標題: RPI3 Wi-Fi好弱 有冇得整? [打印本頁]
作者: 251523294 時間: 2024-5-2 16:44 標題: RPI3 Wi-Fi好弱 有冇得整?
話說部機一直都用咗好多年 近排見到有啲服務Offline
入返部機睇 一直話我電源不足 同埋Wi-Fi唔係好收到
想問吓有冇得整 用吓啲DIY方法
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: fakeman 時間: 2024-5-12 03:16
3B or 3B+?? 前者只得 2.4GHz WiFi,不過就算後者都係慢的。但你首先解決電嘅問題先,因為 USB based solution 都要你夠電先 work,可以買 Mediatek based USB WiFi,例如 MT7610U/MT7612U chipset 果 D 去行 802.11ac(kernel 早有 support)
另一玩法,就係用 travel router 仔做 WDS,佢駁住 main WiFi 再 bridge to LAN 然後駁 Pi 3B ethernet

