Board logo

標題: 係咪只申請左2G plan,用3G手機一樣可以login到3G network? [打印本頁]

作者: hkocx    時間: 2009-8-25 23:45     標題: 係咪只申請左2G plan,用3G手機一樣可以login到3G network?

如題
係咪應該除左3之外,其他有3G網的台都可以用3G手機login佢地的3G網絡用?
作者: bbbear    時間: 2009-8-26 07:10

only csl and smartone can. 3 and pccw noway.





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2