作者: 大和雅也 時間: 2017-11-8 16:41 標題: 一屈又拉拉手制先去飄移境界|遲來的Thrustmaster T300RS GT開箱
本帖最後由 大和雅也 於 2017-12-24 01:10 編輯
首先係呢到要感謝
勁爆小朋友師兄同埋enzyme師兄
-------------------------------
係軚盤尺寸上面既幫助
無佢兩位我都唔會安心買呢隻軚盤
-------------------------------
其實呢件事反反覆覆G29定T300
呢個問題煩左我幾日
-------------------------------
因為我張枱既關系,G29就肯定夾到
但係始終接受唔到齒輪聲太大
-------------------------------
T300性能上一定比G29優勝
日後又方便MOD,換軚之類
但係個固定方法就令我好困惑
-------------------------------
詳細可以睇番個POST
老土都要講多句感謝勁爆小朋友師兄同埋enzyme師兄

真係連個天都唔鍾意我
落好大雨.....記得買之前認清代理貼紙
同埋十日之內網上登記保養

原裝封箱膠紙,可以確定無人搞過

正!!!12吋軚盤
G29只有10吋半

呢個古靈精怪既插頭係直接插入個BASE座

呢條野上完之後記得個方向唔好對住自己
唔係既話(((男人最痛

之後就到BASE座部份,左邊個個就係固定枱面個隻夾

個座唔係講笑
又重又大,有番咁上下份量

GT係3腳踏版本/RS版本只有油門同埋煞車
玩住先啦,如果唔夠先換隻T3PA-PRO腳踏

其實都唔係話咁差既
呢隻同T3PA差唔多

呢隻就係單買既T3PA

6塊防滑膠係底部,因為隻腳踏夠重,基本上都唔會點郁

腳踏都要走線

隻腳踏係用水晶頭既

原裝附送左一個阻力器
自己鍾意裝係油門/煞車/離合都可以

上阻力器既螺絲同埋一把超幼既唔知幾角匙

就係呢個固定方法煩左我幾日
好彩最終都完美夾到唔會鬆

→軟件部份←
上番官網搵番隻型號就得
個驅動本身已經包埋固件功能

可以係呢到睇到轉到幾多度
固件版本,呢隻係可以轉到1080度
-------------------------------
至於下面個堆數字係比你測試
禁下個軚上面D制WORK唔WORK

呢到就可以測試不同回饋效果

最後就係你係想跟GAME設定
定還是係跟隻軚盤設定
力回饋力度之類都係呢到SET

總結 : 對上個隻就係用G27
所以當一插著電用呢隻之後
-------------------------------
就發覺左同呢到D師兄所講
係完全兩回事,皮帶係轉得又順又靜
力回饋我而家暫時玩歐卡2真係70%都夠晒
-------------------------------
暫時未有過熱同埋噪音出現
其實更新左V25固件之後
佢已經係可以有個功能長期打開入面把散熱風扇
-------------------------------
頭先用耳仔貼埋去聽把風扇都唔算話好嘈
如果硬係要搵缺點既話,我覺得個軟件可以做得再全面D
可以學到LOGITECH咁就完美
姐係類似唔同賽車GAME可以記錄低唔同既設定檔
-------------------------------
So for now用落上都無乜大問題
到時玩厭左呢隻軚盤面又可以配個隻
真係岩晒鍾意DIY既我
終於支棍回落番正常價錢
都係同個軚盤一樣,記得十日之內網上登記保養

都係個D,話比你聽有咩賣點
其實佢個USB含意唔單止係FOR PC咁簡單(後面解釋)

