作者: mesi 時間: 2017-8-23 15:37 標題: 呢個叉電器有冇快充? 定係普通料?
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿 時間: 2017-8-23 15:40
output咪寫左囉
你話快定慢
作者: 野馬飛田 時間: 2017-8-23 15:41
5.2V 2.0A
視乎你叉咩,
一般夠用,但唔support QuickCharge (起碼張相無)
作者: mesi 時間: 2017-8-23 15:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mesi 時間: 2017-8-23 15:42
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 控制 時間: 2017-8-23 16:27
以前叫快充,而家係唔快唔慢
via HKEPC Reader for Android
作者: mesi 時間: 2017-8-23 17:43
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyhui5124 時間: 2017-8-23 19:06
Quick Charge 1.0 都係行5V/2A,叫唔叫快充? 當時真係快,依家就係慢
https://zh.wikipedia.org/wiki/%E ... A%E5%BF%AB%E5%85%85
作者: bhkk00 時間: 2017-8-23 19:35
你不如 check下qc2.0/3.0 係用咩電壓電流
一般都 9v, 12v
via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: KinChungE 時間: 2017-8-23 22:07
固定5V既完全稱唔上係快充
有QC的話一定有logo寫
作者: mdws2002 時間: 2017-8-24 01:43
比5V1A的充電器快(假設手機充電電流可大於1A),但比QC充電器慢(假設手機Support QC 2.0/3.0)。
如果用係唔Support QC嘅手機上,算係快㗎啦。

