作者: y2k2005 時間: 2018-3-18 17:03 標題: 關於Oculus Rift使用上的問題
最終都買下了Oculus Rift,有些使用上的問題想請教
我的顯卡是公版980TI x2,SLI對VR應該沒什麼用途吧
主要問題是980TI只有一個HDMI,試過DVI TO HDMI ADAPTER,有花畫面問題;Display port adapter連畫面都沒有,說沒有連接HDMI(看過坊間說要HDMI放大器)
那麼在我繼續一闊三大之前,如果想MON與Oculus Rift同時輸出畫面,還有什麼解決方法呢?
另外,steamVR如何set位置? 我使用時視覺都會陷入地下,即使在設定調節位置也沒有效果
作者: hpdeskjet3325 時間: 2018-3-18 17:22
Display card to Monitor : 用 hdmi 線
Display card to rift: 用display port to hdmi adapter 連去rift
重新setup steamvr, 尤其是將rift 放在桌面时,set高度要準確.
係 oculus software 裹,身高都要準確。
作者: y2k2005 時間: 2018-3-18 17:48
本帖最後由 y2k2005 於 2018-3-18 17:58 編輯
Display card to Monitor : 用 hdmi 線
Display card to rift: 用display port to hdmi adapter 連去rift
...
hpdeskjet3325 發表於 2018-3-18 17:22
但是display port to hdmi adapter他會說沒有連接HDMI,是否要另外Set其他設定?
我在坊間電腦舖買了這款
作者: hpdeskjet3325 時間: 2018-3-18 19:01
本帖最後由 hpdeskjet3325 於 2018-3-18 19:03 編輯
我係用呢款, 有啲吓牌子. 係深水埗地庫"陽明"買的. 唔使set任何嘢喎.
http://www.unitek-products.com/p ... w=product&id=35
p.s. 相信淘宝類似貨又支援4K的都得.
作者: netmen 時間: 2018-3-18 20:03
你呢款......好流架 , 問題一定係拒唔得...... 話說呢 , 套oculus 唔係有個轉頭送架咩 ?
定係減左價的取消左 ?
作者: hpdeskjet3325 時間: 2018-3-18 22:02
乜曾有轉頭送咩?!去年8月買有跟Xbox 手制的rift都唔觉有轉头在内。
作者: grxgr 時間: 2018-3-18 23:42
我都係呢款,初時都係同你遇上同樣況detect唔到
最後研究左勁耐發現係個機箱條鐵頂住插唔哂入去
你確認一下有無卡哂既感覺,display port如果成功插哂後要大力按先拔到出黎
如果好似hdmi咁就肯定無插實
最後我點解決?我憤怒咁將個dp頭剪走佢半塊塊膠,跟住就插得哂入去
作者: y2k2005 時間: 2018-3-19 02:42
謝謝大家回覆
我有駁rift,都有駁MON,駁MON無事,出到畫面
也檢查過師兄說的問題,似乎是我這個adapter個別出問題?
作者: grxgr 時間: 2018-3-19 16:22
本帖最後由 grxgr 於 2018-3-19 16:24 編輯
咁你可以檢查下個rift頭盔部份hdmi 線接口位有無鬆,大力壓翻實佢
呢個位都容易被忽略,hdmi線並非啤死係頭盔

