Board logo

標題: 呢個叉電器有冇快充? 定係普通料? [打印本頁]

作者: mesi    時間: 2017-8-23 15:37     標題: 呢個叉電器有冇快充? 定係普通料?

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 戀人未滿    時間: 2017-8-23 15:40

output咪寫左囉
你話快定慢
作者: 野馬飛田    時間: 2017-8-23 15:41

5.2V 2.0A
視乎你叉咩,
一般夠用,但唔support QuickCharge (起碼張相無)
作者: mesi    時間: 2017-8-23 15:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: mesi    時間: 2017-8-23 15:42

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: 控制    時間: 2017-8-23 16:27

以前叫快充,而家係唔快唔慢

via HKEPC Reader for Android
作者: mesi    時間: 2017-8-23 17:43

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: wyhui5124    時間: 2017-8-23 19:06

Quick Charge 1.0 都係行5V/2A,叫唔叫快充? 當時真係快,依家就係慢

https://zh.wikipedia.org/wiki/%E ... A%E5%BF%AB%E5%85%85
作者: bhkk00    時間: 2017-8-23 19:35

即係 QC2 都唔到?  我部手機 support QC3 嘅
mesi 發表於 2017-8-23 17:43


   
你不如 check下qc2.0/3.0 係用咩電壓電流
一般都 9v, 12v

via HKEPC Ionic Reader v1.7.0 - Android
作者: KinChungE    時間: 2017-8-23 22:07

即係 QC2 都唔到?  我部手機 support QC3 嘅
mesi 發表於 2017-8-23 17:43


固定5V既完全稱唔上係快充
有QC的話一定有logo寫
作者: mdws2002    時間: 2017-8-24 01:43

比5V1A的充電器快(假設手機充電電流可大於1A),但比QC充電器慢(假設手機Support QC 2.0/3.0)。
如果用係唔Support QC嘅手機上,算係快㗎啦。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2