標題: 係咪只申請左2G plan,用3G手機一樣可以login到3G network? [打印本頁]
作者: hkocx 時間: 2009-8-25 23:45 標題: 係咪只申請左2G plan,用3G手機一樣可以login到3G network?
如題
係咪應該除左3之外,其他有3G網的台都可以用3G手機login佢地的3G網絡用?
作者: bbbear 時間: 2009-8-26 07:10
only csl and smartone can. 3 and pccw noway.
