Board logo

標題: AOKZOE A1 [打印本頁]

作者: chrischan82    時間: 2022-10-28 17:46     標題: AOKZOE A1

呢部機尺寸同配置感覺都好正,但唔見人討論既?有冇買左既人分享一下?

PSX_20221028_174518.jpg

圖片附件: PSX_20221028_174518.jpg (2022-10-28 17:45, 109.53 KB) / 下載次數 143
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345156&k=8c5809d8d629af86c884bea7adf431cf&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP


作者: shal    時間: 2022-10-28 19:28

呢部機尺寸同配置感覺都好正,但唔見人討論既?有冇買左既人分享一下?

...
chrischan82 發表於 2022-10-28 17:46



    perorder only
作者: menil    時間: 2022-10-28 19:52

20221006_190640.jpg
20221028_192631.jpg

我係眾籌一開始就定咗.係低配大電版.
但後來發現淘寶平好多之餘仲送mon貼機套,就轉咗買淘寶.
亦係第一批玩家.
網上第一批玩家有幾個閃屏同斷wifi.
可能我人品唔錯,暫時乜事都冇
我一開始就打算換ssd,一早amazon咗P31 2TB,
再淘咗ax210換埋,再升級windows 11 pro.依家happy使用中

圖片附件: 20221028_192631.jpg (2022-10-28 19:43, 120.76 KB) / 下載次數 111
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345175&k=33c36fa8c61d92bff12879ea80ff4744&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP



圖片附件: 20221006_190640.jpg (2022-10-28 19:44, 145.66 KB) / 下載次數 142
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2345177&k=8616a0c7caf529fb62de138a60a58fb2&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP


作者: naomi    時間: 2022-10-28 20:46

湊下熱鬧

2TB 32GB 大電


作者: chrischan82    時間: 2022-10-28 21:31

perorder only
shal 發表於 2022-10-28 19:28


淘寶有得賣啊
作者: chrischan82    時間: 2022-10-28 21:36

如果我一早發現呢部我會好猶豫,winmax2定呢部
作者: chrischan82    時間: 2022-10-28 21:43

我係眾籌一開始就定咗.係低配大電版.
但後來發現淘寶平好多之餘仲送mon貼機套,就轉咗買淘寶.
亦係第一批 ...
menil 發表於 2022-10-28 19:52


冇實體keyboard一般當電腦用下難唔難?
作者: menil    時間: 2022-10-28 22:00

回覆 7# chrischan82

當一般windows平板用咁囉.
本身windows平板體驗都係一般.
佢有個虛擬鍵盤召喚鍵, 算方便啦.
另外個手制可以切換成mouse模式, double click/multi select/hang over係好過touch mon.
另外有幾個組合鍵可以call ctr+alt+del. 開工作管理員好方便.
作者: 暴走呆喵    時間: 2022-10-29 00:03

冇實體keyboard一般當電腦用下難唔難?
chrischan82 發表於 2022-10-28 21:43

你買winmax就啱㗎喇

純手製win機一定唔好用
用過xplayer話你知
如果個手掣反應唔好咁加攞命
..
試過太多次
Gx1pro
Xplayer...

Winmax係衰在十字制太入
我寧願佢十字掣係左上
個dpad係返入面 成個layout 合理好多
作者: 孤兒仔    時間: 2022-10-29 11:44

價錢唔貴喎,唔知個License可否轉Win10
作者: 竹皮    時間: 2022-10-29 12:12

你買winmax就啱㗎喇

純手製win機一定唔好用
用過xplayer話你知
如果個手掣反應唔好咁加攞命
..
試過太多 ...
暴走呆喵 發表於 2022-10-29 00:03


Winmax部野咁重,又無手感,長時間打機都辛苦。

當佢係Notebook就算。
作者: 竹皮    時間: 2022-10-29 12:15

我係眾籌一開始就定咗.係低配大電版.
但後來發現淘寶平好多之餘仲送mon貼機套,就轉咗買淘寶.
亦係第一批 ...
menil 發表於 2022-10-28 19:52


