作者: goshigoo 時間: 2020-9-8 22:17 標題: Xbox Series S - USD 299
本帖最後由 goshigoo 於 2020-9-8 22:28 編輯
有冇人有興趣?

作者: AMDEX 時間: 2020-9-9 01:42
有興趣, $2400 左右, 唔行4K , 只行1080 OK的.
作者: akitohk 時間: 2020-9-9 02:18
官方出左reveal trailer
10-Nov 賣街
作者: bobopig 時間: 2020-9-9 03:02
唔會, 一係唔買, 一定買光碟版.
長遠計冇光碟支出大過光碟版
冇得買賣二手碟.
除非你肯定唔會賣唔會借人
作者: Xingson 時間: 2020-9-9 03:11
冇碟機真係冇得諗
不過ms應該預你買pass玩
所以呢部野有D微妙
重度玩家應該揀X
輕量玩家唔會買PASS
只玩一兩隻遊戲嘅人又未必想買DL版
有D難搞
299同而家1S係咪差唔多價?
作者: OLFA 時間: 2020-9-9 09:05
唔....只買數位減價game?
作者: 餓狼 時間: 2020-9-9 09:50
淨係覺得d 名 / 代號
好多好亂
作者: benchan2 時間: 2020-9-9 10:27
好細, 幾平
中間個黑色位唔知想點, 完全向下兼容亦係好事
如果公佈埋配件相信吸引力會更大
作者: jacktsui 時間: 2020-9-9 10:49
真係成個喇叭咁既樣
之前仲以為放流料添
作者: wcchktm 時間: 2020-9-9 12:44
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 小鳥爆開了 時間: 2020-9-9 15:55
XSS 對比XSX
1. cut 4K碟機
2. GPU效能廢67% (12.15T>4T)
3. SSD都cut一半 (1TB>512GB)
如果X真係網上流傳賣499美金
咁S廢X一半有多 但唔平到X一半就唔抵買
當然有好多人都唔睇呢啲 淨睇價錢 祝佢地好運

(頭兩年Xbox One重可以玩MS自家新出既games E.g. Halo Infinite
重有得入碟 唔知呢部出黎做乜 嫌貴不如玩住今代先 等SX減價/送game先換)
作者: goshigoo 時間: 2020-9-9 16:19
XSS 對比XSX
1. cut 4K碟機
2. GPU效能廢67% (12.15T>4T)
3. SSD都cut一半 (1TB>512GB)
如果X真係網上流 ...
小鳥爆開了 發表於 2020-9-9 15:55
跟本唔使計
$299可以玩到新世代games @ 1440p 已經好夠
一隻game行4K係唔會好玩過同一隻game @ 1440p一倍!
作者: OLFA 時間: 2020-9-9 17:09
回覆 12# goshigoo
唔.......我只係覺得USD299唔夠平
雖然呢個size既Mini PC都唔平
CPU同3800x一樣8c16t, 頻率接近, 但咁既散熱唔知頂得幾耐
我以前部Mini PC散熱唔夠直接同fps掛勾..
題外話
一粒8c16t, 3.6Ghz with SMT既u唔知賣幾錢
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-9 17:41
得SSD公佈左係512GB,
做乜爆料當事實?
作者: OLFA 時間: 2020-9-9 17:44
呃.....純數位版好似都係?
sosad.............