原裝封箱膠紙

盒全部都係盒

一堆配件

呢次隻夾唔洗量SIZE了,呢個厚度我相信無咩檯面夾唔到

DIN 插頭有防呆設計,唔怕會插錯

插入成功

扭緊埋螺絲就OK

本來我以為係用直駁個底座個條線就用得
點知唔得搞左一大輪
最後尾都係要用番呢條USB線插入部電腦到先認到支棍

個棍頭都係一樣,就咁扭入去就OK

搞掂,本來諗住會好長
點知都唔算話太長,唔錯

換呢塊野就可以變身為+/-波
睇自己隻GAME需求而換吧

→軟件部份←
的確係用USB條線插入先認到
所以我諗就咁插入去底座個條線應該暫時係For console用
唔排除佢之後固件個part會唔會更新呢個問題

好啦!!真係一波未平一波又起
操作測試上都無問題,但係我入歐卡都係認唔到支棍

跟住又搞一大輪
結論就係原來支棍都要裝驅動同埋更新固件
然後再入歐卡之後問題就解決晒,爽玩大貨車

作者: 大和雅也 時間: 2017-11-8 16:53
T300係咁樣去固定

呢張係我張枱

因為張枱佢下面係有個鐵架去固定

作者: =鋼= 時間: 2017-11-10 12:36
我見外國人用T300玩ET2好正
我自己就以前用DFGT...係衰在無波棍
依家用G29但未買返支棍
返正題...如果真係T300同G29 2選1...口袋夠深一定係揀T300唔洗諗
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-10 22:15
回覆 3# =鋼=
但係師兄要諗一樣野波
T300會好熱 靠佢本身部機入面個風扇仔無咩幫助
我呢兩日做左好多資料搜集
普遍都係搵G29同T300既分別
論性能當然T300係無得輸
但係壞既比率真係T300高好多....
所以佢TGT先要改良散熱系統
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-10 22:18
回覆 3# =鋼=
G29 兩年保 你玩到謝賣番出去仲有市場
師兄你諗下2009年出既G27
而家二手價錢都仲賣到成千蚊就知
相反T300得一年保,有問題既話
代理個邊都唔知係整定寄番去德國搞
所以結論就係如果要追求手感=T300
唔想煩既話又齊基本野就=G29
我最後打算G29+TH8A
作者: =鋼= 時間: 2017-11-11 08:36
回覆 5# 大和雅也
我隻G29係英國AMAZON買架
所以點都無保...只係我仲未買波棍...
作者: enzyme 時間: 2017-11-11 17:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 22:08
回覆 7# enzyme
唔係改線
只不過係兩個分開用
TH8A 可以插USB
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 22:09
回覆 6# =鋼=
平好多咩師兄???
香港都有得買
作者: =鋼= 時間: 2017-11-11 22:16
回覆 7# enzyme
我都係今日先發現TH8A可以獨立USB插電腦
作者: =鋼= 時間: 2017-11-11 22:17
回覆 9# 大和雅也
早排千二連運費送到香港...係差在無波棍
作者: enzyme 時間: 2017-11-11 22:49
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 22:49
回覆 11# =鋼=
嘩 平到嘔 千2蚊
師兄學我咁啦
配支TH8A 正晒
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 22:52
回覆 12# enzyme
無LU師兄
G27話晒都係2009年既產物
同埋我而家就係要入一隻軚盤
不過師兄話時話而家你用緊邊隻??
其實真係好想買T300,不過奈何唔耐用.....
作者: enzyme 時間: 2017-11-11 23:05
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:09
回覆 15# enzyme
但係師兄用左幾耐???
因為去外國個邊搵到好多壞摩打CASE
作者: enzyme 時間: 2017-11-11 23:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:17
回覆 17# enzyme
不過慘就慘在而家T300都要食炒價....
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:18
回覆 17# enzyme
其實師兄最主要既原因係我張檯唔知夾唔夾到
師兄介唔介意幫我量一量D尺寸???
其實我做左幾日對比,因為T300個夾法唔同G29
作者: enzyme 時間: 2017-11-11 23:20
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:22
回覆 20# enzyme
http://www.ikea.com/hk/zh/catalog/products/S39006341/#/S49006345
師兄呢張係我張檯
可唔可以幫幫忙睇下我夾唔夾到???
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-11-11 23:43
回覆 21# 大和雅也
個夾夾住檯底果兩粒野直徑 40mm, 粒野中心到檯邊 100mm
只要你張檯條橫鐵離檯邊 80mm就得
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:43
回覆 20# enzyme
師兄因為我想知道呢個野
由個T300螺絲位去到夾個到大概係幾長左右

作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:49
回覆 22# 勁爆小朋友
太感激啦師兄
師兄如果咁樣夠唔夠??

