作者: mebiusching 時間: 2022-10-13 23:47 標題: 用咩板嚟做bt機好呢?
本帖最後由 mebiusching 於 2022-10-14 13:41 編輯
近排突然想整部bt機俾自己有需要嘅時候24x7 bt 但係唔清楚要去到大概咩arm架構先得
需求: bt+ovpn/wireguard , 可能會用嚟輕度上網,(唔會同時發生)
唔太想要風扇 , 所以想搵可以有散熱殼賣嘅版 , 如果裝到(sata->sata)2.5hdd唔係散熱殼都ok
暫時知道嘅牌子:Raspberry/Banana pi/orange pi/rock pi/pine 64(Orudio感覺小貴 , bearbone/arudio好似唔太啱)
仲有冇咩漏?
心水: Pine64 Quartz64 Model A 4GB / Orange Pi 4 唔知會唔會太勁
麻煩曬
--Update--
10/14 1.p.m. 心水價格<1000
暫時睇緊 libre computer board AML-S905X-CC 2GB 見依家usd$40 應該唔算炒起左
OS:無論nuc定sbc,一定唔係windows,未諗到邊隻linux住,少prefer官板linux
作者: fakeman 時間: 2022-10-14 02:01
近排突然想整部bt機俾自己有需要嘅時候24x7 bt 但係唔清楚要去到大概咩arm架構先得
需求: bt+ovpn/wiregu ...
mebiusching 發表於 2022-10-13 23:47
你揀果 d ARM board 都冇 crypto acceleration,所以如果要依靠 CPU 做 VPN 的話用到 Pi4/RK3399 果 d 都有必要,而且仲想用埋來上網就更加唔好慢
不過而家 chips supply 緊張,你應該買唔到咩好嘢,你直接搵部 Celeron J3xxx/4xxx/Pentium 系列 Mini PC 可能仲快靚正,我自己果部 J4125 mini PC 都算 passive 散熱,而且 Intel CPU 有 AES-NI 可以 OVPN 行得更快
作者: sonichkhk 時間: 2022-10-14 07:44
回覆 1# mebiusching
BT的嚟又要上網 用N5095或N6005啦 ARM吾夠力
作者: mebiusching 時間: 2022-10-14 10:19
回覆 3# sonichkhk
我表達得唔好
上網唔會同bt+ovpn同時發生
作者: chue 時間: 2022-10-14 10:39
用 ANDROID 盒仔即可
作者: mebiusching 時間: 2022-10-14 10:51
你揀果 d ARM board 都冇 crypto acceleration,所以如果要依靠 CPU 做 VPN 的話用到 Pi4/RK3399 果 ...
fakeman 發表於 2022-10-14 02:01
揾到Allwinners H系列同Amlogic s905x呢兩隻都多板用嘅有cryptographic engine(sha & aes)應該係啱用
c兄仲有冇其他arm介紹因為單純用crypto d字眼唔太易揾到
nuc唔優先考慮因為我暫時住宿舍想細部d,理想連殼唔大過2.5in hdd
作者: fakeman 時間: 2022-10-14 11:29
揾到Allwinners H系列同Amlogic s905x呢兩隻都多板用嘅有cryptographic engine(sha & aes)應該係啱用
c ...
mebiusching 發表於 2022-10-14 10:51
我自己用緊呢部 mini PC.....佢入面仲可以塞多隻 2.5" HDD
https://store.minisforum.com/products/minisforum-gk41-mini-pc
老實你買 Pi4 之類,再加個 USB HDD(仲要用外置電喎因為 SBC 嘅 port 一般唔夠電),唔見得可以細個呢個組合幾多
作者: mebiusching 時間: 2022-10-14 13:21
回復 7 #fakeman
供電其實係諗住買個比原廠充電器大1/2a變壓器插板,聽講可以咁做只要usb唔好限電流到mA,可能放係hdd上面
同埋唔知係咪睇得sbc/arm多,雖然本身冇諗過要用幾多錢,但係見pi個類都大概4/500,慢慢想限係幾百蚊內(我又未至於會為咗bt俾千幾
當然聽c兄講有搵過nuc,最後可能會係intel j3455+隻2/4gb ddr3咁上下就算,只係近排有course係到用arm(仲玩到arm assembly),少少想探索下arm板咁解(雖然去唔到kernel應該冇咩分別????)
