Board logo

標題: 問下6260用藍芽連上網 [打印本頁]

作者: zaqxsw    時間: 2009-8-22 00:53     標題: 問下6260用藍芽連上網

因為想買6260並用藍芽俾netbook上網, (唔想用usb線黎連)....有冇師兄試過或有6260幫手試下。謝謝





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2