作者: enzyme 時間: 2017-11-11 23:54
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-11-11 23:57
回覆 24# 大和雅也
應該夠, 夾住條鐵底就得
多口講句, 你玩 Euro Truck 2 應該係 PC
T300RS GT 同 G29 都可以
但我都係見好多人 post T300RS GT 有問題好快壞, 所以當時決定買高一級但舊一代既 T500RS
貪佢無咁多問題, 暫時滿意使用中
T300RS 就算有一年保養都博唔過
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-11 23:58
回覆 25# enzyme
感謝師兄回覆先
我呢一兩日就係煩左好耐呢個問題
可唔可以岩岩好夾住係橫鐵個個位???
如果以我岩岩上面量個張圖
如果係咁既話問題就解決晒
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:01
回覆 26# 勁爆小朋友
真係唔該晒師兄你阿
我呢一兩日就係煩到頭都爆炸
你解決晒我既問題
G29一定夾到,但係基本上就同我以前隻G27差唔多
不過係叫做多左個線性煞車/雙齒輪/同埋多制左
其實我個人真係好想試下T300去玩
因為始終個軚盤大D,仲要係無刷摩打加皮帶
師兄覺得我應該係G29定係T300??
作者: enzyme 時間: 2017-11-12 00:09
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-11-12 00:13
回覆 28# 大和雅也
T300RS 除怕佢易壞外, 本身係正既
哩個級數再上一級或低一級都相距什遠
想買就買啦
G29 應該都唔差, 對得住賣價, 但我估都係 T300RS 正d
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:18
回覆 30# 勁爆小朋友
非常感激師兄
好彩有你比個實際SIZE我
如果唔係我都真係唔知夾唔夾到....
其實仲有一個原因真係貪佢可以換軚盤
唯有玩個陣較低D個FFB,側邊放把風扇幫佢入面做對流
係啦師兄麻煩你想問多一樣野
你買T500個陣個箱係有無塊膠紙???
作者: enzyme 時間: 2017-11-12 00:18
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:18
回覆 29# enzyme
唔該晒你阿師兄
勁爆師兄比左個SIZE我了
我諗我應該都係買T300又轉軚


作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-11-12 00:26
回覆 32# enzyme
T500RS 直運應該 HKD 4,464.11
盒野好大好重
唔明咩膠紙?
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:29
回覆 34# 勁爆小朋友
師兄姐係包裝封箱膠紙(防止其他人打開)
定還是係可以直接開到箱???
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:30
回覆 32# enzyme
T500我有諗過
不過我比較鍾意個撥片係跟住個軚盤轉
不過我頭先聽師兄講都玩左幾個月無問題
有番少少信心
但係師兄開幾多% FFB??
作者: 勁爆小朋友 時間: 2017-11-12 00:32
回覆 35# 大和雅也
無封箱膠紙或封條, 但我買番黎除個彩盒外另有一個啡色 thrustmaster 既外盒, 果個外盒係有封箱膠紙"工"字形封住
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:35
回覆 37# 勁爆小朋友
明白師兄
你個個應該係原廠PACK既箱
師兄係買歐版可??
因為我印象中記得TGT係有封箱膠紙(唔係啡色外盒)
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 00:43
回覆 37# 勁爆小朋友
之前未有師兄話比我聽清楚既尺寸個陣
驚買左又夾唔到,唉本來諗住把心一橫買G29+TH8A
點知連G29都無貨,咁而家既然可以夾到
咁就真係搏一搏買T300+TH8A
最多個FFB唔開太高,師兄而家個固定係V27??
作者: kenken33 時間: 2017-11-12 02:23
本帖最後由 kenken33 於 2017-11-12 13:41 編輯
用緊T150 PRO玩GTS,除左外觀膠感重外其他各方面都唔錯
作者: kenken33 時間: 2017-11-12 02:27
所以話羅技好野,G27改些少野然後改名做G29又可以賣多幾年
作者: enzyme 時間: 2017-11-12 10:14
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: enzyme 時間: 2017-11-12 10:27
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 11:28
回覆 40# kenken33
識玩阿師兄150
不過可惜150膠感重之外
仲有係行混合動力系統
而且仲要自己配隻腳踏
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 11:31
本帖最後由 大和雅也 於 2017-11-12 11:43 編輯
回覆 41# kenken33
其實如果唔係我用過g27
我諗我而經諗都唔洗諗就買左g29
不過我知道g29轉灣仲係卡卡聲
真係無晒feel去買
始終都係行齒輪,都好難對比
所以g29係外國論壇個邊都係同t150去vs
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 11:31
回覆 42# enzyme
唉 一隻game炒貴晒個價
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 11:41
回覆 43# enzyme
師兄我都係見外國個邊話開70%左右都夠
一泥又唔會話過熱
同埋t500都係其實同g27差唔多時間出
所以個心態都比較想有新買新
如無意外既話星期二放假出去買
到時出番個簡單開箱先
by the way師兄無買多隻軚盤玩咩
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 11:44
回覆 43# enzyme
不過都見過有D case話要開到100%
師兄話75%都搶曬軚既情況
100%真係大力金鋼手


