Board logo

標題: 戴眼鏡的人買Oculus Rift好嗎? [打印本頁]

作者: y2k2005    時間: 2017-10-1 23:48     標題: 戴眼鏡的人買Oculus Rift好嗎?

請問Oculus Rift對於戴眼鏡的人友不友善?
作者: netmen    時間: 2017-10-2 00:01

請問Oculus Rift對於戴眼鏡的人友不友善?
y2k2005 發表於 2017-10-1 23:48


係唔友善 , 除非好細架果D , 但都怕頂到塊鏡弄花 , 所以真係要用就要上淘寶訂多個眼鏡架後再去眼鏡鋪配
作者: MirageKnight    時間: 2017-10-2 00:21

係唔友善 , 除非好細架果D , 但都怕頂到塊鏡弄花 , 所以真係要用就要上淘寶訂多個眼鏡架後再去眼鏡鋪配 ...
netmen 發表於 2017-10-2 00:01



聽聞CV1已經比VIVE友善少少. VIVE直成連眼鐿都放唔到. 一定要配專用鏡架.
有近視要玩VR. 真係要淘個專用鏡架去配鏡先得. 唔係會玩得好辛苦.
作者: Passer2k    時間: 2017-10-2 00:57

我有戴眼鏡同有CV1
先說結論: 我玩VR時會戴1day隱形眼鏡

一啲都唔有善... 先唔計挖唔挖屏幕, 所有平耳嘅眼鏡框都唔會塞得入
因為有其他朋友試玩, 所以用特製鏡架都會帶來不便...
所以用1day隱形眼鏡暫時解決問題

(由於本人已近20年無戴隱形眼鏡, 開頭真係俾對1day玩咗好耐...)
作者: sck    時間: 2017-10-2 10:12

本帖最後由 sck 於 2017-10-3 09:59 編輯

VR_glass.JPG
CV1 用舊眼鏡鏡片+用番個盒入面啲發泡膠自己整出嚟

圖片附件: VR_glass.JPG (2017-10-3 09:59, 56.71 KB) / 下載次數 55
https://h2.hkepc.com/forum/attachment.php?aid=2015298&k=88773d9f90240a8ac2af12c7890e0018&t=1782187572&sid=18rbK4DD3r


作者: jacky1d01    時間: 2017-10-2 11:05

聽聞CV1已經比VIVE友善少少. VIVE直成連眼鐿都放唔到. 一定要配專用鏡架.
有近視要玩VR. 真係要淘個專用 ...
MirageKnight 發表於 2017-10-2 00:21



我玩vive都係照戴眼鏡玩架喎....
作者: MirageKnight    時間: 2017-10-2 11:30

我玩vive都係照戴眼鏡玩架喎....
jacky1d01 發表於 2017-10-2 11:05



咁你面細. . VIVE個面罩位比CV1還細. 我面大. VIVE放唔落個副眼鏡. 而CV1只可以免強放副眼鏡到入去. 依家淘咗特定架同配鏡來玩. 問題完滿解決.
作者: fallout8    時間: 2017-10-2 11:37

本帖最後由 fallout8 於 2017-10-2 11:41 編輯

開頭戴得好吃カ,後來上網睇到正確戴法後就可以接受,秘訣係先將前鏡套在你的眼鏡上,故定好位置後再將條帶套在你的後腦上,戴法同冇戴眼鏡既剛剛相反。
作者: lamhoifung2017    時間: 2017-10-3 08:23

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
作者: kobe2046    時間: 2017-10-5 14:34

本帖最後由 kobe2046 於 2017-10-5 14:37 編輯

DEL....
作者: lunxg    時間: 2017-10-5 14:49

都係等有得SET近視度數先買
作者: MirageKnight    時間: 2017-10-5 15:08

本帖最後由 MirageKnight 於 2017-10-5 17:38 編輯
都係等有得SET近視度數先買
lunxg 發表於 2017-10-5 14:49



散光先難搞. 所以有視力毛病的唔使買來玩.
如果要等到有得矯視功能. 不如等 nerve gear面世.
作者: lunxg    時間: 2017-10-6 18:49

散光先難搞. 所以有視力毛病的唔使買來玩.   
如果要等到有得矯視功能. 不如等 nerve g ...
MirageKnight 發表於 2017-10-5 15:08


咁都係配專用個人鏡片最好,不過又要駛多千幾2千
作者: MirageKnight    時間: 2017-10-6 18:56

本帖最後由 MirageKnight 於 2017-10-6 19:16 編輯
咁都係配專用個人鏡片最好,不過又要駛多千幾2千
lunxg 發表於 2017-10-6 18:49


你配全視線... ????
淘個框幾十~百. 普通纖維鏡片300~400.
有舊眼鏡. 度數又唔大分別. 可以好似樓上的一位Ching咁DIY. 一蚊都唔使.
作者: lunxg    時間: 2017-10-6 19:00

你配全視線... ????
淘個框幾十~百. 普通纖維鏡片300~400.
MirageKnight 發表於 2017-10-6 18:56

我睇外國D YOUTUBER, 唔記得左有淘佬





歡迎光臨 電腦領域 HKEPC Hardware (https://h2.hkepc.com/forum/) Powered by Discuz! 7.2