Board logo

標題: 想入坑.. [打印本頁]

作者: jackyshek    時間: 2020-11-18 15:10     標題: 想入坑..

請教一下,正常係未一定要用VD??(會唔會有MOD版WIN7用到)
因為唔想UP去WIN10,用WIN7玩麻唔麻煩??
作者: alancck    時間: 2020-11-18 15:58

請教一下,正常係未一定要用VD??(會唔會有MOD版WIN7用到)
因為唔想UP去WIN10,用WIN7玩麻唔麻煩?? ...
jackyshek 發表於 2020/11/18 15:10

正常係唔洗用 vd,
你用quest就stand-alone直接係quest 到玩,
你用HP g2就直接連線經steam/oculus玩,
點會需要vd呢?
作者: qwer_1989    時間: 2020-11-19 11:53

屋企有WIFI 就玩到QUEST 2, VD只係一個可以remote control PC APP, D人想玩STEAM VR 又唔想直接連線經Oculus Link 玩先要裝VD加Steam VR Patch去streaming 隻game, 並非一定要用
作者: jackyshek    時間: 2020-11-30 04:15

唔該晒先
再問如果買Quest2係未一定要綁左FB先用到?
如果玩2野真係頭暈唔岩玩有冇得RESET左賣返出去?
唔知1部機係未只可以綁1次,同埋自己打3D GAME有時都會暈(唔係VR)
作者: alancck    時間: 2020-11-30 07:07

唔該晒先
再問如果買Quest2係未一定要綁左FB先用到?
如果玩2野真係頭暈唔岩玩有冇得RESET左賣返出去?
唔知1 ...
jackyshek 發表於 2020/11/30 04:15

Quest2係未一定要綁左FB先用到?


如果玩2野真係頭暈唔岩玩有冇得RESET左賣返出去?
可以回復原廠設定,再綁另一個FB acc

唔知1部機係未只可以綁1次
唔係,同手機一樣

同埋自己打3D GAME有時都會暈(唔係VR)
睇你玩咩game同埋用咩移動方式
作者: jackyshek    時間: 2020-11-30 15:45

非常感謝,唔岩玩最多當蝕幾百蚊終於有勇氣試
作者: marco0214    時間: 2020-11-30 20:15

我都想入坑玩玩VR GAME, 睇下甜片.
想問問各位師兄部HP Reverb G2 要如何入手?
我已錯過左預定時間, 又搵唔到邊度有貨,
各位師兄可否告知
謝謝
作者: 288538    時間: 2020-12-2 02:25

回覆 7# marco0214


    而家真係唔知。你去依度問下重有無得訂啦。冇嘅話可能就要等賣街喇
http://www.jadason.com.hk/news/h ... al-reality-headset/
作者: marco0214    時間: 2020-12-3 17:54

回覆 8# 288538

多謝Ching的指點,已經問過間公司,公司回覆我要等到出年5月先有現貨。
所以我唯有等下先。
作者: a39g99    時間: 2020-12-3 18:59

回覆  288538

多謝Ching的指點,已經問過間公司,公司回覆我要等到出年5月先有現貨。
所以我唯有等下先。 ...
marco0214 發表於 2020-12-3 17:54


唔介意貴少少,可以即時入手
https://www.carousell.com.hk/p/h ... id=yeRWHwziIOOyCGQq
作者: 288538    時間: 2020-12-4 03:01

回覆 9# marco0214


    嘩5月先有現貨好誇張下。可能因為見WMR係HK無太多人吼所以排到咁後。
等唔切又想要新貨嘅,可以去TB。或者 英/美 HP官網。外國D人鬧緊7/8月preorder依家都未出貨,反而依家直接官網訂,第2日就有。
作者: marco0214    時間: 2020-12-8 17:53

回覆 10# a39g99

對於炒賣比較反感,所以都係等下先啦⋯⋯
多謝師兄報料。
作者: marco0214    時間: 2020-12-8 17:58

回覆 11# 288538

剛剛和HP的人聯絡過,佢哋話係因為機內某件Parts短缺,所以要再生產,組裝。
其實計返個時間,真係差唔多了。
所以等下啦.......
作者: RyuSuke    時間: 2021-1-2 14:08

本來想買HP的
但拖太耐由Quest S 上 Quest2
Quest 2 + VD真係好正...買左Cable都無用過link
作者: marco0214    時間: 2021-1-9 12:33

昨天HP打左俾我, 話有貨期了, 大概個半月左右就有新貨到.
我已馬上預訂了, 各位ching 如有興趣就要快了.
作者: 288538    時間: 2021-1-9 23:35

回覆 15# marco0214


要帶眼鏡嘅入買定鏡片insert查唔多。驗左眼先。
同埋入埋 1.5v AA叉電。
全部淘佬有。





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2