作者: enzyme 時間: 2017-11-12 12:07
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kenken33 時間: 2017-11-12 13:40
150 PRO 已經係配T3PA腳踏 (同T300有極力子果隻同型號) 軑方面就一定同T300冇得比,始终一分錢一分貨
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 13:57
回覆 49# enzyme
師兄其實我都煩緊呢樣野
因為張枱岩岩換無耐
因為我琴日實際量過係9cm左右
如果大力上緊都應該夾到???
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 13:57
回覆 50# kenken33
不過而家就算150 150pro都要食炒價
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 14:22
回覆 49# enzyme
因為聽勁爆師兄講
只要離枱邊8cm就可以夾到
咁我而家有9cm應該無問題???
作者: =鋼= 時間: 2017-11-12 14:54
回覆 13# 大和雅也
我以前玩DFGT都諗緊波棍問題
依家換咗G29...DFGT就比咗個無軚盤既朋友玩...
好彩未買G29個波棍...TH8A正好多...7速仲可以轉做HAND BRAKE玩
作者: enzyme 時間: 2017-11-12 15:31
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 15:42
回覆 55# enzyme
感謝師兄示範
所以姐係只可以夾到3cm左右
就係因為師兄勾番起我想買t300

我而家就係諗住夾橫鐵
唔理啦師兄搏一搏去馬
3cm應該都夾得實
因為個橫鐵都夠硬
作者: =鋼= 時間: 2017-11-12 17:35
回覆 56# 大和雅也
有得揀當然買T300啦....
口袋可以再深就玩FANATEC CLUBSPORT
作者: cf2468 時間: 2017-11-12 19:35
T300RS 係咪最好買GT版? 同普通版既分別係咪多個極力子? GT版同普通版個價差幾多左右?
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-12 21:47
回覆 57# =鋼=
師兄你真係阿....我連隻T300都未到手
你仲同我講FANATEC
作者: =鋼= 時間: 2017-11-12 22:31
回覆 59# 大和雅也
一步到位
講笑...我已經諗住改隻G29...最衰係G29多制阻住晒....
作者: K_C_ 時間: 2017-11-13 14:10
我見ching你話有諗過換軚盤.....T500換隻軚之後,撥片就會跟住轉啦~
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-13 15:59
回覆 61# K_C_
其實有諗過既師兄,的確係可以換軚盤
但係無理由有新唔買新
話晒T500都出左咁耐....
TGT就真係唔捨得,買住隻T300玩住先
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-13 16:03
回覆 55# enzyme
唔該晒阿師兄,岩岩冒著大雨衝出去入手
有代理保用貼紙,有原裝膠紙封箱

