Board logo

標題: 同SE既朋友講電話好辛苦,有無BT可以過濾佢傳過黎既背景雜聲? [打印本頁]

作者: siemens    時間: 2009-8-29 22:11     標題: 同SE既朋友講電話好辛苦,有無BT可以過濾佢傳過黎既背景雜聲?

我宜家用iphone 3G, 無用headset,就咁聽電話的.同SE既朋友傾兩分鐘已經想死。

唔知BT headset幫唔幫到我呢?
作者: i34u    時間: 2009-8-29 22:41

治標唔治本!要搵隻濾到高頻o既都唔易。
不如望個friend快 D 轉機仲實際






.

[ 本帖最後由 i34u 於 2009-8-29 22:42 編輯 ]
作者: Frings    時間: 2009-8-29 22:43

最慘係用緊se既人都唔覺有依個問題
作者: YCWong    時間: 2009-8-29 22:54

simply persuade him/her to change phones, otherwise i will finish the call within 5 mins....
作者: siemens    時間: 2009-8-29 23:11

原帖由 YCWong 於 2009-8-29 22:54 發表
simply persuade him/her to change phones, otherwise i will finish the call within 5 mins....

我點收老闆線
作者: pikcheong    時間: 2009-8-29 23:16

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: i34u    時間: 2009-8-30 02:17

送個靚BT headset畀佢喇!
作者: antony    時間: 2009-8-30 02:20

MOTOPURE H15
MOTO清 HX1
作者: Deathnote    時間: 2009-8-30 11:20

所以我用了N年 E記、SE記後,最後一部係用了足足年半既 w910i,都要放棄佢哋,現在用M記 A3100,話音同接數真係好大好大分別。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-8-30 12:59 編輯 ]
作者: michael1372006    時間: 2009-8-30 11:23

每次講電話都話佢個電話好嘈
過一排應該會轉
作者: mact    時間: 2009-8-30 11:32

現在我個SE friend sent sms俾我多
作者: kirche    時間: 2009-8-30 17:26

用SE ge 人係唔會覺得SE 話音質素有問題, 因為聽果個唔係佢自己
作者: Deathnote    時間: 2009-8-30 17:44

原帖由 kirche 於 2009-8-30 17:26 發表
用SE ge 人係唔會覺得SE 話音質素有問題, 因為聽果個唔係佢自己


SE機聽同講都好差呀!
作者: dellasus    時間: 2009-8-30 18:56

Sony 咁差架
作者: bbyubb    時間: 2009-8-30 23:11

原帖由 dellasus 於 2009-8-30 18:56 發表
Sony 咁差架


D 手機好靚架, 用來睇一流架
作者: siemens    時間: 2009-8-31 00:42

原帖由 bbyubb 於 2009-8-30 23:11 發表


D 手機好靚架, 用來睇一流架

真係遺害人間
作者: Frings    時間: 2009-8-31 01:23

原帖由 bbyubb 於 2009-8-30 23:11 發表


D 手機好靚架, 用來睇一流架


買部日本機睇仲好

mon黎講nokia果d靚過se好多..
作者: 鴨仔    時間: 2009-8-31 01:24

我有個fd都係咁 佢出街一定不會找佢背景聲遮過哂
作者: Deathnote    時間: 2009-8-31 14:25

原帖由 siemens 於 2009-8-29 22:11 發表
我宜家用iphone 3G, 無用headset,就咁聽電話的.同SE既朋友傾兩分鐘已經想死。

唔知BT headset幫唔幫到我呢?


BTW, 聽講 motorola 有隻BT好勁,不過唔平。係第二個 forum 睇到,個用家話過年時入歡樂天地,同對方講電話對方都唔信。但我唔記得型號。
作者: siemens    時間: 2009-8-31 14:48

原帖由 Deathnote 於 2009-8-31 14:25 發表


BTW, 聽講 motorola 有隻BT好勁,不過唔平。係第二個 forum 睇到,個用家話過年時入歡樂天地,同對方講電話對方都唔信。但我唔記得型號。

個情況係掉轉,佢講我聽到覺得嘈
唔通送晒俾用SE既朋友咩
作者: kennet    時間: 2009-9-1 12:48

samsung都係啦, 我用nokia e63, 我女友用samsung f488, 每次佢起街打黎(我起屋企), 我都想死, d背景音嘈到阿媽都唔認得, 佢仲話我部機廢...
有時都唔知係我部機 問題定佢部機有問題

作者: antony    時間: 2009-9-1 19:52

原帖由 Deathnote 於 2009-8-31 02:25 PM 發表


BTW, 聽講 motorola 有隻BT好勁,不過唔平。係第二個 forum 睇到,個用家話過年時入歡樂天地,同對方講電話對方都唔信。但我唔記得型號。

#8...........
作者: kachun28    時間: 2009-9-1 20:33

原帖由 kennet 於 2009-9-1 12:48 發表
samsung都係啦, 我用nokia e63, 我女友用samsung f488, 每次佢起街打黎(我起屋企), 我都想死, d背景音嘈到阿媽都唔認得, 佢仲話我部機廢...
有時都唔知係我部機 問題定佢部機有問題

但係samsung i908 係出奇地好聲囉
我而家都用緊,d frd 聽我講野都話ok,好過n記!
咁當然同motorola 比梗係冇得比啦~

[ 本帖最後由 kachun28 於 2009-9-1 20:48 編輯 ]
作者: 天魔傑    時間: 2009-9-1 22:28

三叔 唔錯架wo-0- 宜家用緊m8800h 朋友都說幾Ok的
作者: wawawa    時間: 2009-9-2 19:27

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: dochi    時間: 2009-9-2 20:16

原帖由 kachun28 於 2009-9-1 20:33 發表

但係samsung i908 係出奇地好聲囉
我而家都用緊,d frd 聽我講野都話ok,好過n記!
咁當然同motorola 比梗係冇得比啦~


f488 係差d 所以會咁~~
samsung 一般都ok, 差過nokia 少少only~
作者: G-核戰機    時間: 2009-9-3 02:31

原帖由 kirche 於 2009-8-30 17:26 發表
用SE ge 人係唔會覺得SE 話音質素有問題, 因為聽果個唔係佢自己

SE對SE都唔覺??
作者: kachun28    時間: 2009-9-3 09:34

原帖由 dochi 於 2009-9-2 20:16 發表


f488 係差d 所以會咁~~
samsung 一般都ok, 差過nokia 少少only~

嗯,部F488 既通話質素真係好差,嘈到拆天,
同SE 既有得揮!
作者: Deathnote    時間: 2009-9-3 10:47

原帖由 antony 於 2009-9-1 19:52 發表

#8...........


Yes, 係個隻了,唔該晒!
以前我都有試過其他BT handfree。可惜我現在用唔著BT handfree,唔係都想見識下。

[ 本帖最後由 Deathnote 於 2009-9-3 10:48 編輯 ]





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2