作者: 戀人未滿 時間: 2020-9-9 17:59
Series S應該係純數位版,但應該有得外加SSD,用佢果種專用外置SSD
同埋有圖話,1TB 220美金,PCIE4.0 x2
作者: OLFA 時間: 2020-9-9 18:36
本帖最後由 OLFA 於 2020-9-9 18:40 編輯
回覆 16# 戀人未滿
其實我有諗過xbox係咪真係怕輸
PS4 xbox1大家知咩結果
如果ps5 xboxX相同結果, 但有部xboxS銷得的話
局面會差好遠, 最起碼game鋪唔會只分一個紙皮箱黎賣綠盒game
雖然XboxS無光碟, 但xbox陣營存在的話, 就唔洗好似而加咁連一個櫃都分唔到
有D game鋪紅盒藍盒擺上架賣, 綠盒係角位地下個紙皮箱咋
作者: 小鳥爆開了 時間: 2020-9-9 19:36
裝game量已經少一倍啦 又做唔到4K藍光機
$299玩世代games 1440P夠既話 我唔換機用返舊代機都玩到頭兩年佢堆自家games
一隻games行1440P唔會好玩過同一隻game係舊機1080P玩 無限倍( $299都唔洗畀)
依家係佢部X性價比高 顯得呢部S性價比低
都係果句 " 當然有好多人都唔睇呢啲 淨睇價錢"
作者: 貴姓黃生 時間: 2020-9-9 20:17
S無光碟機,咁我舊XBOX遊戲光碟咪玩唔到,要玩就只有比錢再下載過?
作者: bobopig 時間: 2020-9-9 23:33
本帖最後由 bobopig 於 2020-9-10 01:48 編輯
唔值
由於向下兼容
行過街邊有二三四手舊世代經典遊遊戲可能幾十蚊或朋友借俾你都冇你份
去 market 俾錢買過都唔值。
效能又奄左
唯一係俾 d 輕 user 唔追舊遊戲
買係屋企間唔中開黎玩。買 pass 有乜免費就下載
但輕度會唔會俾錢買 pass ?
外國人心態唔知
始終名國唔同香港日本台灣落街搭幾分鐘車就買到遊戲或一堆值崩遊戲或二手巿場
另一個功能係托起部全能版係值得買
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: 小鳥爆開了 時間: 2020-9-10 00:13
香港價錢已出
XSX HK$3,880
XSS HK$2,280
差HK$1,600 自己諗 要講都講曬了
作者: bobopig 時間: 2020-9-10 01:49
爭 1600. 真係唔值.
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2216932&k=ee2ee1d6fa23715683c385180aa5e927&t=1782266081&sid=57XlXhCODs

作者: wcchktm 時間: 2020-9-10 07:22
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 餓狼 時間: 2020-9-10 08:55
部平機就擺明俾d玩到就OK嘅user
你標1440 咁好多人都會預想“即係1080p 冇問題”
PS果邊唔知會點...
作者: OLFA 時間: 2020-9-10 09:40
PlayStation Network’s (PSN) 於2019年12月度的當月活躍用戶人數已達1億3百萬,截至2019年12月31日,PlayStation 4 (PS4)主機的全球累積銷量已突破1億6百萬台,而PS4遊戲軟件於零售商店及PlayStation Store (PS Store)的累積銷量亦已突破11億5千萬套。
年初有段咁既報導
主機: 106 000 000
PSN: 103 000 000
唔通xbox想呢個位開始食入去, 照睇唔少人唔買PSN/金會員斷線自己玩
咁的確都唔少單人遊戲好出色既, 不過都要同時接受純數位版, 咁先成立
唔係講笑, 有o靚仔同我講過玩Dark Soul爆10次機唔好玩wo, 原來佢無上網玩
而且都買左隻game, 仲成日話數位版方便
作者: totalz 時間: 2020-9-10 10:24
already very hard to find 2nd hand disc for X1
作者: totalz 時間: 2020-9-10 10:27
XSS 對比XSX
1. cut 4K碟機
2. GPU效能廢67% (12.15T>4T)
3. SSD都cut一半 (1TB>512GB)
如果X真係網上流 ...
小鳥爆開了 發表於 2020-9-9 15:55
X2
expecting xss's price is 66% off xsx

作者: jacktsui 時間: 2020-9-10 11:16
本帖最後由 jacktsui 於 2020-9-10 11:18 編輯
大把玩家只睇價錢買機, 講真今次M$ marketing 贏晒 , 如果 software 唔係差太多, hardware 無大伏既話,頭兩年應該無得輸
我當ps5 $499 , 閹碟機版 $399 (我估隨時 $549 , $449
作者: 神谷 時間: 2020-9-10 12:02
香港微軟FB講左,香港行貨11月10日同步發售
via HKEPC Reader for Android
作者: goshigoo 時間: 2020-9-10 12:47
$299 同 $499差好遠喎
同埋佢有RT/etc.畫面會靚過舊機
new CPU + SSD load game超快
"一隻games行1440P唔會好玩過同一隻game係舊機1080P玩 無限倍" => 你講乜呀?