作者: K_C_ 時間: 2017-11-13 16:21
T500用家等緊T-GT servo base~~~
作者: enzyme 時間: 2017-11-13 17:03
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-13 17:08
回覆 65# enzyme
好彩有你幫手炸師兄
我陣間出番個簡單報告
BY THE WAY個橫鐵FIT到爆
完美夾到
作者: 戰地風雲 時間: 2017-11-13 20:45
恭喜曬師兄終於決定到邊隻
不過玩歐卡唔好頭搖又尾擺飄移境界
陣間維修要用好多錢 哈哈哈
via HKEPC Reader for Android
作者: cf2468 時間: 2017-11-13 20:59
而家入手買幾錢?
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-13 21:03
回覆 68# cf2468
4千UP師兄....
而家出面周圍都係炒價
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-13 21:04
回覆 67# 戰地風雲
好耐無用過軚盤玩啦師兄
歐卡2我要等埋支波棍先可以爽玩
而家玩住其他用撥片轉波既賽車GAME先
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-11-13 21:22
t300rs gt racing wheel 係仿皮 或是 真皮?
睇HKPrice, 2000fun店舖等會只係$3600, 但真係去到時係抄價?
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-13 21:37
回覆 71# hpdeskjet3325
t300係膠 不過手感幾好 算幾滑
Price個d有價未必有貨
所以如果要買打個電話去個間舖問下先
作者: cf2468 時間: 2017-11-13 23:14
回覆 69# 大和雅也
都係等跌價先入手
作者: cf2468 時間: 2017-11-14 13:27
price.Com 好多都寫3590,其實是假的嗎?
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-14 14:47
回覆 74# cf2468
個D報價多數係有價無貨的師兄
所以睇下個價錢參考下就可以
因為好多時侯商戶報個個係建議零售價
作者: =鋼= 時間: 2017-11-14 22:49
大和師兄知唔知TH8A呢排做緊咩價錢呀??
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-14 23:14
回覆 76# =鋼=
街價應該賣左$1499好耐
不過而家出面周圍都無貨
官方建議售價就係$130 EURO
姐係1200蚊HKD左右
作者: =鋼= 時間: 2017-11-15 08:15
回覆 77# 大和雅也
又係炒價

作者: 大和雅也 時間: 2017-11-15 15:50
回覆 78# =鋼=
都無計鋼兄
一隻GAME推高晒D野個價格
作者: Cooler大師 時間: 2017-11-16 13:58
回覆 1# 大和雅也
又放毒 不過恭喜師兄買到心頭好
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-16 23:43
回覆 80# Cooler大師
之前我都係為左The crew去買G27
可惜唔係話想象中咁好玩
今次係為左ETS2去買
差好遠(例如打燈轉灣,死火燈,泊車入位)
真係好真實下,難怪出左咁耐都仲咁多人玩
我頭先仲發現左可以多人連線一齊玩
我諗呢隻都有排我玩

作者: =鋼= 時間: 2017-11-17 09:26
回覆 81# 大和雅也
以前未出官方連線已經玩緊
之後出咗一個連線MOD同幾個朋友一齊玩...
呢排少玩咗好多....
以前用DFGT就有好多制撳都好方便....
G29差支棍未有得玩住