內部做工好麻麻,10月6號之後批機叫做正常小小。

唔計較做工,算係5千頭人仔性價比高既機。比起對家AXA,GXD一開價就要食你六七千人仔,算係良心定價
作者: menil    時間: 2022-10-29 13:33

回覆 12# 竹皮

我覺得做工還好啦,冇想像中咁差.
不過係睇得出底板唔係專為呢部機設計,
似係啲通用設計,所以會覺得啲部件唔夠緊湊.
當初我都係以組裝機心態去買,
咩做工啊,咩售後我一律當冇,所以一切價錢行先,
我呢部早鳥訂都係4999人仔,平過同配置嘅notebook.
一年唔壞當賺咗
作者: chrischan82    時間: 2022-10-30 03:32

你買winmax就啱㗎喇

純手製win機一定唔好用
用過xplayer話你知
如果個手掣反應唔好咁加攞命
..
試過太多 ...
暴走呆喵 發表於 2022-10-29 00:03


我成日會當laptop用,但係都係重左少少,但係都還可以既
作者: chrischan82    時間: 2022-10-30 03:33

Winmax部野咁重,又無手感,長時間打機都辛苦。

當佢係Notebook就算。
竹皮 發表於 2022-10-29 12:12


主力打機一定會揀輕,但係會半工作真係會當揀個有keyboard
作者: MAX100    時間: 2022-10-30 11:03

Winmax部野咁重,又無手感,長時間打機都辛苦。

當佢係Notebook就算。
竹皮 發表於 2022-10-29 12:12


我買左Win Max 2
趟在床玩,呢個form factor 係一流既,用普通掌機反而好快累
作者: chrischan82    時間: 2022-11-1 12:43

我買左Win Max 2
趟在床玩,呢個form factor 係一流既,用普通掌機反而好快累 ...
MAX100 發表於 2022-10-30 11:03


竟然會係咁? 你用果d掌機係咪600-700 grams?
作者: MAX100    時間: 2022-11-2 10:04

回覆 17# chrischan82

1111_600x600.jpg
Mon 在上方,手制同Keyboard在下面有支撐,會舒服過舉起部機

圖片附件: 1111_600x600.jpg (2022-11-2 10:03, 53.94 KB) / 下載次數 55
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2346070&k=65c91348828b9ebf469b3f42e047fcf3&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP


作者: 竹皮    時間: 2022-11-2 17:59

回覆  chrischan82


Mon 在上方,手制同Keyboard在下面有支撐,會舒服過舉起部機 ...
MAX100 發表於 2022-11-2 10:04


無肚腩頂唔高部機,可能要用下體頂
作者: faifai2016    時間: 2022-11-19 14:26

無肚腩頂唔高部機,可能要用下體頂
竹皮 發表於 2022-11-2 17:59


另類下體鍛鍊方式
作者: yinyin    時間: 2022-11-20 21:24

想問下呢部好啲定onexplayer mini pro 好啲?
作者: 孤兒仔    時間: 2022-11-21 10:35

想問下呢部好啲定onexplayer mini pro 好啲?
yinyin 發表於 20/11/2022 09:24 PM



onexplayer 一定可靠啲
作者: qkuser    時間: 2022-11-21 10:45

第一水一定多d 問題, 同埋價錢都差成千人仔
作者: yinyin    時間: 2022-11-21 12:50

onexplayer 一定可靠啲
孤兒仔 發表於 2022-11-21 10:35

訂部onexplayer 試下先,謝謝

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: faifai2016    時間: 2022-11-22 11:10

訂部onexplayer 試下先,謝謝

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
yinyin 發表於 2022-11-21 12:50

我平平地入左部aokzoe  16+512 大電版玩下,今日應該到手,希望唔好中機皇啦 ,之前有用過onexplayer 1165g 那部.但電量麻麻地.
作者: chrischan82    時間: 2022-11-22 11:20