新game最後只會支援新console; 舊機唔會有得玩, 咁新機又真係好過舊機冇限倍
作者: goshigoo 時間: 2020-9-10 12:50
我自已就1080p已經夠; 最緊要有得打同夠fps
S最高去到120fps; 夠晒啦
作者: bobopig 時間: 2020-9-10 13:12
ms 野多數全球
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: bobopig 時間: 2020-9-10 13:18
我都傻
就算買電視要高級 1080 都唔會要入門4k.
睇片睇電視打機
有幾多片源係 4k 同2k
720片就大把
高質1080i 同 1080p 已經我隻眼分唔到
8k 分都有,咪風景。有幾多8k片源
要高級 x 鎖死玩1080 仲順
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3.1)
作者: akitohk 時間: 2020-9-10 13:28
市場上無左高汁1080p 電視好多年
要時光機倒流10年前買Pioneer Kuro Plasma 就高汁1080p
作者: jacktsui 時間: 2020-9-10 15:53
本帖最後由 jacktsui 於 2020-9-11 10:59 編輯
始終都要眼見為實...
如果frame rate又唔算太差既話就得, 廿零吋電視仔唔會覺1080P 差好遠
一年只玩幾隻GAME既話, 299同499係好大分別
作者: 小鳥爆開了 時間: 2020-9-10 16:33
$299 同 $499差好遠喎
同埋佢有RT/etc.畫面會靚過舊機
new CPU + SSD load game超快
"一隻games行1440P唔會好玩過同一隻game係舊機1080P玩 無限倍" => 你講乜呀?
新game最後只會支援新console; 舊機唔會有得玩, 咁新機又真係好過舊機冇限倍
goshigoo 發表於 2020-9-10 12:47
佢自己都話頭兩年自家game都會有XB1份
淨係玩到就得既玩家 唔換機重著數 遲買重多優惠
唔洗換機連$299都唔洗畀 $299對比$0咪無限倍囉
好多人以為佢只係無碟 唔知到重有好多野閹左 咁咪覺得299抵
當然唔排除有啲人屋企無位放咁大部機既...
作者: akitohk 時間: 2020-9-10 17:12
回覆 36# 小鳥爆開了
7月個自家games showcase 已經至少有7隻無包括舊機
事後Phill Spencer 先講都係交返個波俾旗下各studio 自行決定
作者: jacktsui 時間: 2020-9-10 18:36
我諗得啲大廠肯落本整埋xb1版
M$又未必想啲大作比舊機玩到, 結果
via HKEPC Reader for Android
作者: riceball2005 時間: 2020-9-10 21:40
舊機CPU太廢, M$一開始有心都冇用, 開發者做唔到
作者: goshigoo 時間: 2020-9-11 10:02
邊有得咁計架; 你唔打機永遠都好冇限倍?
基本上唔買既話; 好快已經打唔到某部份新game
就算打到都冇ray tracing / etc.
就算係舊game
- 新機frame rate 都高啲 (up to 120fps)
- 又有quick resume
- series s load game都快幾倍:
https://www.youtube.com/watch?v=eOmFEHF-w7c
其實好多人一年只打幾只game; FHD已經好夠
如果日日都打機, 當然應該買series X la
作者: kcthomlau 時間: 2020-9-11 10:21
xbox好進取
隻exomecha好吸引
concole價錢又合理
作者: bobopig 時間: 2020-9-11 13:43
搞笑. 微軟話 S 容量細, 可以外置插咭. 會出外置記憶.
如果我買 S 再買外置記憶加大, 又俾多舊錢.