但有埋極力子就好玩好多...可以拖波無咁快悶
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-19 01:08
回覆 82# =鋼=
正阿師兄 MP真係幾過引
不過師兄知唔知係Server開咪係咩制??
我而家都係未有棍
用住自動波玩住先
咁師兄而家仲有無玩???
作者: =鋼= 時間: 2017-11-20 09:31
回覆 83# 大和雅也
我呢排無玩啦...
SERVER開咪真係唔知喎...上網見有一大班人玩自己傾...
唔知係咪用SKYPE或者其他方法
我想等埋支棍先開始玩返
作者: bighead 時間: 2017-11-20 11:55
路過
上年Black Friday/年尾分別入手:
VG T300 Ferrari Alcantara Edition: US$299.99+60(美森)
TH8A: GBP 79.16+22.87(英森)
玩ETS2 / assetto corsa
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-11-20 15:06
路過
上年Black Friday/年尾分別入手:
VG T300 Ferrari Alcantara Edition: US$299.99+60(美森)
TH8A: ...
bighead 發表於 2017-11-20 11:55
美水要加減电压牛喎
作者: bighead 時間: 2017-11-20 15:56
回覆 86# hpdeskjet3325
2舊水人仔
傳說果條乞人憎4pin電線define左輸入voltage, 唔用transformer可以搵條220v版電線就OK (但我搵唔到)
作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-11-20 16:25
回覆 hpdeskjet3325
2舊水人仔
傳說果條乞人憎4pin電線define左輸入voltage, 唔用transformer可以 ...
bighead 發表於 2017-11-20 15:56
那set内置牛,唔覺有得散賣。
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 16:46
回覆 84# =鋼=
不過班人成日爆咪都叫人咪阻止條路 哈哈
跟住又開始唱歌.......我估計應該係用TS3
玩啦玩啦師兄,渣住架大卡車真係男人既浪漫
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 16:48
回覆 85# bighead
正啦師兄 而家其實真係無計
比隻GTS炒貴晒D價錢......
不過師兄話時話Alcantara料,手感係咪真係好正???
因為呢隻料好似真係有用係跑車上面...
神力科莎 歐卡2都係經典到今時今日都仲有好多人玩既GAME
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 17:02
回覆 88# hpdeskjet3325
師兄又真係講得岩
佢個SET係内置牛,如果要整相信係要拆開先換到
不過其實分左咁多個版,我諗都係想D買家唔好買水貨
作者: bighead 時間: 2017-11-21 17:09
回覆 90# 大和雅也
其他版本冇揸過, 但手感完爆歷代Logitech (我用過G25, momo)
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 17:12
回覆 92# bighead
其實師兄我買個日落場摸過下隻G29
手感玩具FEEL....仲要係用D形盤
成個感覺係好的骰.......
而且個卡卡聲仲係同我以前隻G27一模一樣.....
所以真係新瓶裝舊酒...所以真係貴少少都買Thrustmaster
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 17:15
回覆 92# bighead
而且可以換盤面呢個設定真係好正....
仲可以加唔同野,棍 金屬腳踏
會比較多元化,目前想買埋支TH8A
跟手再配多個真皮盤面
師兄我驚我陣間買盤面買上引


作者: hpdeskjet3325 時間: 2017-11-21 17:46
呢隻正嘢, 成33cm 1:1
Rally Wheel Add-On Sparco® R383 Mod
係驚軚寬減軽咗backforce on t300 base
http://www.thrustmaster.com/en_U ... add-sparco-r383-mod
作者: =鋼= 時間: 2017-11-21 18:01
回覆 89# 大和雅也
ETS2我真係好初代玩家啦
MP啲bug多到痴線已經玩緊
沉車,撞飛天100%damage全部試過
但係咁多玩家一齊玩真係好開心
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 18:41
回覆 95# hpdeskjet3325
師兄呢隻好似係最新出
好似要成差唔多兩千蚊
不過我無諗住買呢隻個理由係因為
佢盤面按鍵唔夠多,我玩歐卡唔夠洗


作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 18:43
回覆 96# =鋼=
其實呢隻GAME最特別既地方係無特別....
但係唔知點解每晚放工番屋企,唔走番兩轉貨唔安落


可能我岩岩玩MP,暫時就未算話有好多BUG
不過成日比D惡意車隊撞反我
送個貨姐,佢地渣到舞龍咁
作者: bighead 時間: 2017-11-21 21:08
買Thrustmaster定律1: 雙腳踏係垃圾,clutch is a must
定律2: 冇可能唔買埋TH8A
作者: 大和雅也 時間: 2017-11-21 21:12
回覆 99# bighead
師兄講得無錯 所以我先入GT版
TH8A都炒阿...所以等番正常價錢先入手
最後呢個月買左太多野,比人罵死



