Board logo

標題: nokia bp-6m 電池問題 . [打印本頁]

作者: wAi    時間: 2009-9-3 18:52     標題: nokia bp-6m 電池問題 .

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: cyruschan112    時間: 2009-9-4 00:31

原帖由 wAi 於 2009-9-3 18:52 發表
其實粒電都漲左
而家有無得換


原廠電可以換
不夠最好有單
過左保養都唔緊要
作者: bluesky    時間: 2009-9-4 09:53

原帖由 cyruschan112 於 2009-9-4 00:31 發表


原廠電可以換
不夠最好有單
過左保養都唔緊要

台機都有得換?
我粒電都漲o左喎....06年8月買
作者: wAi    時間: 2009-9-4 14:06

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kellychen    時間: 2009-9-4 17:24

原帖由 cyruschan112 於 2009-9-4 00:31 發表


原廠電可以換
不夠最好有單
過左保養都唔緊要
me2
no 單, is it okay?
作者: pikcheong    時間: 2009-9-4 17:30

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: Phil_123    時間: 2009-9-4 18:47

係原廠電只要漲左就有得換, 但我唔記得會唔會睇 Nokia Care 貼紙.
作者: cyruschan112    時間: 2009-9-4 19:33

原帖由 bluesky 於 2009-9-4 09:53 發表

台機都有得換?
我粒電都漲o左喎....06年8月買


我都係上台機
上台機,帶出機張單lor
唔見左可以去門市到print 返





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2