點解唔買 X ?
S + 記憶兩舊錢, 即係同 X 拉近. 但冇左光碟同效能........價錢距離小左.......咁不如一開波買 X.
作者: 小鳥爆開了 時間: 2020-9-11 20:52
呢啲友成日彈出彈入
作者: 小鳥爆開了 時間: 2020-9-11 21:02
點解無得計先
咁你點計 "一隻game行4K係唔會好玩過同一隻game @ 1440p一倍!"
我用價錢 用規格比較就無得計 你用感覺好玩程度就有得計?
重申下先:
鍾意邊部就買邊部 無話買邊部唔岩 岩自己需要就得
我只係用價錢 用規格黎睇 我覺得S唔夠平 特別係SSD得512GB
學上面ching話齋 買完S又加SSD/HDD 同X既價錢距離少左 咁不如一開波買X
作者: Xingson 時間: 2020-9-12 02:32
X 499幫罪大封左PS5嘅上限價
S 299甚至可以打埋Switch果忽市場
唯一問題係遊戲最佳化搞成點
斷估Indie同二三線廠肯定大多以S做標準去開發
即係X嘅上位機能大多數情況係冇用
唔太硬真係好需要認真處理呢個問題
作者: michael123 時間: 2020-9-12 11:51
本帖最後由 michael123 於 2020-9-12 12:03 編輯
你呢個諗法以前成立既
但遊戲機X86化後,呢個諗法唔成立
即係以呢代機機能相差最遠既Xbox one s同Xbox one x開同一隻game你未知個分別囉
只要唔係去到switch個種上兩個世代既機能,你當佢RTX1060TI VS RTX2080開同一隻game個分別咁上下
作者: jacktsui 時間: 2020-9-12 16:27
本帖最後由 jacktsui 於 2020-9-12 16:30 編輯
呢個世代已經唔係玩唔玩到既分別,只係啲effect, frame rate,解像度分別
Switch都大把移植作品啦, 係核突啲咁姐
Btw, m$ 的確幫左罪大定價,無碟機版一定貴過xboxs
如果碟機版都貴過xbox就好大鑊,所以罪大點蝕都好,個價要同佢平頭。
via HKEPC Reader for Android
作者: OLFA 時間: 2020-9-12 20:07
最起碼都平手.....
我諗Sony一定希望繼續PS4 vs xbox1呢種局面既
無理由起跑果下就要後追......
我見D meme話PS5開售USD498
作者: goshigoo 時間: 2020-9-12 20:52
我諗點都會去到某個resolution / effect 會滿足到大部份人
e.g. breath of the wild / animal crossing 呢啲game 係switch都夠晒
如果你話玩FF7 remake / GOW / Gears => 我覺得1080p @ 60 or 120p + RT已經夠
等如而家睇Analog/CRT vs FHD vs 4K vs 8K電視
Analog/CRT 當然唔得, 但點都有人覺得可以(好過冇得玩; 十機年前同analog電視既人都唔會話隻game因為係電視而唔好玩...)
FHD => 好多人已經收貨
4K => 我諗有啲人都追求4K
8K => 有啲人都覺得8K唔雖要, 佢地會話4K就夠 (其實同FHD vs 4K, FHD夠晒既原理係一樣)
作者: pc5 時間: 2020-9-12 22:08
身為電腦玩家吸引力真係唔大, 對佢個新手制大興趣d
作者: Xingson 時間: 2020-9-12 22:45
PS4時早過X1兼平過X1仲强過X1
X1初時唔太硬堅持連Kinect一套咁賣
强制玩家玩單人遊戲都要連上網同用Kinect
正式出之前甚至話二手碟都要用lock禁
相反PS4就乜都唔强制又大力幫indie開發PS4版...
