Board logo

標題: PCCW通話,上網質素如何 [打印本頁]

作者: pampam    時間: 2009-8-25 17:27     標題: PCCW通話,上網質素如何

諗住轉過去
$198 無限Plan
作者: K仔X    時間: 2009-8-25 19:09

3.6M o個個everywhere plan?
作者: bassfranky    時間: 2009-8-25 19:21

通話 buxx shxx!!!
作者: IZZUE    時間: 2009-8-25 22:05

3g通話的確係唔錯但係2g黎廣以咁既價錢不如用人人台
作者: peaceso    時間: 2009-8-26 00:04

........
用過後
電話可有可無......................
作者: E    時間: 2009-8-26 00:27

3G 未試過,但2G 真係用到想死
作者: apcy18    時間: 2009-8-26 00:32

3G通話得
作者: pampam    時間: 2009-8-26 10:25

即係3G 無問題??
2G就出事??
作者: bassfranky    時間: 2009-8-26 13:26

我用緊3g,頭頂見天---天空海闊, 頭頂不見天---人間蒸發
作者: 回憶是很痛苦    時間: 2009-8-26 13:32

3G網絡係基本上9成都係PCCW自已起
2G網路原用舊Sunday 2G網絡,再加少少PCCW改良
你話2G通話質數會點呀
作者: pikcheong    時間: 2009-8-26 17:53

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: giantso    時間: 2009-8-26 23:45

鳳德村十二樓窗邊向匯豪山方向一格信號, 行入三步無訊號

聖母醫院G/F無訊號

[ 本帖最後由 giantso 於 2009-8-26 23:50 編輯 ]
作者: 鴨仔    時間: 2009-8-27 00:30

PCCW 3G 通話冇問題,我認為同Peoples差不多
作者: 鴨仔    時間: 2009-8-27 00:30     標題: 回覆 12# 的帖子

打去同cs講
作者: pikcheong    時間: 2009-8-27 01:13

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chanyu    時間: 2009-8-27 01:29

3G可以俾佢合格
上網就...時時覺得佢load得好慢
作者: john.smith    時間: 2009-8-27 01:53

穩陣D,先用一個月,唔好簽約,自己用慣既地方如果發現唔掂即走!
作者: cash2004    時間: 2009-8-27 09:04

PCCW 3G同2G D通話真係差到冇人有,大家JOIN前一定要三思





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2