作者: siemens 時間: 2009-8-29 22:11 標題: 同SE既朋友講電話好辛苦,有無BT可以過濾佢傳過黎既背景雜聲?
我宜家用iphone 3G, 無用headset,就咁聽電話的.同SE既朋友傾兩分鐘已經想死。
唔知BT headset幫唔幫到我呢?
作者: i34u 時間: 2009-8-29 22:41
治標唔治本!要搵隻濾到高頻o既都唔易。
不如望個friend快 D 轉機仲實際
.
[ 本帖最後由 i34u 於 2009-8-29 22:42 編輯 ]
作者: Frings 時間: 2009-8-29 22:43
最慘係用緊se既人都唔覺有依個問題
作者: YCWong 時間: 2009-8-29 22:54
simply persuade him/her to change phones, otherwise i will finish the call within 5 mins....
作者: siemens 時間: 2009-8-29 23:11
原帖由 YCWong 於 2009-8-29 22:54 發表
simply persuade him/her to change phones, otherwise i will finish the call within 5 mins....![]()
![]()
我點收老闆線
作者: pikcheong 時間: 2009-8-29 23:16
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i34u 時間: 2009-8-30 02:17
送個靚BT headset畀佢喇!
作者: antony 時間: 2009-8-30 02:20
MOTOPURE H15
MOTO清 HX1
作者: Deathnote 時間: 2009-8-30 11:20
所以我用了N年 E記、SE記後,最後一部係用了足足年半既 w910i,都要放棄佢哋,現在用M記 A3100,話音同接數真係好大好大分別。
[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-8-30 12:59 編輯 ]
作者: michael1372006 時間: 2009-8-30 11:23
每次講電話都話佢個電話好嘈
過一排應該會轉
作者: mact 時間: 2009-8-30 11:32
現在我個SE friend sent sms俾我多
作者: kirche 時間: 2009-8-30 17:26
用SE ge 人係唔會覺得SE 話音質素有問題, 因為聽果個唔係佢自己
作者: Deathnote 時間: 2009-8-30 17:44
SE機聽同講都好差呀!
作者: dellasus 時間: 2009-8-30 18:56
Sony 咁差架
作者: bbyubb 時間: 2009-8-30 23:11
D 手機好靚架, 用來睇一流架
作者: siemens 時間: 2009-8-31 00:42
真係遺害人間
作者: Frings 時間: 2009-8-31 01:23
買部日本機睇仲好
mon黎講nokia果d靚過se好多..
作者: 鴨仔 時間: 2009-8-31 01:24
我有個fd都係咁
作者: Deathnote 時間: 2009-8-31 14:25
原帖由 siemens 於 2009-8-29 22:11 發表
我宜家用iphone 3G, 無用headset,就咁聽電話的.同SE既朋友傾兩分鐘已經想死。
唔知BT headset幫唔幫到我呢?
BTW, 聽講 motorola 有隻BT好勁,不過唔平。係第二個 forum 睇到,個用家話過年時入歡樂天地,同對方講電話對方都唔信。但我唔記得型號。
作者: siemens 時間: 2009-8-31 14:48
原帖由 Deathnote 於 2009-8-31 14:25 發表
BTW, 聽講 motorola 有隻BT好勁,不過唔平。係第二個 forum 睇到,個用家話過年時入歡樂天地,同對方講電話對方都唔信。但我唔記得型號。
個情況係掉轉,佢講我聽到覺得嘈
唔通送晒俾用SE既朋友咩
作者: kennet 時間: 2009-9-1 12:48
samsung都係啦, 我用nokia e63, 我女友用samsung f488, 每次佢起街打黎(我起屋企), 我都想死, d背景音嘈到阿媽都唔認得, 佢仲話我部機廢...
有時都唔知係我部機
作者: antony 時間: 2009-9-1 19:52
原帖由 Deathnote 於 2009-8-31 02:25 PM 發表
BTW, 聽講 motorola 有隻BT好勁,不過唔平。係第二個 forum 睇到,個用家話過年時入歡樂天地,同對方講電話對方都唔信。但我唔記得型號。
#8...........
作者: kachun28 時間: 2009-9-1 20:33
原帖由 kennet 於 2009-9-1 12:48 發表
samsung都係啦, 我用nokia e63, 我女友用samsung f488, 每次佢起街打黎(我起屋企), 我都想死, d背景音嘈到阿媽都唔認得, 佢仲話我部機廢...
有時都唔知係我部機問題定佢部機有問題
![]()
![]()
但係samsung i908 係出奇地好聲囉
,我而家都用緊,d frd 聽我講野都話ok,好過n記!
咁當然同motorola 比梗係冇得比啦~
[ 本帖最後由 kachun28 於 2009-9-1 20:48 編輯 ]
作者: 天魔傑 時間: 2009-9-1 22:28
三叔 唔錯架wo-0- 宜家用緊m8800h 朋友都說幾Ok的
作者: wawawa 時間: 2009-9-2 19:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dochi 時間: 2009-9-2 20:16
原帖由 kachun28 於 2009-9-1 20:33 發表
但係samsung i908 係出奇地好聲囉,
我而家都用緊,d frd 聽我講野都話ok,好過n記!
咁當然同motorola 比梗係冇得比啦~
f488 係差d 所以會咁~~
samsung 一般都ok, 差過nokia 少少only~
作者: G-核戰機 時間: 2009-9-3 02:31
SE對SE都唔覺??
作者: kachun28 時間: 2009-9-3 09:34
嗯,部F488 既通話質素真係好差,嘈到拆天,
同SE 既有得揮!
作者: Deathnote 時間: 2009-9-3 10:47
Yes, 係個隻了,唔該晒!
以前我都有試過其他BT handfree。可惜我現在用唔著BT handfree,唔係都想見識下。
[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-9-3 10:48 編輯 ]

