作者: a39g99 時間: 2023-11-8 03:01 標題: Quest 3用後感
本帖最後由 a39g99 於 2023-11-8 04:26 編輯
兩兄弟拍埋一齊
聽日放假,DHL今日送
試左大半日,臨訓前順便寫Post分享下
Quest3 我係10月尾先落單,見信用卡有優惠,日元又5.2就拿拿林出手算
除非官價由USD499降到USD399,唔係我估目前應該係最抵買(免運+日元5.1+HSBC -2000yen)
我自己VR歷史 Oculus DK2>CV1>Rift S>Quest 2>Quest 3
今次升幅,老實講比起Rift S上Quest 2細
Quest 2開始可以話晶格情況消失
Q2用相機聞先見到晶格,就算寫輪眼最多都係間唔時見橫紋
好記得當年一載上頭,無晶格果種震撼,仲要只係賣USD299
即使dk2集資時代個價都做唔到咁低
因為自Oculus比FB收購,正式賣街產品,市面vr裝置都賣過萬,CV1 vs HTC vive
而cv1當時無記錯只係賣部分歐美國家,亞洲係連日本都無得買
16年買cv1仲要食炒價,當年又心急想玩就食炒算
cv1去Rift S最大分別就係行內置追蹤,唔再需要起壇作法先可以玩
畫面只係好少少 (Quest 1代唔出原因係當時畫面分別唔算大)
而且VD都好似係產品上市左成年有多先面世
再加上當年手機vr同oculus go既表現,見到無線vr機基本可免則免
講返Quest 3先,成部機表現都係預期內
手制就算玩得再激都唔會再撞環
上邊quest 2 下邊係quest 3
完全靜止坐係度,對到正一正,其實分別又唔會話好大
你可以見到背景細字Quest2係睇唔清楚,而Quest3係可以睇到字
FOV大左一定會感受到,再闊多10度到我唸就完美
sweet point大左,quest2 正常玩,只要你個身有機會活動
間唔時就一定會朦,3就完全唔會出現,就算你點郁都會係個sweet point範圍
以前課金買面板,今次課金買鏡片
具體感覺2同3就係 720p tv片源 同 1080p bd既分別
我VR近年都係玩Beatsaber/pc vr mod居多
但係quest 3因為bmbf仲未支持,暫時只可以焗往用pc版玩自訂歌
2077,rdr2,Resident Evil2/3,ff7 vr mod
兩者我係pc game入面,無論延遲同畫面真係完全試唔出分別
如果2代vr都係試野居多,3真係唔需要入手
將錢拎去升級張卡,畫面可以開高個種享受絕對更加好
因為大作+vr mod個要求比起你拎平面mon出4k 120fps仲要高
當然啦,如果你經常會玩Meta Store入邊既遊戲
而你玩既遊戲又有升級
3比起2個畫面一定好好多,咁3絕對係值得升級
無機係手就有新買新就無錯
Wifi 6e+AV1 低延遲 ?
我只可以話當前軟件見唔到明顯差距,而且新版VD高碼率有問題
正常玩遊戲計,beat saber,我延遲最低只係可以降到去34ms(長期36ms-43ms)
AV1+100Mbps+Ultra+wifi6=34ms
而轉行H264 都只係36ms
vr bitrate較高過100Mbps就會出問題
Godlike+200Mbps+AV1 10bit直接130ms,經常疾機無法正常遊玩
H264+行400Mbps同行100Mbps唔搵手機影低對照兩者分別都接近睇唔出
AV1對一般串流平台就有大幫助,畫質可以係低碼率下有高畫質
但係VD就真係完全見唔到任何實用性
MR幾新鮮,相機肉眼可見就係480p質素
而且長開現實鏡頭同手機一樣,容易發熱同電倒水
即使重度用家我唸玩幾次都唔會再玩,未來相機慢慢升級
兩代到應該就可以進入高清世代
除非你有個超大後花園 / 無視世人目光落公園玩
[youtube]oRnsAZ1Y_qs[/youtube]
原本我都唸往低價賣走部Quest 2算,但實際試完3
發現2又唔係想像中差,留低第時有game話唔定可以同朋友仔玩雙打
未來Assassin's Creed Nexus同attack on titan next vr都有興趣
就睇下未來一年FB打算點佈局
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396576&k=e6f185164fddfa15fc44e6a8592b3ff6&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396577&k=e58227a8db80c07e8e524bb63f1bf0be&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396578&k=9fd0ddef682adcc143b063e02051b298&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396579&k=331cfaa1234c6d05c7d933cfb6eae1b9&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396583&k=ad7aaae0945ccb15adeb9cdba04c22e6&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2396589&k=7d0acb0836c854142c27961d2c8f5f1d&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

作者: fong159 時間: 2023-11-8 03:49
睇嚟有Q2都唔需要咁急升級住, 除非之後出咗啲大作Q2玩唔到
作者: 200801 時間: 2023-11-8 08:12
好似重量差唔多, 如果輕一半就正了
作者: normalyan 時間: 2023-11-8 08:54
雖然重量差唔多, 但係你冇講佢縮細咗黐住塊面多啲, 會唔會舒服啲呢?
