Board logo

標題: 任天堂switch 大家用咩套出街玩? [打印本頁]

作者: jacky912    時間: 2017-4-28 08:42     標題: 任天堂switch 大家用咩套出街玩?

本帖最後由 jacky912 於 2017-4-28 10:17 編輯

大家用緊咩套,有無相睇,分享下。
作者: RCHK    時間: 2017-4-28 08:47

https://www.amazon.co.jp/gp/prod ... 1?ie=UTF8&psc=1
作者: jacky912    時間: 2017-4-28 10:18

RCHK 發表於 2017-4-28 08:47


香港買,還是森林?
作者: RCHK    時間: 2017-4-28 13:50

香港買,還是森林?
jacky912 發表於 2017-4-28 10:18

Amazon JP
作者: a886    時間: 2017-4-30 21:57

回覆 2# RCHK


    幾靚,但好似筆袋
作者: falcom4a33    時間: 2017-4-30 22:07

用淘寶貨
作者: rayho    時間: 2017-5-1 11:05

$20 iPad 袋
作者: rugo    時間: 2017-5-1 19:06

裸跑中,未找到好套。
作者: SLOPE    時間: 2017-5-2 02:52

買左官方所謂耐衝擊果種 本身以為有太空綿之類 完全唔係果回事
不過頂住先 等zero shock 出再買
作者: jacky912    時間: 2017-5-2 18:07

其實而家D套唔好用。期待有新款出。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2