作者: mickey1234 時間: 2024-12-4 19:51 標題: Logitech G Cloud 雲端遊戲掌機有超旬價
$1599
送usb火牛一個
csl網店優惠
唔知有無人衝
如新acc未買過野仲可以買滿二千蚊減200
登記成為會員後的首次網上購物即可使用優惠碼「NEW200」,享買滿HK$2,000 減HK$200 折扣優惠,詳細條款可參考csl 會員優惠專頁。
作者: mickey1234 時間: 2024-12-5 00:00
本帖最後由 mickey1234 於 2024-12-5 00:02 編輯
呢部機自己裝天馬果類摸疑器,自我感覺好過anbernic啲機,雖然cpu弱雞啲,話晒個 mon有7吋,出街打下麻雀,賽車game都ok,有時又可玩搵埋雲
早排攞部anbernic 4吋玩返仙劍,同psp 既高達/ridge race等打到眼花
呢家七吋玩rr舒服唔小
作者: aib 時間: 2024-12-5 00:39
#CPU真係弱雞,得28萬分排位在134/300
性價比不高,勝在有七吋Mon.
https://unite4buy.com/cpu/mobile-processors-ranking/
via HKEPC Reader for Android
作者: iPAQ 時間: 2024-12-5 10:37
#CPU真係弱雞,得28萬分排位在134/300
性價比不高,勝在有七吋Mon.
https://unite4buy.com/cpu/mobile-proce ...
aib 發表於 2024-12-5 00:39
睇過 list, 估唔到部 6 年前嘅 Mate 20X 仲響 100 名以內, 加個手掣變 7" OLED 遊戲機......
同埋點解無 Rockchip RK3588s 呢, 係咪因為無手機用, 所以唔響個 list 度。雖然 Gameforce 整得差, 但粒 CPU 都幾快,有啲人話快過RP4P D1100。

作者: aib 時間: 2024-12-5 11:31
回復 4 #iPAQ
網上資料隨便揾來參考並不嚴緊覆蓋全部芯片,同埋冇真正做過什麼測試但你提及Rockchip RK3588s應該系勁D同相對新既芯片,我注意到佢 TDP要12W相當耗電,小眾機款可能用但寨機未必採用.
https://gadgetversus.com/processor/rockchip-rk3588s-vs-unisoc-tiger-t820/
via HKEPC Reader for Android
作者: mickey1234 時間: 2024-12-5 17:29
本帖最後由 mickey1234 於 2024-12-5 17:31 編輯
其實 Logitech G Cloud呢部嘢應該係電量取勝,我打咗三四個鐘仲psp gundam,還有一半電以上
呢兩日整埋個geforce now
作者: WHITERICE 時間: 2024-12-19 14:40
g CLOUD 720G | 64GB | 4GB 哩啲配置$500都比多佢
. 但個賣相值$1000y700 加手制. 2代16xx 已經有. 3代24xx . 1代就唔建議買.
作者: henryso1 時間: 2025-6-11 01:59
如果宜家唔洗$700買到,其實買唔買得過呢?
作者: kofz 時間: 2025-6-11 03:07
部機行android ?
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: mickey1234 時間: 2025-6-11 09:35
yes
作者: ki_cat 時間: 2025-6-11 12:26
依家咁既config,唔計QC,買周哥rg557好過.
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: iPAQ 時間: 2025-6-11 12:56
Ambernic 啲 QC 好差,我會揀 Retroid/Ayn。
作者: ki_cat 時間: 2025-6-11 13:06
係呀,我買兩次周哥,兩次來到都壞退左.都唔知條友點撈起
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: aib 時間: 2025-6-11 13:38
回復 13 #ki_cat
係運來香港之後退定經開深圳北上退,香港退係點樣安排有冇留意既地方...🙏請教
via HKEPC
作者: ki_cat 時間: 2025-6-11 14:12
本帖最後由 ki_cat 於 2025-6-11 15:28 編輯
依家來講你怕煩搵有hk本地退,同商家講完,照做就得.
注意支持香港退貨同hk本地退兩樣來.
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: sands 時間: 2025-6-11 15:05
尼部野係2手都成日見
作者: WHITERICE 時間: 2025-7-14 16:04
[youtube]IgM3uEpHOqw[/youtube]
出左咁耐竟然仲肯花時間去更新軟件. 賣點雲端就可以不用理會硬件配置. 無咁容易被市場淘汰咁好.
作者: skywavez 時間: 2025-7-15 15:04
本帖最後由 skywavez 於 2025-7-15 15:15 編輯
話說入手唔到部清貨Claw,咁啱又遇見到呢部G Cloud喺Club特價,做少少功課見除咗可以Moonlight同PS/XB remote play。亦可玩吓retro games,咁就用埋積分8嚿幾入手。
收到機馬上裝PS2 emu試行最想玩到嘅Z Gundam VS,打咗一鋪爆機基本全程順行60格,set上1.5x upscale暫時亦冇問題。另外Flycast玩Dreamcast版Gundam VS DX亦可60格順行,但若用widescreen hack就會有輕微窒。其餘對落嘅retro game (例如MAME, CPS1/2/3, Neo Geo, NDS etc...) 就無需多講可以順玩。
呢部嘢仲有一個好處係好慳電,造功亦好過周哥啲機。
家陣跟YouTube教學裝ES-DE frontend搭靚個雞棚做首席床頭機,得閒開啲舊街機L兩嘢瞓覺
呢個價錢心滿矣
PS2
DC
DC w/widescreen hack
PSP
MAME
ES-DE
ES-DE
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487696&k=36ff243430facf360f80015f0df53969&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487697&k=7178ccf2638ec6bc28f5b5051f813412&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487698&k=719e2f031ef2229fa4a5bd9d3af5d66e&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487699&k=9d9f63ca2c0f019b6f90de52a93a378d&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487700&k=35d17d0138d6285569ab26354951e7fc&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487701&k=4b4c140245248a2d22afbef64f3d7caf&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2487702&k=56d9371f6497aa08b1b72f4de0f0d112&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