作者: rockie577 時間: 2023-11-8 10:10
我都覺Q2 同Q3 VR 分別唔大, 但既然買左Q3, 就平放左Q2
2020 年買Q2 $299 USD 真係底到爛, 由PSVR 去Q2 係兩個世界, Q2 去Q3 係同一世界

作者: 哥師奶 時間: 2023-11-8 10:16
同我試完結論差唔多,比較驚艷係初試MR,不過最重要仲係軟件方面,現階段仲係觀望下先,所以唔升住。佢條死人頭帶,部機比2仲要重小小,戴耐小小感覺比2仲壓面。
via HKEPC IR 5.1.14 - Android(5.1.2F)
作者: ason999 時間: 2023-11-8 14:37
所以Q3 幾錢到?
作者: t19922006 時間: 2023-11-8 15:56
回覆 7# ason999
128GB (日美Amazon)
3500-3900
512GB
~5000
作者: gmt2 時間: 2023-11-8 18:45
Thanks, 實用. 可以暫時唔出手買 quest 3住.
作者: netmen 時間: 2023-11-9 10:12
個經歷一模一模 , 唔睇會員名我都以為自已出左帖 ,
因為朋友買左 , 試完的確會解左衝動去訂.....
但個Fov係真係有進步 , 仲諗諗下 , 見大家都日本林訂 ,
怕且係遲早的事 , 不過拒都同Q2一樣 , 仲更新中 ,
出多幾版更新應該就差唔多可以入手
重點係 , 除左光劍仲玩緊..... , 基本都玩曬要玩的 ,
我又無咩理由洗呢筆錢就為左睇驗下MR......
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: rogerlee529 時間: 2023-11-9 11:06
其實Quest3的MR體驗確是不錯的, 我用來玩Yuki及Dead drop:cabin都覺得效果很好,可惜的是passthrough的鏡頭解象度不足, 不過3千多元的玩物也不可能要求太多吧!
作者: F_Fillet 時間: 2023-11-9 11:20
回覆 4# normalyan
會, 重心貼番面, 用布帶定halo strap都無咁扯
但個垃圾面罩又係要換, 除左夾頭, 頂得太出又會少左FOV
我淘左個所謂加寬面罩, 再換左塊Q2既薄墊先好D
遲D訂埋近視鏡用open air 又好D
我個人覺得同Q2最大分別反而係個配重+FOV+MR, 加埋之後唔只可以玩VR,
而可以接受到係屋企長戴當大mon/MR glass用, Q2係未做到呢樣野/表現未合格
同埋話就話Q3畫質升級唔多, 但用左一排之後用番Q2, 係會睇到分別既
想等既都可以等, 等配件出齊D+減價先買
今次Q3乜都要換, 面罩, 手帶, 電池走唔甩先
作者: F_Fillet 時間: 2023-11-9 11:48
回覆 6# 哥師奶
今次個原廠面罩同頭帶好怪
有時好夾, 但有一兩次又戴好耐+做運動都OK+無走位
作者: gerrardjamie 時間: 2023-11-9 16:44
睇片畫質有無提升先,無就唔考慮
作者: rockie577 時間: 2023-11-9 17:03
提升就一定有
作者: normalyan 時間: 2023-11-9 17:06
提升少少應該唔需要upgrade住囉
想睇片靚一定要Apple vision pro先得啦
作者: shadownk 時間: 2023-11-29 12:46
想係YT搵個Q2,3對比但全部講唔出重點,睇完你個post就清楚哂!