via HKEPC Reader for Android
作者: mebiusching 時間: 2022-10-14 13:37
你揀果 d ARM board 都冇 crypto acceleration,所以如果要依靠 CPU 做 VPN 的話用到 Pi4/RK3399 果 ...
fakeman 發表於 2022-10-14 02:01
不過講起chip supply緊張,依家啲板都真係貴過原價幾多下,但我見amazon嗰邊laptop特價,聽講庫存太多
如果年尾先買sbc/nuc,係咪可以望會平返
via HKEPC Reader for Android
作者: Kin_2012 時間: 2022-10-14 15:01
揾到Allwinners H系列同Amlogic s905x呢兩隻都多板用嘅有cryptographic engine(sha & aes)應該係啱用
c ...
mebiusching 發表於 2022-10-14 10:51
如果 NUC 都話佔位置,不如放棄...
作者: swagman 時間: 2022-10-14 15:25
我用Pi 4B 8GB裝個Raspbian,用里面個瀏覽器上網慢到想喊,而用另一部Intel N5105 NUC裝Windows 10上YT睇4K片都冇難度,而且部NUC實際上同Pi差唔多Size,以Volume計可能更細。
via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk 時間: 2022-10-14 15:56
有 Giga LAN 同 USB 3 就ok
作者: t9097 時間: 2022-10-14 16:58
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-10-14 18:14
你點可以控制到 USB 唔限電流?人地 hardware 上 implement 架喎.....你話用 multi port charger power 2.5" HDD 就可以
Pi4 除非你係買 keyboard style Pi400 否則係好貴架
作者: fakeman 時間: 2022-10-14 18:16
本帖最後由 fakeman 於 2022-10-14 18:18 編輯
美馬有 Atomic Pi Kit,係 Intel Atom CPU,舊嘢但係有 AES-NI 所以 OVPN OK,賣緊 USD 50 睇下你覺得點啦
二手區近期好間中會見到有人放二手 Pi3/4 果 d....都四五百架
作者: fakeman 時間: 2022-10-14 18:19
我用Pi 4B 8GB裝個Raspbian,用里面個瀏覽器上網慢到想喊,而用另一部Intel N5105 NUC裝Windows 10上YT睇4K ...
swagman 發表於 2022-10-14 15:25
NUC 單係 SSD 已經快好多,我隻 Pi4 改用 USB SSD boot 之後快咗好多但當然無得比
作者: fakeman 時間: 2022-10-14 18:19
邊隻 model TV box 可以咁改?
作者: t9097 時間: 2022-10-14 18:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mebiusching 時間: 2022-10-15 11:59
回復 10 #Kin_2012
又唔係話好佔位只係我有個螢幕架prefer可以有得擺就擺上去咁解
via HKEPC Reader for Android
作者: mebiusching 時間: 2022-10-15 15:21
本帖最後由 mebiusching 於 2022-10-15 15:35 編輯
我用Pi 4B 8GB裝個Raspbian,用里面個瀏覽器上網慢到想喊,而用另一部Intel N5105 NUC裝Windows 10上YT睇4K ...
swagman 發表於 2022-10-14 15:25
師兄塊板塞咗幾多料
差唔多sizevia HKEPC Reader for Android
作者: fakeman 時間: 2022-10-15 16:26
呢部係其中一個 example
https://www.chuwi.com/product/items/Chuwi-LarkBox.html
作者: mebiusching 時間: 2022-10-15 17:18
~~走咗去睇嚇親,平過同樣係s905x3既xpi同banana pi幾多下
雖然就話size同温度唔太理想,但
有d想衝
不過如果用armbian,原裝idle會用幾多ram
同埋係點裝Amlogic usb eMMC flasher?
