Board logo

標題: 邊度有得用公價hkd2340買switch? [打印本頁]

作者: HotIcecream    時間: 2017-6-16 23:36     標題: 邊度有得用公價hkd2340買switch?

如題。
作者: sunyan12    時間: 2017-6-17 02:45

邊度重有呢支歌仔唱呀!度度都要食骨,兩game 加配件,
作者: epc08    時間: 2017-6-19 09:05

講得多都睏喇(喺咁幫人賣廣告咩)


作者: ssalem    時間: 2017-6-19 09:08

講得多都睏喇(喺咁幫人賣廣告咩)
epc08 發表於 2017-6-19 09:05

限量20套,一早賣哂啦
作者: epc08    時間: 2017-6-19 09:31

限量20套,一早賣哂啦
ssalem 發表於 2017-6-19 09:08


咁點。。。又要 2340,又唔要食骨,又要隨便行過就大把貨等人嚟買。。。
作者: 餓狼    時間: 2017-6-19 11:59

一街都係$2340 既行貨switch
不過唔賣淨機ja ma

你唔好理埋單幾$$
話知你十萬九千七
最緊要你部機價係HKD $2340 就得啦

你快D去睇下D日本人幾慘幾難買到一部switch
然後自high 下作為HK人幾__幸福
一街都係switch 現貨
作為港人我覺得真係要笑住食骨
同埋要大讚"毒+袋你" 餵咁多好野俾大家食  
作者: wfcda    時間: 2017-6-19 12:15

一街都係$2340 既行貨switch
不過唔賣淨機ja ma

你唔好理埋單幾$$
話知你十萬九千七
最緊要你部機價係HKD  ...
餓狼 發表於 2017-6-19 11:59



    but they sell 29xx for switch + mon cover... cant justify that extra 5xx
作者: ChunRide    時間: 2017-6-19 12:27

我只係見到個價最近升返
作者: 餓狼    時間: 2017-6-19 13:27

but they sell 29xx for switch + mon cover... cant justify that extra 5xx
wfcda 發表於 2017-6-19 12:15


$5xx 買個mon cover 緊係合理啦
都係果句
睇下人地日本幾慘
排隊都未必買到呀

咪嗌話貴話唔合理呀
一定會有人話咩自由貿易
冇人用支槍指住你個頭逼你買~~~~
作者: mocha_boy    時間: 2017-6-19 13:58

打機係必須品?買唔到就好慘?又學到嘢
作者: 孖貳    時間: 2017-6-19 16:17

20套....邊度會仲有
作者: wfcda    時間: 2017-6-19 16:18

that's why I didnt buy
作者: epc08    時間: 2017-6-19 16:30

本帖最後由 epc08 於 2017-6-19 16:33 編輯
20套....邊度會仲有
孖貳 發表於 2017-6-19 16:17


人哋官方 14-15號已經出咗消息,有 ARMS ( $3,635 ) or Splatoon2 ( $3,298 ) 兩套開賣。

貨多,又話喺垃圾機等人買
貨少,就話扣貨做買唔到假象
實情,根本就喺一部垃圾機,入手嘅,無 games 好玩,未入嘅繼續等有心水先入場;始終都喺雞機無需要e+買

要插要x,就去問代理
作者: lau0921    時間: 2017-6-19 17:46

人地日本果邊都無乜貨
作者: 200801    時間: 2017-6-19 21:45

慢慢等,因為佢產量唔多。原因IPHONE 8
作者: card_captor    時間: 2017-6-20 09:18

等等下我都心灰.. 可能等到年尾去日本先買到.
作者: epc08    時間: 2017-6-20 09:18

人地日本果邊都無乜貨
lau0921 發表於 2017-6-19 17:46


理得邊到幾多貨吖!
SSP 大把貨,2340+

想要建議價入手,唔喺無,不過真喺要等貨到、批出貨量 & 開賣
乜都唔做就想行街經過,或者等 forum 放啲唔知真假消息。。。先x衝去買
* sorry,貨量少,連 " 衝 " 都費事
作者: epc08    時間: 2017-6-20 09:22

慢慢等,因為佢產量唔多。原因IPHONE 8
200801 發表於 2017-6-19 21:45


打機啫,唔會有急住要玩要買。
除非要參加世界賽。。。switch 有咩世界賽事?

*要買可以去問連鎖店玩唔玩預訂,[等]就一定要
作者: wfcda    時間: 2017-6-20 11:11

打機啫,唔會有急住要玩要買。
除非要參加世界賽。。。switch 有咩世界賽事?

*要買可以去問連鎖店玩唔 ...
epc08 發表於 2017-6-20 09:22



    seems they dont offer reservation?
作者: NeTZoO    時間: 2017-6-20 11:23

本帖最後由 NeTZoO 於 2017-6-20 11:24 編輯

想用正價買自己行多幾間大型連鎖店囉!

琴晚我晌so 0 入左彩機$2340,不過大舖買野一齊要食骨!
我覺得好彩係全間舖d game都賣哂,唔駛食死game--食左pro制同套
作者: epc08    時間: 2017-6-20 11:43

想用正價買自己行多幾間大型連鎖店囉!

琴晚我晌so 0 入左彩機$2340,不過大舖買野一齊要食骨!
我覺得好彩係 ...
NeTZoO 發表於 2017-6-20 11:23


由於呢類 [ 無封條 ] 嘅 console,偷換原盒配件,做客嘅你根本唔會知,所以去大型連鎖店買喺相對穩陣過 game shop

*大型連鎖店唔喺唔會偷換,而喺賣唔賣得出啲咩貨都只喺公司問題而唔太直接或即時影響到職員收入





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2