Board logo

標題: free hand 問題 [打印本頁]

作者: gut1983    時間: 2009-8-20 12:51     標題: free hand 問題

我係用 n95的~
買左個 hs-4X...
但係唔知係唔係我耳仔 問題 帶住成日 lux 出來!! 超煩....
有冇 ching 係咁>?
雖然佢出左個可以換自己
headphone 既 handsfree ctrl 但係條線又勁短..... 個電話 袋向褲袋 就唔夠長... (我得 165 cm 高)
有冇ching 係咁呢~

圖片附件: HS47.jpg (2009-8-20 12:51, 13.92 KB) / 下載次數 8
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=930263&k=be52656db77676e351bfbbde8ac0c2ea&t=1782591967&sid=Ho0DCJ95uL


作者: 風之探索者    時間: 2009-8-20 15:13

加耳綿係耳塞位會冇咁易甩
作者: gut1983    時間: 2009-8-20 15:15

原帖由 風之探索者 於 2009-8-20 15:13 發表
加耳綿係耳塞位會冇咁易甩


唔該ching 但係我+ 耳綿 都 仲係好易甩





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2