~~
via HKEPC Reader for Android
作者: mebiusching 時間: 2022-10-15 17:20
走咗去睇嚇親,平過同樣係s905x3既xpi同banana pi幾多下
雖然就話size同温度唔太理想,但
有d想衝
不過如果用armbian,原裝idle會用幾多ram
同埋係點裝Amlogic usb eMMC flasher?
via HKEPC Reader for Android
作者: mebiusching 時間: 2022-10-15 17:21
回復 13 #t9097
走咗去睇嚇親,平過同樣係s905x3既xpi同banana pi幾多下
雖然就話size同温度唔太理想,但
有d想衝
不過如果用armbian,原裝idle會用幾多ram
同埋係點裝Amlogic usb eMMC flasher?
via HKEPC Reader for Android
作者: t9097 時間: 2022-10-15 19:15
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: swagman 時間: 2022-10-16 14:58
左邊:Pi 4B加散器風扇及外殼 (BT需外掛一個USB硬碟)
右邊:Intel NUC (內置CPU N5105 + 8GB Ram + 1TB SSD)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2343163&k=5a512c849e7af78112a334bc291e9017&t=1782140616&sid=1t41gRYncO

作者: mebiusching 時間: 2022-10-18 02:51
回復 26 #swagman
師兄張圖睇落pi好大個,係風扇好大?可唔可以拆出嚟同nuc比較
定係你nuc好細?係你send出嚟條link嗰model?
via HKEPC Reader for Android
作者: mebiusching 時間: 2022-10-18 02:54
回復 25 #t9097
其實我係想睇下如果買android box使唔使4gb,(雖然官方建議4gb),但係bt加vpn應該唔太食ram,諗緊有冇可能落2gb
via HKEPC Reader for Android
作者: t9097 時間: 2022-10-18 10:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mebiusching 時間: 2022-10-18 17:13
回復 29 #t9097
所以我想知一開機會用幾多ram之後推估
如果唔介意可唔可以講下你個嗰(或者你印像啱啱裝完既時候係大約幾多)
via HKEPC Reader for Android
作者: t9097 時間: 2022-10-18 18:11
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: chue 時間: 2022-10-18 20:46
私人用定公開比人 BT?如果係後者就唔好諗機仔,睇傾下傾下傾到唔夠 RAM 再傾又去話唔夠效能就覺得唔係本人最初既理解
作者: mebiusching 時間: 2022-10-19 00:44
回復 32 #chue
其實只係我私人下載用
同一時間應該最多active 5個度
所以只係怕齋os 都食ram=>2GB
via HKEPC Reader for Android
作者: sparrow 時間: 2022-10-19 22:12
回覆 33# mebiusching
SBC: RPi 4 2gb
OS: RPi OS lite 64bit
qbittorrent-nox, 有行WebGUI, 4粒種active
RAM usage (htop) : 250-280MB
作者: swagman 時間: 2022-10-20 16:08
我部Pi正運行緊,所以唔想拆了,下圖是內部散熱器的樣子,總體高度是原來裸板的Double,其他長度、寬度不變,另一考慮是Intel NCU內建M2 2230 SSD接口,而Pi則需要外接USB硬盤。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2343802&k=bdd353341bcef3e72a8661ef4ed33709&t=1782140616&sid=1t41gRYncO

作者: fakeman 時間: 2022-10-21 10:20
Pi4 有呢 d NAS case 俾你裝 2.5" HDD(其實都係 USB to SATA)
https://geekworm.com/products/ge ... pberry-pi-4-model-b
我自己就用緊呢隻 Argon OneV2 case(佢仲有一個 M2 addon 可以買來加 storage),呢隻 case 做 desktop 係方便因為佢轉埋 full size HDMI,同埋佢成個殼都係散熱器,內置雖然有風扇但實際上無咩幾何會著
https://www.argon40.com/products ... -for-raspberry-pi-4
作者: mebiusching 時間: 2022-10-28 13:24
回復 34 #sparrow
定係setup完直接可以係qTorrent down落嚟del folder/file?
