作者: y2k2005 時間: 2017-10-1 23:48 標題: 戴眼鏡的人買Oculus Rift好嗎?
請問Oculus Rift對於戴眼鏡的人友不友善?
作者: netmen 時間: 2017-10-2 00:01
係唔友善 , 除非好細架果D , 但都怕頂到塊鏡弄花 , 所以真係要用就要上淘寶訂多個眼鏡架後再去眼鏡鋪配
作者: MirageKnight 時間: 2017-10-2 00:21
聽聞CV1已經比VIVE友善少少. VIVE直成連眼鐿都放唔到. 一定要配專用鏡架.
有近視要玩VR. 真係要淘個專用鏡架去配鏡先得. 唔係會玩得好辛苦.
作者: Passer2k 時間: 2017-10-2 00:57
我有戴眼鏡同有CV1
先說結論: 我玩VR時會戴1day隱形眼鏡
一啲都唔有善... 先唔計挖唔挖屏幕, 所有平耳嘅眼鏡框都唔會塞得入
因為有其他朋友試玩, 所以用特製鏡架都會帶來不便...
所以用1day隱形眼鏡暫時解決問題
(由於本人已近20年無戴隱形眼鏡, 開頭真係俾對1day玩咗好耐...)
作者: sck 時間: 2017-10-2 10:12
本帖最後由 sck 於 2017-10-3 09:59 編輯
CV1 用舊眼鏡鏡片+用番個盒入面啲發泡膠自己整出嚟
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015298&k=88773d9f90240a8ac2af12c7890e0018&t=1782187572&sid=18rbK4DD3r

作者: jacky1d01 時間: 2017-10-2 11:05
我玩vive都係照戴眼鏡玩架喎....
作者: MirageKnight 時間: 2017-10-2 11:30
咁你面細.
作者: fallout8 時間: 2017-10-2 11:37
本帖最後由 fallout8 於 2017-10-2 11:41 編輯
開頭戴得好吃カ,後來上網睇到正確戴法後就可以接受,秘訣係先將前鏡套在你的眼鏡上,故定好位置後再將條帶套在你的後腦上,戴法同冇戴眼鏡既剛剛相反。
作者: lamhoifung2017 時間: 2017-10-3 08:23
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kobe2046 時間: 2017-10-5 14:34
本帖最後由 kobe2046 於 2017-10-5 14:37 編輯
DEL....
作者: lunxg 時間: 2017-10-5 14:49
都係等有得SET近視度數先買
作者: MirageKnight 時間: 2017-10-5 15:08
本帖最後由 MirageKnight 於 2017-10-5 17:38 編輯
散光先難搞. 所以有視力毛病的唔使買來玩.
如果要等到有得矯視功能. 不如等 nerve gear面世.
作者: lunxg 時間: 2017-10-6 18:49
咁都係配專用個人鏡片最好,不過又要駛多千幾2千
作者: MirageKnight 時間: 2017-10-6 18:56
本帖最後由 MirageKnight 於 2017-10-6 19:16 編輯
你配全視線... ????
淘個框幾十~百. 普通纖維鏡片300~400.
有舊眼鏡. 度數又唔大分別. 可以好似樓上的一位Ching咁DIY. 一蚊都唔使.
作者: lunxg 時間: 2017-10-6 19:00
我睇外國D YOUTUBER, 唔記得左有淘佬