其實一切都只係說明勝者係會變得PK
所以我一路話想罪大今次要輸舖勁先得
作者: Xingson 時間: 2020-9-12 22:59
我諗點都會去到某個resolution / effect 會滿足到大部份人
e.g. breath of the wild / animal crossing ...
goshigoo 發表於 2020-9-12 20:52
好多人都覺得任記遊戲大家係用另一套標準睇
所以用任記出品討論唔到亦冇意思
我反而認為而家D類AAA級或更大預算嘅遊戲
都越嚟越追求近乎冇意義嘅真實度
例如同一般人講light tracing有幾勁幾複雜
我個人覺得已經有D冇突破要搵野嚟扮
當然我唔反對新一代機係真係做到更多野
呢度嘅ching非玄人亦唔會對電腦冇知識
對呢D特效至少有一定認識度
但有幾多普通消費者睇得出呢D分別係大疑問
個人亦對呢種對硬體性能嘅無限渴求嗤之以鼻
作者: fatdog 時間: 2020-9-12 23:12
遊戲性 > 畫面
作者: jacktsui 時間: 2020-9-12 23:44
本帖最後由 jacktsui 於 2020-9-12 23:57 編輯
完全同意, 啲所謂宇宙級世紀大作, XXX第8集 , 用最新技術,靚到癡線!!!
但去到第8集, 仲有咩創意可言?
而家好多GAME都唔係用科技去表達創意, 而係SHOW OFF
老任係玩自己一個山頭, 但無可否認佢耐唔耐出到隻有創意既GAME, 例如splatoon
作者: goshigoo 時間: 2020-9-12 23:44
完全認同
作者: Xingson 時間: 2020-9-13 00:47
本帖最後由 Xingson 於 2020-9-13 00:49 編輯
創意嘅嘢主要交由indie去試架喇
而家D一線遊戲動不動預算都以億億聲美金計
邊有能耐去冒險搞咁多創新嘢
我只係詬病佢地成日造埋D over spec嘢去扮勁啫
十足十當年Origin
成日造D要未來硬體先行得順嘅遊戲咁
但當時硬體發展高速進步緊都仲情有可原
而家玩呢套就只係多餘
至於任記問題其實冇咁簡單
佢地都外判唔少招牌作嘅開發工作俾其他大廠
自家開發嘅作品雖然睇唔出但部份預算都達AAA級
所以點解軟硬體都大賣但賺嘅都仲未算好多
明明各方面計都係遊戲業嘅Apple
收入同市值就差天共地
作者: Lando 時間: 2020-9-13 08:01
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: OLFA 時間: 2020-9-13 08:53
諗下糖豆人都咁多人寫外掛
作者: Dalacin 時間: 2020-9-13 09:17
其實微軟只要同STEAM合作,令到STEAM可以係XBOX運行,相信可大幅收窄同PS市佔差距.
作者: jacktsui 時間: 2020-9-13 10:28
如果M$容許同質化, 咪即係打返自己XBOX

未去到窮途末路唔會咁做
作者: Dalacin 時間: 2020-9-13 11:36
微軟已經將手中王牌遊戲上哂steam, 像halo 同gear of war系列。
作者: riceball2005 時間: 2020-9-13 13:54
網上有人話新嘅 s series 玩當代4k遊戲會差過xbox x 因為唔夠 RAM
via HKEPC IR Pro 3.6.1 - Android(3.3. ...
Lando 發表於 2020-9-13 08:01
XSS都出唔到原生4K...班Sony打手拎部本身就預最高1440p嘅機嚟話出唔到4K所以差過X1X你都信。。。
作者: ncyaa 時間: 2020-9-13 14:28
部X嘅形狀同尺寸,無論橫放直放都好難擺。香港地方細,要大執個電視櫃先可以安置佢。
作者: bbqiller 時間: 2020-9-13 20:13
我咁多年都係Xbox支持者,第一代到而家買過5部,但係始終有一樣野不滿意,就係我鐘意打PES,但始終無得好似電腦同PS4咁改番啱球衣~~
via HKEPC Reader for Android
作者: hoho1986 時間: 2020-9-14 09:28
其實依個係K社無比錢關係多D。PES今年直頭係Content Update,連開發都停左。
日本好多廠都轉晒本小利大的手遊。