via HKEPC Reader for Android
作者: mebiusching 時間: 2022-10-28 13:32
回復 36 #fakeman
我見bpi-m5的接口同板大細好似差唔多,唔知有冇機呢
via HKEPC Reader for Android
作者: javacomhk 時間: 2022-10-28 14:03
大把行 Linux 嘅 SBC 版啦,不過 Raspberry Pi 多教學,啱新手用。
作者: mebiusching 時間: 2022-10-28 15:00
本帖最後由 mebiusching 於 2022-10-28 15:07 編輯
回復 39 #javacomhk
講得唔好
我係想問有咩sbc可以兼容rpi d 殼(即係版嘅大細、(支架位?)同port位一樣)
--UPDATED--
姐係純硬件問題
via HKEPC Reader for Android
作者: sparrow 時間: 2022-10-29 00:23
回覆 37# mebiusching
我覺得還好。setup都係跟住網上教學一步步來,都係做一次啫。管理用WebUI,同APP無咩分別。
作者: fakeman 時間: 2022-10-29 02:43
或者你買隻 NanoPi....但其實呢 d 好多都貴
作者: kofz 時間: 2022-10-30 15:51
回復 t9097
其實我係想睇下如果買android box使唔使4gb,(雖然官方建議4gb),但係bt加vpn應該唔太食ram,諗緊 ...
mebiusching 發表於 2022-10-18 02:54
買部平既s9xx盒子刷CoreELEC
https://coreelec.org/dtb/
裝 bt addon
一樣可以下載/播片一體機
2.5 hdd應該要駁雙頭線先夠力推
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: sparrow 時間: 2022-10-30 22:16
講起2.5 HDD,RPi 4 USB只能提供1.2A總輸出,駁2隻2.5 SSD/HDD點搞? 要另外供電?
作者: kofz 時間: 2022-10-30 22:33
RPi 4 有
2 USB 3.0 ports; 2 USB 2.0 ports.
兩個2.5 hdd 都用 y型線
理論上可以
怕就駁多個有獨立供電既 usb hub
via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: fakeman 時間: 2022-10-30 22:53
RPi 4 有
2 USB 3.0 ports; 2 USB 2.0 ports.
兩個2.5 hdd 都用 y型線
理論上可以
怕就駁多個有獨立 ...
kofz 發表於 2022-10-30 22:33
Y 線,或部分 powered USB hub 會有電力倒流情況,RPi 4 著機時用係無問題,但如果你 reboot 時插住呢 d 設計不良嘅嘅嘢,個倒流會令到 RPi 4 唔識去原有 USB-C 拎電,然後就會 boot 唔到機.....
所以我之前上 Amazon 買 USB hub 俾隻 RPi 用都要睇 comment,有 d 人會試到然後我先決定買邊隻 hub(注意:同廠唔同型號都有機會唔同設計)
作者: fakeman 時間: 2022-10-30 22:56
點解要用到 2 隻咁多??
作者: sparrow 時間: 2022-10-30 23:00
回覆 47# fakeman
1隻SSD做OS
1隻HDD做storage
作者: fakeman 時間: 2022-10-30 23:02
OS 用 sdcard 或 USB 手指就得啦,我自己隻 RPi 4 用隻快嘅 USB 手指 boot GUI 都 load 得勁快
作者: sparrow 時間: 2022-10-30 23:11
thanks.
咁即係只能駁1隻。如果要另外供電,不如用3.5",容量大好多。
作者: t9097 時間: 2022-10-30 23:59
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-10-31 01:54
冇計,始終多數 SBC 都唔預計你供電俾咁多 ext device.....3.5" 仲可以玩 multi-bay tower....