都係留番d錢買卡好過, 始終最正係PCVR
不過Q3出左之後d standalone game係有明顯進步,用Q2玩刺客終於有玩緊大作既feel
作者: rockie577 時間: 2023-11-29 13:59
Q3送左隻asgard wrath 1, 用VD +WIFI6 +4070 駁電腦玩,又幾好玩, 拍得住HL ALYX
期待asgard wrath 2
作者: netmen 時間: 2023-12-7 13:23
玩到依家 , 大家仲有冇玩拒D MR 遊戲 ?
最近又傳下年會出lite 版 , 即係cut 走MR , 同Q2 一樣淨VR一體機 , 除去MR鏡頭 , 規格同現事Q3一樣 , 但只賣299美金
[attachimg]2400950[/attachimg
其實呢款可能仲啱我 , MR都係等多幾代先
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2400950&k=3dd02c5d7e07c019b47895d17e6880a7&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

作者: t19922006 時間: 2023-12-7 14:31
本帖最後由 t19922006 於 2023-12-7 14:37 編輯
回覆 19# netmen
唔只cut MR (Cameras: $39), SoC都會降級, 成部機最重本就係XR2 Gen2 (USD 90), 仲有LENS 同display panel都會降級
Q3 Lite似Q Pro 同Quest 2啲合體多啲
作者: netmen 時間: 2023-12-7 19:50
回覆 netmen
唔只cut MR (Cameras: $39), SoC都會降級, 成部機最重本就係XR2 Gen2 (USD 90), 仲有LENS ...
t19922006 發表於 2023-12-7 14:31
最終係點都應該未定案 , 但用Pancake鏡就應該走唔甩 ( 因為要做返咁薄 ) , 叫得Q3字頭 , 點降規格都應該要在Q3同Q2之間先有吸引力 , 如果係想順便取代埋Q2 , 咁就更加唔可以差過Q2啦 , 點都好 , 仲有時間 , 而且都有變數 , 就係apple 平價版推出果陣的市場反應都有可能改變走向 ( 都係下年發佈 )
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: Getchu 時間: 2023-12-8 03:08
粒U性能唔可能再cut啦,2代同3代同一隻game畫面就已經差好遠
特別新果堆主打game,隻隻都係3A水準
好似隻刺客教條,開放世界設計,真係要你四圍爬同跑跑跳跳
但係設計得好好,真係唔太暈,買quest3真係強烈推薦
近年來講,第一次覺ubisoft既game居然唔係伏
XR gen3都快出,仲比返粒quest2水準既cpu人,玩人咩
299正係cut MR,我唸好多人都受,好老實講比多USD200就係為左MR
我唸九成人都寧願唔要算
你用quest3玩個零兩個鐘滿足下MR個種感覺基本以後就唔會玩
MR長開個相機鏡頭,電池真係倒水電
畫質要提升上去就要學apple咁樣堆鏡頭,咁價錢一定貴
MR再發展真係不了,留返比pro產品線好了
quest系列夠用就算
作者: t19922006 時間: 2023-12-8 14:35
本帖最後由 t19922006 於 2023-12-8 14:39 編輯
回覆 22# Getchu
自己google Quest 3 cost price
cut MR 啲Quest 3 Lite, Meta會蝕到阿媽都唔認得
可能用返Quest Pro 啲XR2 Gen1+, 再係panel 同LENS 落刀用次一級
The group also provides a list of estimated costs for key components and controllers:
Mainboard with SoC: $150
SoC: $90
Displays (2): $80 US
Pancake lenses (2): $50
Cameras: $39
RAM: $18
Controllers (2): $33
作者: s84292 時間: 2023-12-8 21:13
我想佢出新PRO 版換粒新U好過
已經咁平了,
平得咁少 再出一個平D 定位都無助加大市佔,
Quest 3量少左又會導致開發同生產成本上升
作者: rockie577 時間: 2023-12-15 15:21
IGN gives Asgard's Wrath 2 a 10/10
Q3 user 係咪今晚自動免費 download?
