇轉台有多 400 minutes 送


因為我係舊客, so....
600 + 600 only
作者: 炒炒    時間: 2009-9-15 15:55

原帖由 newson2005 於 2009-9-15 07:21 發表


right, $110 plan with 600 + 600 air time

唔駛簽約喎


佢咪有 WIFI 既?
Username 同PW 係邊到拿?
Thx
作者: newson2005    時間: 2009-9-15 16:08

原帖由 炒炒 於 2009-9-15 15:55 發表


佢咪有 WIFI 既?
Username 同PW 係邊到拿?
Thx


唔知呀......聽日先有得用
作者: pcguy    時間: 2009-9-15 16:17

the login name is your phone number, the password is your id card number exclude the first letter and the last check digit.
作者: eric09236    時間: 2009-9-15 22:09

人仔$78個個係咪只可以用一次
作者: hkocx    時間: 2009-9-15 22:43

之前用過peoples GPRS unlimited + computer
有幾點觀察:

1) 依家好多地方都已有EDGE覆蓋, 一般速度約10-15KB/s,最高試過20KB/s,大約係56K的2-3倍.如果係GPRS則只有約5KB/s, 與56K差不多.

2) ping time非常厲害,容易造成網上應用斷線
(e.g. online game)

3) 如用手機版MSN,要記得之前同佢申請waive MSN計畫的錢.

4) 有部份網站會反應明顯慢或load唔到. 選用opera + turbo mode會明顯幫到你.
作者: 咕咕仔    時間: 2009-9-15 23:32

原帖由 hkocx 於 2009-9-15 22:43 發表
之前用過peoples GPRS unlimited + computer
有幾點觀察:

1) 依家好多地方都已有EDGE覆蓋, 一般速度約10-15KB/s,最高試過20KB/s,大約係56K的2-3倍.如果係GPRS則只有約5KB/s, 與56K差不多.

2) ping time非常厲害,容 ...



3) 上"color" 下載個個msn程式先關事咋嘛? 自己部機本身個d 都關?!

[ 本帖最後由 咕咕仔 於 2009-9-15 23:34 編輯 ]
作者: s9802855    時間: 2009-9-15 23:44

原帖由 hkocx 於 2009-9-15 22:43 發表
之前用過peoples GPRS unlimited + computer
有幾點觀察:

1) 依家好多地方都已有EDGE覆蓋, 一般速度約10-15KB/s,最高試過20KB/s,大約係56K的2-3倍.如果係GPRS則只有約5KB/s, 與56K差不多.

2) ping time非常厲害,容 ...


如果我用fring 套裝msn 同 手机QQ2008 又點計?
係咪$98全包? 定另計?

作者: newson2005    時間: 2009-9-16 22:24

今日做既 test.......


作者: 姣姣    時間: 2009-9-21 00:40

轉台駛唔駛簽約 ???
作者: rayho85    時間: 2009-9-21 18:12

如果用係iphone 3gs 會唔會好side 呢
作者: bigboss    時間: 2009-9-23 02:35

原帖由 姣姣 於 2009-9-21 00:40 發表
轉台駛唔駛簽約 ???


no need
作者: dvd-rw    時間: 2009-9-23 02:42

原帖由 rayho85 於 2009-9-21 18:12 發表
如果用係iphone 3gs 會唔會好side 呢


咁慢...喺IPHONE可以玩到啲咩?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2