作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-15 11:43 標題: 請問有冇師兄玩緊PiCorePlayer, 有關於Jivelite的問題求教..
Picoreplayer外接顯示時,中日韓文只顯示一個方框,巳置換系統的FreeSans.ttf及FreeSansBold.ttf為日文字型 , 但結果仍未能正確出中日韓字型。請教有經驗的picore玩家師兄,要怎做才能正確顯示亞洲字型?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2243754&k=1d044a5514a92ff420262bd7ed24869c&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: Kin_2012 時間: 2021-1-18 13:58
Picoreplayer外接顯示時,中日韓文只顯示一個方框,巳置換系統的FreeSans.ttf及FreeSansBold.ttf為日文字型 ...
SAGAQWE 發表於 2021-1-15 11:43
你怎樣外接顯示?
作者: edwardfcy 時間: 2021-1-18 14:44
回覆 1# SAGAQWE
師兄,請問你怎樣外接顯示?
作者: chue 時間: 2021-1-18 19:25
應該唔係用 HDMI
作者: Kin_2012 時間: 2021-1-18 21:00
好難講, 可以係 HDMI, 可以係DSI, 可以係 SPI , 可以係 I2C....
所以先要問
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-19 10:02
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-1-19 12:29 編輯
回覆 2# Kin_2012
回覆 3# edwardfcy
回覆 4# chue
Setup是RPI經HDMI出7吋的IPS touch display.
亂碼只發生在外接的display上, 其它devices經web interface是可正常出亞洲字型的.
作者: Kin_2012 時間: 2021-1-19 16:57
回覆 Kin_2012
回覆 edwardfcy
回覆 chue
Setup是RPI經HDMI出7吋的IPS touch display.
亂碼只發 ...
SAGAQWE 發表於 2021-1-19 10:02
要換含中日韓的 Unicode 字型, 唔係日文字型, 你係 /opt/jivelite/share/jive/fonts
換左咩字型做 FreeSans.ttf 同 FreeSansBold.ttf ?
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-19 19:12
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-1-19 19:30 編輯
回覆 7# Kin_2012
我依網上教, 換用ipagp.ttf.
同時, 我都曾試過用windws嘅MingLiu.ttf. 一樣出方框.
作者: funfunhk 時間: 2021-1-19 20:51
不如試下用WINDOWS內的:
Arial Unicode MS (ARIALUNI.TTF)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-19 21:13
回覆 9# funfunhk
我曾經replace過Windows嘅MingLiu.ttf. 照理中文字都應該出到, 但都不成功.
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-19 21:18
置換字型是依照這裡所示.. https://wiki3.jp/sqbt/page/15
作者: Kin_2012 時間: 2021-1-19 22:17
如果跟足應該無問題
你可以 ssh 入去睇下兩條 symbolic link 有無錯, 同埋 permission 有無錯
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-20 13:19
回覆 12# Kin_2012
跟足做了數次, 甚至試了不同方法, 例如不用link, 直接將字型檔overwirte. 結果是修修改改, 試了數個月, 但仍是出方框字, 才試試這裡問有沒有經驗師兄可解決這問題.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2244631&k=757fac91756309370d83a3e562892214&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: Kin_2012 時間: 2021-1-20 13:39
本帖最後由 Kin_2012 於 2021-1-20 13:46 編輯
直接 replace 應該唔得, 印象中每次開機都 load 入 ram, 即係 font 每次都會被 replace, 原文有 script 每次開機指就係因為咁, 你行上面指令睇下指唔指到先
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2244642&k=babb3fd645b0dddeaae80a628bca2daa&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-20 18:34
回覆 14# Kin_2012
師兄有料到.. 整個picoreplayer, 就喺tinycore, 著機就全在ram 裡面行, 同時除非自己compile, 否則須要改一些設定時會比較複集.
其實我一直都發現/opt/jivelite/share/jive/fonts/的一些古怪, 給我些時間, 我要再燒另一張uSD咭, 來件比較.
過一兩日再向師兄報告及請教.
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-21 15:41
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-1-21 15:43 編輯
回覆 14# Kin_2012
終於解決外置display時, jivelite遇著中日韓字型時會出方框的問題.
在此向各提供解決方法的師兄們, 大大聲說句"謝謝"!
依網上的方法, 置換/opt/jivelite/share/jive/fonts內的FreeSans.ttf及FreeSansBold.ttf, 方向是正確的, 但未知是否版本更新了後, 直接置換並不可行. 似是每次boot機, 整個OS是unzip後放到/tmp內不同的folder, 然後所有動作都是指向/tmp那裡去..
