作者: hoho1986 時間: 2023-3-1 14:43 標題: VR新手問題
其實想試VR好耐,但價錢上比較貴。剛好見到Pico 4 VR可負擔,所以想請教一下
VR 可以睇 3D片嗎? 3D BD, 上下或左右兩畫面。
VR 應該可以睇普通片?
能夠連PC玩遊戲嗎? STEAM好似有3D遊戲。
仲有咩野新手要知道。
作者: latali 時間: 2023-3-5 21:05
本帖最後由 latali 於 2023-3-5 13:07 編輯
可以睇 3D片,不過其實用VR睇3d無用電視睇時既效果特出。
對比既話就係VR片 係你走入片中,而 3D片係片中內容走出黎咁既既念,走左入片中就唔係好覺d野由片中走出黎。
睇普通片 OK,可連PC玩遊戲 ,Pico 4 應該也是一體機android制式,類似一個平板咁。
新手既話最好參考埋一下配件個D野(近視鏡、頭帶),一次過買埋。
作者: hoho1986 時間: 2023-3-6 00:42
謝謝解答,我有近視,但不高約200度,可能散光高點。戴眼鏡未必玩到?
作者: speedmate 時間: 2023-3-6 07:09
也对Pico 4 很有兴趣,早几天刚试了实体机。


作者: speedmate 時間: 2023-3-6 07:18
现场的 catalog。
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362379&k=f58b24df8b2d66678c694689f8cb0592&t=1782194541&sid=14lePG76IAK

作者: speedmate 時間: 2023-3-6 07:30
本帖最後由 speedmate 於 2023-3-6 07:32 編輯
回覆 3# hoho1986
戴眼鏡都玩到,不过用这些镜片更好,又便宜
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2362380&k=64c51ed9361de149e56932e5a49ba8de&t=1782194541&sid=14lePG76IAK

作者: t19922006 時間: 2023-3-6 10:39
本帖最後由 t19922006 於 2023-3-6 10:41 編輯
回覆 1# hoho1986
可以播3D SBS /OU
建議用3D ISO 自己壓做Full SBS/OU, 咁先會用哂VR兩個mon啲特性同清好多
入門建議玩Quest 2
有PCVR級(建議3060Ti, 最低要求1060 6GB)電腦先考慮Pico 4
作者: hoho1986 時間: 2023-3-6 13:33
回覆 hoho1986
可以播3D SBS /OU
建議用3D ISO 自己壓做Full SBS/OU, 咁先會用哂VR兩個mon啲特性同清好 ...
t19922006 發表於 2023-3-6 10:39
3D ISO用咩軟件可以轉SBS/OU?
剛好是1060 6G,而且計劃火牛及顯卡暫定為4060或3060。
作者: t19922006 時間: 2023-3-6 15:29
回覆 8# hoho1986
BD3D2MK3D