我平平地入左部aokzoe  16+512 大電版玩下,今日應該到手,希望唔好中機皇啦 ,之前有用過onexplayer 1165g  ...
faifai2016 發表於 2022-11-22 11:10


最平可以幾錢入到? 我都有興趣
作者: faifai2016    時間: 2022-11-22 11:43

最平可以幾錢入到? 我都有興趣
chrischan82 發表於 2022-11-22 11:20

我係官網買 5199 大電版.
作者: yinyin    時間: 2022-11-22 13:39

我係官網買 5199 大電版.
faifai2016 發表於 2022-11-22 11:43

我最終貪大mon 訂咗aokzoe a1 , 希望部機冇事
作者: faifai2016    時間: 2022-11-22 15:12

我最終貪大mon 訂咗aokzoe a1 , 希望部機冇事
yinyin 發表於 2022-11-22 13:39


大d 好.太細好辛苦
作者: 竹皮    時間: 2022-11-22 18:56

我最終貪大mon 訂咗aokzoe a1 , 希望部機冇事
yinyin 發表於 2022-11-22 13:39


你呢部都N咁多批,有問題都第一二水班人幫你硬食曬,而家最新果批連個MON都換埋。
作者: faifai2016    時間: 2022-11-22 21:25

本帖最後由 faifai2016 於 2022-11-22 21:44 編輯

回覆 28# yinyin

暫時測試無乜問題,希望耐用. 大電版仲驚拎上手好重,又唔係喎.對我來說雙手拎手感啱啱好.
1.jpg
2.jpg
6.jpg

圖片附件: 1.jpg (2022-11-22 21:26, 104.91 KB) / 下載次數 62
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2349317&k=669e2920cd16f7b9731c9097151ceb91&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP



圖片附件: 2.jpg (2022-11-22 21:26, 127.09 KB) / 下載次數 58
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2349318&k=acb54b8c0e1e75ab7687b469635613f3&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP



圖片附件: 6.jpg (2022-11-22 21:26, 106.3 KB) / 下載次數 66
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2349319&k=8e581f7fe43ec800118fd2d080803e6f&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP


作者: yinyin    時間: 2022-11-23 00:16

你呢部都N咁多批,有問題都第一二水班人幫你硬食曬,而家最新果批連個MON都換埋。 ...
竹皮 發表於 2022-11-22 18:56

換咗個好啲嘅mon?

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: yinyin    時間: 2022-11-23 00:17

回覆  yinyin

暫時測試無乜問題,希望耐用. 大電版仲驚拎上手好重,又唔係喎.對我來說雙手拎手感啱啱好. ...
faifai2016 發表於 2022-11-22 21:25

我嗰部應該星期四先到

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: chrischan82    時間: 2022-11-23 09:38

回覆  yinyin

暫時測試無乜問題,希望耐用. 大電版仲驚拎上手好重,又唔係喎.對我來說雙手拎手感啱啱好. ...
faifai2016 發表於 2022-11-22 21:25


真係好正.... 個MON岩岩好, 1TB賣幾錢?
作者: faifai2016    時間: 2022-11-23 10:27

真係好正.... 個MON岩岩好, 1TB賣幾錢?
chrischan82 發表於 2022-11-23 09:38


好似係5599 . 但我買最低配,自己再加條2TB 仲抵
作者: 孤兒仔    時間: 2022-11-23 11:17

回覆  yinyin

暫時測試無乜問題,希望耐用. 大電版仲驚拎上手好重,又唔係喎.對我來說雙手拎手感啱啱好. ...
faifai2016 發表於 22/11/2022 09:25 PM