那變成jivelite的字型, 自己怎改動也好, 只要reboot, 它又自動會變回指向/tmp裡面..
而boot好機後, 進入去/tmp裡jivelite字型的folder, 又果然見字型被unzip在那此, 但這只是ram folder, 根本就read-only及每次boot機後又會還原成不support中日韓的字型檔.
最後只能用最笨拙的解決方法, 就是自己用startup script, 每次reboot, 自動去將/opt/jivelite/share/jive/fonts裡的link刪除, 改成自己link去指定的字型檔.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2244848&k=2f61e61dc325f22bb7954194209ca403&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2244849&k=cea8b8ecb5ddbb5e9abb48304d553d09&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2244852&k=88993ce625e4ce5da9723815b14c9b3d&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: Kin_2012 時間: 2021-1-21 15:46
解決就好
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-21 20:25
回覆 17# Kin_2012
只是解決其中一個問題..
應該跟著會是去玩IR Remote, 但先要找找以前玩ardunio買落的那些IR receiver才動手.
作者: hkboy3000 時間: 2021-1-22 04:19
回覆 Kin_2012
回覆 edwardfcy
回覆 chue
Setup是RPI經HDMI出7吋的IPS touch display.
亂碼只發 ...
SAGAQWE 發表於 2021-1-19 10:02
我最近剛剛想將RPI picoreplayer 加個7寸 Mon., 用 mipi dsi 連接, 係咪可以正常出到中文字?
另ching 有冇外置盒介紹? 用黎放mon + rpi 。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-22 15:21
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-1-22 15:44 編輯
以DSI連接, 那猜估師兄打算買RPI官方的7吋Mon來作使用.
Pcp 聲稱本身巳support官方的Mon, "或"會是plug & play吧, 因未用過, 並不知詳情!
而我最初為picoreplayer找外置屏時, 考慮最主要的問題有幾項, 可寫出來給師兄參考..
1.連接方式 - 因我的RPI是連接NAS及USB DAC, 所以基本它是全接好線後, 便丟到角落不會再理它, 所以我選擇用HDMI線去連接, 同時我相信用HDMI的設定最簡單, 在Pcp裡面, 就只是 HDMI power ON/OFF一項. (所以官方的DSI, 太短的接線, 並不適合我的環境.)
2.解像度 - Pcp支援官方的mon, 即它內定解像度是800x480, 選擇其它屏時, 不要選用不常見的解像度, 最好是現有jivelite skin能使用, 否則沒有合適的skin時, 屏四邊會是大片黑框. (以官方7吋屏出800x480, 覺得有點低, 所以向1024或1080作選擇.)
3.支援 - 最好去看Pcp或slimdevices的forum看看, 很多外接屏的不同問題, 特別是觸屏的控掣. (官方的屏, 鑊氣最少)
4.價錢 - 個人窮蛋一名, 當然越平越好.
至於中文字的問題, 可依我上邊所說去做, 方法須然有點笨拙, 但中日韓字型都可以正常顯示.
作者: hkboy3000 時間: 2021-1-22 15:52
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-1-22 15:53 編輯
多謝ching 回覆, 原則上我同你一樣咁玩, 部rpi駁好線後放在枱面, 手機控制選歌, 7寸display 出下封面, 感覺有封面睇會開心D 。
我見picoreplayer forum多數人玩5寸, 不過最近見到淘寶有7寸賣, 同官方好似一樣, 所以想試下一步到位玩7寸。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2245030&k=0d23b0dbb66d837ed739d6e68b16664c&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: SAGAQWE 時間: 2021-1-22 20:03
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-1-22 20:07 編輯
多謝ching 回覆, 原則上我同你一樣咁玩, 部rpi駁好線後放在枱面, 手機控制選歌, 7寸display 出下封面, 感覺有封面睇會開心D 。
我見picoreplayer forum多數人玩5寸, 不過最近見到淘寶有7寸賣, 同官方好似一樣, 所以想試下一步到位玩7寸。hkboy3000 發表於 2021-1-22 15:52
外接個display, 除了可同步顯示cover art外, 全部操作都可在屏幕上掃吓篤吓便完成, 同時jivelite自帶screen saver, 不播歌時, 可設定顯示時鐘, 個人覺得是方便很多.
留意我早前所說, 有否支援那一項... 因為除顯示外, 另一個常出事的是touch有偏差時要重新較準, 花點時間去刨文看清楚那款屏, 有須要時在pcp上怎樣重新較準..
