作者: asimo 時間: 2017-9-20 09:32 標題: 佢d收藏量好誇張
發覺世嘉真係好多fans
我自己都係

https://www.youtube.com/watch?v=7sjjGblGtiU
作者: us54gzl 時間: 2017-9-20 09:43
咁呢2個袋好啱你FANS
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012553&k=6dc626f5d7ba6a332da4913161d93c14&t=1782151703&sid=Q2itOIhGWO

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2012554&k=7e367a57ed9a8e8f5d094e80386ac5b3&t=1782151703&sid=Q2itOIhGWO

作者: charcsc2000 時間: 2017-9-20 17:48
根本就係museum.....
作者: dieago 時間: 2017-9-20 18:55
好多包裝都無拆。花一世人時間做一件事。
作者: markco 時間: 2017-9-22 10:55
好跨張,一世都玩唔晒
作者: polarhei 時間: 2017-9-22 17:01
回覆 4# dieago
呢啲人有時候真係可憐. 不過,從片段中, 主要介紹收啲人唔要既野, 收下收下就搞到噉大.
作者: b398294l 時間: 2017-9-23 16:05
好厲害 咁多
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - iPhone
作者: polarhei 時間: 2017-9-23 16:43
回覆 7# b398294l
好多時係意外.
首先, 好多人問, 有錢嗎? 東主講佢自己有錢(有權), 好少買首水, 主要做系統翻新. 正如製造高鐵既人, 好少甚至唔會用自己製造既高鐵.
作者: asimo 時間: 2017-9-23 19:15
這間比較貼地
有個空間玩樂真係開心
https://www.youtube.com/watch?v=mYyvT-wkIRM
作者: us54gzl 時間: 2017-9-23 19:22
講起收藏佢都唔少
https://www.youtube.com/user/JamesNintendoNerd
作者: _INDEX 時間: 2017-9-23 20:18
冇錢只能睇下
via HKEPC Reader for Android
作者: Dcmen 時間: 2017-9-24 13:23
Towns同埋X68K睇到流晒口水
作者: asimo 時間: 2017-9-26 09:05
本帖最後由 asimo 於 2017-9-26 09:15 編輯
He also collects Arcade
https://www.youtube.com/watch?v=68hu_XNtz6g
太強了
https://youtu.be/Y5ceQ3s3SNM?t=162
作者: fung_peace 時間: 2017-9-26 17:24
連日版都有收藏
(佢應該識日文?)
不過呢個年代,
一個小盒子收集左(除左PS2年代果類)
作者: terry_beginner 時間: 2017-9-26 20:48
無意中 click 入這個 post,再 睇下那些 youtube,收藏量好驚人! 收藏者講解朗朗上口,而且好開心!
作為一個中意打機嘅人,睇到雙眼發光
作者: netmen 時間: 2017-9-30 23:32
點解一定係外國人先多呢D.......想起就灰
作者: lamhoifung2017 時間: 2017-10-3 08:13
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: polarhei 時間: 2017-10-3 14:26
回覆 15# terry_beginner
事實上, 主要維修街機居多. 另外, 一個鍾意玩既人, 幾乎係啲人送畀佢噉(你知道用左幾多錢買一批貨?)
作者: terry_beginner 時間: 2017-10-4 11:23
你知道用左幾多錢買一批貨? >> 唔知呀,冇睇曬佢嘅影片
作者: polarhei 時間: 2017-10-4 15:58
回覆 19# terry_beginner
但有提到用EBAY, 或由其他人面對面易手買. 該東西可以在大約三拾九分鐘就會留意到. 因為作者講明係有權既 (Asset rich), 但唔會花太多係遊戲上. 如果近拾年遊戲每隻拾伍美金計算, 你明既. 不過, 舊平台唔平架.
作者: terry_beginner 時間: 2017-10-4 23:49
多謝師兄詳細解說~~~
我冇搵過 youtube or google ,唔知道 日本有冇 收藏量咁大的 人物咧,哈哈。畢竟他們是發源地
作者: polarhei 時間: 2017-10-6 12:39
回覆 21# terry_beginner
正確地講, 美國係首先搞, 畢竟係美國首先成功縮細電子線路.
當然啦, 日本收藏貌似唔多, 不過, 如果經營商搞一個, 非常容易. 據知任天堂手段比其他對手多......
作者: 231456 時間: 2017-10-17 19:42
幾多人既夢想
香港那有位放到錦多咩