作者: skywavez 時間: 2025-7-15 15:13
我部RG40XXV走電好快,擺喺度唔玩幾日就冇哂電...
via HKEPC Reader for Android
作者: aib 時間: 2025-7-15 17:35
回復 18 #skywavez
多謝分享,部機真係幾靚仔!
via HKEPC
作者: q78712178 時間: 2026-1-17 02:42
話說入手唔到部清貨Claw,咁啱又遇見到呢部G Cloud喺Club特價,做少少功課見除咗可以Moonlight同PS/XB remo ...
skywavez 發表於 2025-7-15 15:04
想問下Ching有關MAME, CPS1/2/3, Neo Geo, NDS etc...
係用邊幾款模擬器?
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-1-19 12:03
話說入手唔到部清貨Claw,咁啱又遇見到呢部G Cloud喺Club特價,做少少功課見除咗可以Moonlight同PS/XB remo ...
skywavez 發表於 2025-7-15 15:04
好吸引
如果整到你咁,仲好過 S2
操作如何?手感。。。
謝謝。
搞到都想入番部。
部 S2 拎左去日本,諗住飛機上玩都冇開過。
又重又大部,又驚唔夠電
最慘冇遊戲玩
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-1-19 12:07
最後賣到 5百幾蚊?
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2512296&k=b3111cafa11c4585d78ad7f6efa620d1&t=1782109569&sid=UH4iB2ZN8W

作者: skywavez 時間: 2026-1-19 23:51
本帖最後由 skywavez 於 2026-1-20 10:40 編輯
我係跟呢條片裝,個底其實係RetroArch,模擬器都係跟足條片咁裝 (可以參考11:10)
https://youtu.be/X-bVwlMwobE?si=f7FmNNI0-pPQN-il
via HKEPC Reader for Android
作者: skywavez 時間: 2026-1-19 23:53
操作手感?幾舊水嘢完全冇投訴
如果有hall effect stick更好
via HKEPC Reader for Android
作者: 鴨蛋妹 時間: 2026-1-27 11:35
睇左 YT 片, 好似同 S1 / S2 SIZE 差唔多........
見台灣人, 拎黎睇片, NETFLIXE, 當平板睇戲用.......
作者: seaangel 時間: 2026-2-7 00:13
C台 又返咗貨
利伸已買
作者: lio 時間: 2026-2-8 13:04
多謝師兄提醒立即入一部
作者: kiyam 時間: 2026-2-8 20:49
我都入咗一部, 但冇火牛跟.
作者: aumeilo 時間: 2026-2-9 13:46
想買,但又無貨了
作者: kiyam 時間: 2026-2-10 11:33
Super 3 都玩到, 唔太差
作者: PSP 時間: 2026-2-10 13:54
599 我都買咗。不過未開嚟玩
via HKEPC IRF 5.1.14 - iOS(5.1.1)
作者: baby1234 時間: 2026-2-10 14:00
我買唔到,有冇師兄買左唔要 可以放比我😅
作者: skywavez 時間: 2026-2-11 12:54
我未試Super3
師兄有冇試行Spike Out?
via HKEPC Reader for Android
作者: kiyam 時間: 2026-2-11 13:34
玩到,唔肯定幾多 FPS,目測流暢的。
via HKEPC IR 5.1.14 - iOS(5.1.1F)
作者: skywavez 時間: 2026-2-11 16:51
咁今晚要試吓啦
via HKEPC Reader for Android
作者: skywavez 時間: 2026-2-11 22:14
唔得,都幾lag吓
已經行native resolution 同埋disable wide screen hack
係咪有其他settings要執?
via HKEPC Reader for Android
作者: sands 時間: 2026-2-12 02:41
唔得,都幾lag吓
已經行native resolution 同埋disable wide screen hack
係咪有其他settings要執?
vi ...
skywavez 發表於 2026-2-11 22:14
街機類應該要去返windows 掌機/S8 gen處理器,g cloud 本身cpu弱
作者: kenny_lkn 時間: 2026-2-12 02:47
唔得,都幾lag吓
已經行native resolution 同埋disable wide screen hack
係咪有其他settings要執?
vi ...
skywavez 發表於 2026-2-11 10:14 PM
睇片見人用S8 gen 2 d機開spile out有d位都係lag
不過算係可接受程度
G Cloud粒cpu同gpu再弱咁多
頂多叫開到但會非常之Lag
via HKEPC Reader for Android
作者: skywavez 時間: 2026-2-12 10:06
知道
見樓上師兄話ok所以問清楚settings
按GC specs順玩到PS2已經算係咁
via HKEPC Reader for Android
作者: skywavez 時間: 2026-2-12 10:09
之前睇改機L同軒少試玩,大概知要咩料
via HKEPC Reader for Android
作者: baby1234 時間: 2026-2-27 20:52
今晚又有得買啦
作者: agent_smith 時間: 2026-3-3 17:38
no stock