作者: Getchu 時間: 2023-12-15 17:44
本帖最後由 Getchu 於 2023-12-16 06:07 編輯
應該都要入store禁download,無預載真係呢
(PS.買左會直接係你apps到出現,禁download就得)
我都有留意到,吹到有10分,vr game可以有咁高分
新一代vr 3A,好似刺客教條我都覺唔錯,IGN比7分
Asgard's Wrath 2同樣都話係open world,即係可以自由探索世界
10分已經係zedla級別…今晚睇下實際點
更新,12點解鎖就玩
玩左兩三個鐘...感覺就係FB到底塞左幾多錢比IGN
成隻game好多互動比起第一集感覺仲倒退左
好記得第一集開頭酒吧,人物互動好生動
真係可以走去拍打NPC塊面,今集得返堆黃光NPC
不停就係向黃光目標地點進發...強制跑圖,咁都叫open world?
(我玩刺客真係係open world自由探索城市,四圍爬,仲可以捉NPC來搞搞陣)
之後戰鬥系統,格擋,來來去去直擋同橫擋
飛斧頭,可唔可以整個準星比人
次次都要飛兩三次先可以飛中個正方目標格,搞到戰鬥我都係近距離先敢直飛出去
成個戰鬥系統仲差過刺客
故事量需然幾豐富,但係成日企定定係度聽故
吹到10分神作,我感覺仲差過刺客教條vr
好彩免費送,如果係買我一定退款算數
作者: jehuty 時間: 2023-12-16 13:48
其實Quest 3我心目中打機是其次
比較傾向玩MR
有無人試過有個虛擬人物在家中走動那個app得唔得?
同埋用唔用到夜視?
我仲係觀測中買唔買好....
作者: F_Fillet 時間: 2023-12-17 18:54
回覆 25# rockie577
setting 好似有得開準星
佢個飛斧頭系統既aim assist好多野較, 幾多%跟視線方向之類
作者: ts_bum 時間: 2023-12-17 22:39
Quest 3 玩MR你唔使諗! 因為個鏡頭暗啲都好矇! 夜視 no way!
作者: jehuty 時間: 2023-12-18 09:29
回覆 29# ts_bum
咁水皮.....
我見Quest 2有人搞過.....
Quest 3 已經無左.....
作者: t19922006 時間: 2023-12-18 14:53
回覆 27# jehuty
今代無夜視, 轉咗用彩色鏡頭, 唔係上一代黑白紅外線敏感鏡頭
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2023-12-21 12:46
我想問下今代差電對比上一代Q2有無改善?
我有Q2, 完全唔明點解插住cable玩都可以無電lol, 每次都只可以玩得4-5粒鐘好無癮.
作者: t19922006 時間: 2023-12-27 11:07
本帖最後由 t19922006 於 2023-12-27 11:08 編輯
回覆 32# zerogambit@@@@
無, 今代仲食電啲, 插電腦俾電玩啲時間仲短
因為你底板俾唔夠電
底板正常都係5V 1A, Q2要5V 2A
新出咗隻Data線, 1個插電腦拎Data ,1個插火牛俾電
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2404269&k=0f255a99f120e3010858eb6969225122&t=1782402784&sid=11Ge8lyVjsp

作者: netmen 時間: 2023-12-29 18:34
我最近都升級到Q3了 , 電量我覺得差唔多 , 但我的使用感不準 , 因為我set光度係40% , 50我都覺得光 , 玩耐眼痛 ,
所以用電量感覺同Q2差唔多 , 不過你要連玩5個鐘其實乜都夠啦 , 中間其實2個鐘就應該要休息下對眼15分鐘先係
via HKEPC IRF 5.1.14 - Android(5.1.2)
作者: ts_bum 時間: 2023-12-30 01:07
回覆 32# zerogambit@@@@
用緊條AMVR線 + 原裝火牛 用Immersed (4 monitor)冇跌電! Taobao Link

作者: zerogambit@@@@ 時間: 2024-1-2 12:07
我果陣係火牛差電, 用佢條原廠cable同PSU
用呢種線插兩個地方可以做到100%續行嗎?
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2024-1-2 12:16
4-5個鐘唔係遊戲時間, 我之前係插PC玩, 果陣用一個simulator(放低左一段時間唔記得咩名)唔係次次都可以同PC sync到, 只係計開機setup 都可以搞30mins lol, 呢度部野已經開始扣電, 實際時間其實得3粒鐘左右.
不過玩得耐帶得唔舒服呢度反而係最大問題. 特別係如果本身有帶眼鏡就仲辛苦.
作者: zerogambit@@@@ 時間: 2024-1-2 12:16
好似唔錯, 參考下
作者: s84292 時間: 2024-1-17 17:19
直接用steam link 或者vd
我無線同有線都係一開就連到