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2245082&k=94d7e6aad3838c7a016a0a2fc752d0d0&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: hkboy3000 時間: 2021-2-7 12:14
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-2-7 12:21 編輯
我跟住CHING 個教學都成功出到中文及日文,真係唔錯,
不過唯一美中不足,似乎韓文出唔到 ,會唔會有方法令佢十全十美?
_(我個MON 到貨後右邊嚴重漏光,真黑仔
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2247898&k=58e7775f2cdf38697bcf1330a132f3d8&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2247899&k=f9f11515fb19c5bd05bb04daa52bfd0a&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-7 13:15
回覆 23# hkboy3000
我使用的IPA字庫,也未能支援韓文,情況與師兄一樣, 遇到韓文字時也是出四方框。
但這應該是字庫的問題, 要找找那個字庫可同時支援中日韓文字便應可解決。
見師兄的屏,漏光極嚴重, 有沒有聯絡賣家更換?
能否說說是啥品牌?
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2247907&k=84dfeea11fe599dbee4a4dd9c8352365&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: hkboy3000 時間: 2021-2-7 14:22
韓文字有時間我又上網找下先~~~~
因為賣家已回家過年,說新年後才補貨給我,希望真啦

好彩今次都只係試過5寸,都係百多元,下次都係買返官方7寸算啦
"LCD DIY"
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-7 15:16
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-2-7 15:20 編輯
回覆 25# hkboy3000
師兄或可試試MS或Apple的TTF字庫檔, 希望可解決。
我是使用waveshare的7寸,1024x600, 因為它有產品網站,所有資料也算齊全, 使用下來,so far so good.
現在我的PCP的操作,差不多全是用觸屏及IR Remote, 使用上,比較用網頁或手機方便很多。
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-7 16:18
回覆 hkboy3000
師兄或可試試MS或Apple的TTF字庫檔, 希望可解決。
我是使用waveshare的7寸,1024x600, ...
SAGAQWE 發表於 2021-2-7 15:16
我見waveshare 都有好多款7寸。 Ching 可否分享下你買左邊款? 等我參考下唔洗中伏。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-7 16:26
回覆 27# hkboy3000
7寸,HDMI, 1024x600 , 符合呢啲條件嘅應該只有1件。
LCD C
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-7 20:16
果然是所用的IPA字體,並不是CJK支援,換成CJK字體便可以正確顯示中日韓字型。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2248009&k=8b5fb3f1410f3cb55ce9988f97ad01a7&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2248010&k=92b5cc52de3e2605ebd133508307b0e4&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: hkboy3000 時間: 2021-2-7 21:22
勁呀,CHING ~~
不過CJK 即係乜野FILE ? 邊到可以DOWNLOAD

作者: hkboy3000 時間: 2021-2-7 22:09
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-2-7 22:15 編輯
Google 左一陣, 亂試下又比我成功咗。多謝ching 教路。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2248037&k=edc9cf203045606be15116316be53058&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2248038&k=7f2420f2cb77080c93a822c656fb1eca&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2248039&k=c168e60011f9471aa5d731a769c4d93d&t=1782194554&sid=WGPoy2yiSM

作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-8 11:51
回覆 31# hkboy3000
搞掂便好, 大家一起解決。
作者: comzone 時間: 2021-2-8 12:22
請問用什麼 Set LMS server?
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-8 12:45
完全理解唔到師兄啲問題 “用什麼set LMS server" 是什麼。。。
或者師兄先去 https://www.mysqueezebox.com 望望。
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-8 14:33
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-2-8 14:34 編輯
我試下回答, 唔知啱唔啱
Lms server 可以裝埋落部raspberry pi入面
即一部rpi 機, 有picoreplayer , 亦有server
不過咁樣部server 反應會好慢, 因為rpi 始終唔係高效能電腦。
所以我lms server 裝落NAS , 因為返正d 歌都係放在Nas
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: comzone 時間: 2021-2-8 14:52
Thanks!
作者: comzone 時間: 2021-2-8 15:00
我試下回答, 唔知啱唔啱
Lms server 可以裝埋落部raspberry pi入面
即一部rpi 機, 有picoreplayer , 亦 ...
hkboy3000 發表於 2021-2-8 14:33
NAS , 我有QNAP intel base, how can I install? (sorry 打中文唔掂)
I just know there has server , control and bridge (install picoreplayer , right?) ,
I may consider to use PC as server ( if NAS not enough power as i have 3 bridge run simultaneously)
LMS server run in windows or Ubuntu better?
Thanks a lot.
