Board logo

標題: 天氣凍手機好快冇電 [打印本頁]

作者: Siu0218    時間: 2021-1-9 10:21     標題: 天氣凍手機好快冇電

充電寶都一樣
作者: kofz    時間: 2021-1-9 14:38

充電寶都一樣
Siu0218 發表於 2021-1-9 10:21

低溫同電池有關系?

我就唔覺

via HKEPC IR Extreme 4.2.3 - Android(4.2.0)
作者: 愚樂無窮    時間: 2021-1-9 14:38

咁都可以開個貼
作者: EVA001    時間: 2021-1-9 16:33

鋰電池特性,Google 下,很多文章講
作者: yipyipfung    時間: 2021-1-9 21:37

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 長頸鹿    時間: 2021-1-10 01:12

一定關事
作者: rain_c    時間: 2021-1-16 19:33

完全唔覺0.0
用S10lite日日收工都仲有7x%電超多電
作者: jacky_chua    時間: 2021-1-17 13:15

咁快就小學生放暑假?





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2