作者: jacky912 時間: 2017-4-28 08:42 標題: 任天堂switch 大家用咩套出街玩?
本帖最後由 jacky912 於 2017-4-28 10:17 編輯
大家用緊咩套,有無相睇,分享下。
作者: RCHK 時間: 2017-4-28 08:47
https://www.amazon.co.jp/gp/prod ... 1?ie=UTF8&psc=1
作者: jacky912 時間: 2017-4-28 10:18
香港買,還是森林?
作者: RCHK 時間: 2017-4-28 13:50
Amazon JP
作者: a886 時間: 2017-4-30 21:57
回覆 2# RCHK
幾靚,但好似筆袋
作者: falcom4a33 時間: 2017-4-30 22:07
用淘寶貨
作者: rayho 時間: 2017-5-1 11:05
$20 iPad 袋
作者: rugo 時間: 2017-5-1 19:06
裸跑中,未找到好套。
作者: SLOPE 時間: 2017-5-2 02:52
買左官方所謂耐衝擊果種 本身以為有太空綿之類 完全唔係果回事
不過頂住先 等zero shock 出再買
作者: jacky912 時間: 2017-5-2 18:07
其實而家D套唔好用。期待有新款出。