作者: sparrow 時間: 2022-10-31 08:30
唔該晒上面師兄嘅回覆
via HKEPC Reader for Android
作者: fakeman 時間: 2022-10-31 16:56
Pi 4 至少都要 5V3A = 15W power....HDD 盒隻牛未必夠俾喎
作者: fakeman 時間: 2022-10-31 16:59
我新近買咗隻 USB 3 powered hub 係無 power back feeding 問題,所以用佢都可以拖幾隻 USB HDD/SSD
作者: t9097 時間: 2022-10-31 17:41
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-10-31 17:58
會好易 undervoltage throttle 嘅,一般低 loading 有散熱時,用 d 5V 2.1A 牛係無問題,但做多少少嘢個 CPU clock 一上就會出 under voltage 然後 throttle,work 係 work 嘅不過慢囉,唔介意的話你可以當無問題,不過如果樓主有話想做埋 desktop environment 的話呢個會好明顯
作者: t9097 時間: 2022-10-31 21:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-11-2 00:17
呢個唔係邏輯錯誤,我屋企嘅 power 最低都俾到 5V 2.4A,但的確好偶然會出現 under voltage 情況
作者: t9097 時間: 2022-11-2 00:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-11-2 08:44
有一次真係見到有 10W,我懷疑係因為我隻 Pi4 係最舊版(最舊果隻有 USB-C PD emark cable 問題,你知道吧?)
作者: t9097 時間: 2022-11-2 11:40
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck 時間: 2022-11-2 11:58
搭單問問
如果pi想駁兩隻2.5 HDD係咪一定要額外比電?
我見有啲USB HAT要插喺40 pin上面 咁係咪就用唔到風扇散熱?
同埋用普通45W GAN充電頭係咪都夠比電pi用?
作者: fakeman 時間: 2022-11-2 12:07
我自己有 USB-C power meter,舊版 Pi4 可以用 PD charger 不過唔用得 eMark cable(即係果d 100W cable),用返普通 USB-C cable 插 PD charger 可以正常用
作者: fakeman 時間: 2022-11-2 12:10
有 d HAT 係做埋風扇位,平嘢當然冇.....
火牛幾多都唔係重點,重點係 USB port output power 有限制,推唔晒 2 隻 HDD 就點都冇得搞,不過有部分以 GPIO 或 test pin 俾電嘅 HAT 係有設計 extra power plug(例如 2.1/2.5mm DC power),咁果 d 真係可以 bypass onboard USB power 限制去供電
作者: t9097 時間: 2022-11-2 12:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: hkpmck 時間: 2022-11-2 12:46
回覆 65# fakeman
我就係就咁插兩隻2.5 HDD用 擺一陣佢會自己disconnect咗兩隻HDD
我搵到有塊USB HAT係可以額外比電嘅 所以先問問有無Ching會咁玩
想45W 2port GAN牛駁晒佢
作者: t9097 時間: 2022-11-2 13:37
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: fakeman 時間: 2022-11-2 14:57
我隻 5V3A Pi3 用嘅官方牛都試過 under voltage,你無見過用 over 10W 唔代表 100% 唔會,大家 use case 始終唔同,Pi4 官方跟機牛都係設計到去 5V4A 以防萬一。
Pi4 舊版因為 PD circuit 設計錯誤(佢哋個 design flaw 仲係我公司同事發現並且 report,因為我同事係專門做 USB-C implementation)所以如果用 PD power + eMark cable 會反而變成無法輸出 5V3A 嘅奇怪問題。至於到底有咩貨係市場我就唔知啦,不過至少我睇翻身邊同事或朋友,大多数佢地嘅 2GB/4GB 都已經係新版,我自己都係 1 新 1 舊。我唔知除咗 power circuit 外仲有咩改動,但我同一 OS image 放係舊版上確實係用多 d 電,而我試新版時,亦同你講嘅好吻合,大多數係用 ~6W,所以我隻新版係用到以前 d 電話 5V 2.4A charger
作者: fakeman 時間: 2022-11-2 14:59
用呢 d 條線要有 diode(我上網見過人真係自己剪開加 diode)去以防 power 倒流入 USB port.....
作者: t9097 時間: 2022-11-2 15:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