師兄有無繁中,定只有圖中五種語言?
作者: faifai2016    時間: 2022-11-23 11:36

師兄有無繁中,定只有圖中五種語言?
孤兒仔 發表於 2022-11-23 11:17


有繁中.
作者: 孤兒仔    時間: 2022-11-23 11:40

有繁中.
faifai2016 發表於 23/11/2022 11:36 AM


thanks, 呢啲掌機用返 win10 好似安全啲
作者: faifai2016    時間: 2022-11-23 11:54

thanks, 呢啲掌機用返 win10 好似安全啲
孤兒仔 發表於 2022-11-23 11:40


點解O既?
作者: 孤兒仔    時間: 2022-11-23 12:02

點解O既?
faifai2016 發表於 23/11/2022 11:54 AM


部機係 Intel大細春就無計要用 Win11
除此外睇唔到用 Win11有乜好處,bug 又多
AMD Win11 Drivers 都好似窄窄地
作者: faifai2016    時間: 2022-11-23 12:08

部機係 Intel大細春就無計要用 Win11
除此外睇唔到用 Win11有乜好處,bug 又多
AMD Win11 Drivers 都好似 ...
孤兒仔 發表於 2022-11-23 12:02


跟機都係win11 , 玩住先.真係唔掂可以再download 優化版iso .
我主要都係玩steam 同xbox game pass .
作者: 孤兒仔    時間: 2022-11-23 12:11

跟機都係win11 , 玩住先.真係唔掂可以再download 優化版iso .
我主要都係玩steam 同xbox game pass . ...
faifai2016 發表於 23/11/2022 12:08 PM


無事用住先,如果奇怪lag出現就重裝啦
https://www.hkepc.com/forum/view ... &extra=page%3D1
作者: yinyin    時間: 2022-11-24 16:42

今日收到貨,冇大問題,係個Wi-Fi 時快時慢,同個Mon 色水麻麻

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0)
作者: faifai2016    時間: 2022-11-24 19:09

今日收到貨,冇大問題,係個Wi-Fi 時快時慢,同個Mon 色水麻麻

via HKEPC IR Pro 3.6.1 - iOS(3.0.0) ...
yinyin 發表於 2022-11-24 16:42

你隻mon 用乜的 ? 我隻好似係京東方mon , wifi 用intel ax210 .
我見好多人都用rtd mon
作者: yinyin    時間: 2022-11-24 23:11

wifi 係聯發科,不過CHECK到只係xbox game pass問題,其他嘢冇斷線,但點樣睇用咩mon?
作者: faifai2016    時間: 2022-11-25 11:08

wifi 係聯發科,不過CHECK到只係xbox game pass問題,其他嘢冇斷線,但點樣睇用咩mon? ...
yinyin 發表於 2022-11-24 23:11

用aida64  就可以.
aokzoe-lcd.png
aokzoe-wifi.png

圖片附件: aokzoe-lcd.png (2022-11-25 11:07, 145.54 KB) / 下載次數 87
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2349648&k=293f281ec75ae1bd3b1f4574aba92ae2&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP



圖片附件: aokzoe-wifi.png (2022-11-25 11:07, 130.37 KB) / 下載次數 126
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2349649&k=6dab3fe6f3316641441a014337d76d21&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP


作者: chrischan82    時間: 2022-11-25 12:21

你隻mon 用乜的 ? 我隻好似係京東方mon , wifi 用intel ax210 .
我見好多人都用rtd mon ...
faifai2016 發表於 2022-11-24 19:09


第一批用料係唔同D?
作者: faifai2016    時間: 2022-11-25 12:28

第一批用料係唔同D?
chrischan82 發表於 2022-11-25 12:21


我部個盒寫出廠日期係2022年11月14日.
作者: faifai2016    時間: 2022-11-26 13:03

本帖最後由 faifai2016 於 2022-11-26 13:18 編輯

真係有100w ,開性能28w ,充住電玩, 上到成9xw .
charger92w.jpg

圖片附件: charger92w.jpg (2022-11-26 13:18, 48.14 KB) / 下載次數 112
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2349781&k=ccce7a82436d1c492dd3c620a9f57b72&t=1782187619&sid=wJXtsk2mAP






歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2