作者: ttboy-max 時間: 2017-8-14 23:30 標題: 你地部switch貼玻璃貼還是普通膠貼呀???
今日出機店舖老闆叫我貼普通膠貼不要貼玻璃貼.....因為太厚入dock時會壓住個mon唔好......你地部機係膠貼定玻璃貼架???
作者: ironbluevision 時間: 2017-8-14 23:56
買老任機套送果張
作者: HKF91 時間: 2017-8-15 01:29
玻璃貼 唔覺有乜問題
作者: a886 時間: 2017-8-15 02:40
回覆 1# ttboy-max
我用0.2mm玻璃貼
個老細講係有一部份係事實~
首先初期版本個dock 係存在住dock 會刮花部機個Mon ,因為個mon 係用膠板姐
所以先有貼膠貼/玻璃貼,但係問題就係你唔貼野都刮花部機咁點會有空位貼玻璃貼
所以個老細講左個事實出黎~
但點解我話一部份係事實呢?
因為任天係唔通知既情況已經換左幾款dock 設計令到唔會刮花部機
咁你咪有空位貼玻璃貼
作者: a652311279 時間: 2017-8-15 02:41
淘寶玻璃貼
作者: kentom 時間: 2017-8-15 06:18
淘宝30蚊 hori 0.18mm 薄版玻璃貼,仲淘咗卷10cm寛除塵膠紙,一收到貨就自己搞掂
作者: epc08 時間: 2017-8-15 09:23
個 display 面都喺膠,貼張玻璃貼做乜?
作者: slim0080 時間: 2017-8-15 10:04
玻璃,但無理佢... 反正個價一年就換機...
作者: ttboy-max 時間: 2017-8-15 10:58
一年就換??點解??
作者: epc08 時間: 2017-8-15 11:24
一年就換?
e+唔少人都未買到正價機
作者: slim0080 時間: 2017-8-15 13:02
本帖最後由 slim0080 於 2017-8-15 13:03 編輯
作者: epc08 時間: 2017-8-15 14:18
阿媽原來喺女人
作者: 3kiu 時間: 2017-8-15 14:27
擔心熱到曲好過啦

作者: slim0080 時間: 2017-8-15 14:45
你唔係唔知... 而且部野qc同壽命都唔係咁完美,一年貨仔,hi花mon乜都好,夠期你都要換...