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-8 15:17
見你寫到 server , control and bridge , 忽然諗起Roon
Lms server 唔似roon 咁對硬件有咁高要求, 一部普通Nas 已夠起了, 當然你可用PC 。
因為我用synology , 唔識qnap 設定, 或者你自行找找點在Qnap 起LMS
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-8 15:33
回覆 37# comzone
唔須要太著意用乜嚟安裝個server, 畢竟佢好Tiny, 用RPI 2都可以暢順咁行. Win或Linux嘅安裝包都只喺約80MB.
但如果要管理以萬計嘅歌曲, 咁rescan library方面, 用RPI或會用多點時間. 但只要佢scan好及pre-cache, 也會很暢順.
建議師兄可先用片RPI 4來試玩. 到真的覺慢得不能忍受時, 才去考慮用台機或NAS去做,
作者: comzone 時間: 2021-2-8 15:56
oh....thank you, should i download "Linux , Arm " for RiP4?
https://mysqueezebox.com/download
作者: comzone 時間: 2021-2-8 15:57
見你寫到 server , control and bridge , 忽然諗起Roon
Lms server 唔似roon 咁對硬件有咁高要求, 一部 ...
hkboy3000 發表於 2021-2-8 15:17
OK, Thanks!
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-8 15:59
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-2-8 16:00 編輯
你去download picoreplayer, 已內置左LMS .
Ching 先去官網睇下介紹先及實踐下先, 唔明再問。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-8 17:43
最簡單就喺https://www.picoreplayer.org/ , 花十秒八秒燒張uSD俾RPI用.
裡面除squeezelite player外, 仲有選項俾你安裝LMS.
作者: Jimmywwk 時間: 2021-2-8 21:58
師兄, 能否出個教學如何置換字形? 11樓的連結是日文網頁教學, 看不明白呢!
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-9 09:08
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-2-9 09:10 編輯
我自己用左個簡單方法:
第一, 將個網站轉英文或中文, 有圖應該易明.
第二, 將個cjk 字型file ,真接改名做
ipagp.ttf
第三,跟住日文個網站做。個script 加埋之14樓個ching 教果一句。
Done .
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-9 09:11
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-2-9 09:12 編輯
假設pcp巳正常設置好, ssh及samba可用..
1.先找一個能顯示中日韓字型的CJK字體. (暫且叫它做cjk.ttf)
2.將字體抄到 /mnt/mmcblk0p2/tce/optional/
3.同時在/mnt/mmcblk0p2/tce/optional/ 裡, 建立一個檔案. (暫且叫它做cjk.sh)
nano /mnt/mmcblk0p2/tce/optional/cjk.sh
內容是:
#!/bin/sh
sudo rm /opt/jivelite/share/jive/fonts/*.ttf
sudo ln -s /mnt/mmcblk0p2/tce/optional/cjk.ttf /opt/jivelite/share/jive/fonts/FreeSans.ttf
sudo ln -s /mnt/mmcblk0p2/tce/optional/cjk.ttf /opt/jivelite/share/jive/fonts/FreeSansBold.ttf
4. 將ckj.sh改成可執行
chmod +x /mnt/mmcbl0p2/tce/optional/cjk.sh
5. 在PCP的webui頁面, 在TWEAK那部份, 最底的User Commands那裡輸入:
/mnt/mmcblk0p2/tce/optional/cjk.sh
6. Save & Reboot
大致方法便是這樣, 指令或打錯字等疏漏,請改正.
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-10 08:32
回覆 45# hkboy3000
師兄, 請問漏光那個屏, 是否便是早前你說那款DSI連接的屏?、
因為打算用RPI 0W 給朋友起一個連hat一體化的,用DSI拍zero會合用。
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-10 08:51
本帖最後由 hkboy3000 於 2021-2-10 08:53 編輯
Yes, 我估應該係個mon 做工差. 用dsi 應該冇問題的。
若個mon 退唔到, 用黑卡紙遮鬼住算數。
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)

作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-10 11:05
本帖最後由 SAGAQWE 於 2021-2-10 11:09 編輯
回覆 48# hkboy3000
文具店會有黑色不透光的膠帶,用作貼在white board上,一卷卷那種,師兄逛文具店可留意,相信自己做點手工便可解決。。。
又或者自己用printer印個黑色方框來用。
問問它的觸屏是否準確?
作者: hkboy3000 時間: 2021-2-10 11:15
多謝建議。
觸屏暫時ok
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: SAGAQWE 時間: 2021-2-10 19:20
回覆 50# hkboy3000
我暫定會用RPI4 + 有正規外殼的display.
畢竟給別人做,鑊氣越少越好。


